کد خبر 1527809
تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
کشتی آزاد قهرمانی جهان| گلیج در 5 ثانیه پایانی به تانک روسی باخت

نماینده کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی وزن ۹۷ کیلوگرم مسابقات جهانی، نتیجه را به قهرمان المپیک و جهان در ثانیه‌های پایانی واگذار کرد.

به گزارش مشرق، پیکارهای کشتی آزاد قهرمانی سال ۲۰۲۳ جهان به عنوان نخستین مرحله از انتخابی المپیک پاریس روزهای ۲۵ تا ۲۸ شهریور ماه در بلگراد پایتخت کشور صربستان برگزار می‌شود.

این پیکارها امروز (دوشنبه) با برگزاری رقابت‌های دو وزن ۶۵ و ۹۷ کیلوگرم کیلوگرم در سالن ورزشی اشتارک آره‌نا شهر بلگراد در حال پیگیری است.

در وزن ۹۷ کیلوگرم، مجتبی گلیج پس از استراحت در دور نخست، در دور دوم با نتیجه ۸ بر ۲ بنجامین هانیس از ایتالیا را شکست داد. وی در دور بعد با نتیجه ۱۱ بر ۱ تاکاشی ایشیگورو از ژاپن را مغلوب کرد و به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت. وی در این مرحله به مصاف عبدالرشید سعداله یف قهرمان جهان و المپیک از روسیه رفت که با وجود ارائه کشتی زیبا و قابل تحستین، در نهایت شکست خورد. او باید منتظر حضور رقیب خود در فینال این وزن باشد تا بتواند برای کسب برنز در جدول شانس مجدد رقابت خود را آغاز کند. گلیج در حالی با نتیجه ۴ بر ۲ جلو بود در ۱۳ ثانیه پایانی، ضربه فنی شد و شکست خورد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس