واکنش شدید اللحن پارلمان عربی به جنایات تل آویو در جنین و غزه

پارلمان عربی حملات رژیم صهیونیستی به شهر جنین و غزه و اریحا و ارتکاب جنایات از سوی نظامیان صهیونیست را محکوم کرد و آنرا تروریسم برنامه ریزی شده دانست.

به گزارش مشرق، پارلمان عربی حملات و اقدامات وحشیانه رژیم صهیونیستی به شهر جنین و غزه و اریحا را محکوم کرد و آن‌را تروریسم برنامه ریزی شده دانست.

پارلمان عربی در بیانیه خود آورده است: تداوم جنایات و حملات اسرائیل علیه ملت فلسطین و شهر و روستاهای فلسطینی و آنچه در جنین و غزه رخ می‌دهد و حملات هوایی راکتی و تیراندازی علیه فلسطینیان اقدامی خطرناک است.

در این بیانیه آمده است: این گواهی دهنده تنش خطرناکی است که اوضاع را منفجر می‌کند و به بی ثباتی در منطقه و دنیا منجر خواهد شد.

پارلمان عربی در ادامه سکوت جامعه بین المللی در قبال تحولات فلسطین را محکوم کرده و آن‌را مشوق اشغالگران در ارتکاب جنایات بیشتر و خشونت و قتل دانسته است.

همچنین پارلمان عربی از جامعه جهانی و شورای امنیت و سازمان‌های حقوق بشری خواست که از سکوت دست برداشته و فوراً برای توقف حملات و جنایات روزانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان و دارایی‌های آنها وارد عمل شوند و عاملان را مجازات و حامی ملت بی گناه فلسطین شوند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس