حمله هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین/ شهادت ۳ فلسطینی/ انهدام پهپاد صهیونیستی

سه‌شنبه شب با آغاز دور جدید درگیری‌ها در جنین پس از حمله نظامیان صهیونیست به اردوگاه جنین، رژیم صهیونیستی مواضع مقاومت در محوطه اردوگاه را هدف حمله پهپادی قرار داد .

به گزارش مشرق به نقل از فلسطین الیوم، در دور جدید حملات رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین که سه‌شنبه شب صورت گرفته است، سه نفر از فلسطینیان به شهادت رسیدند و ۲۰ نفر دیگر مجروح و راهی بیمارستان شدند.

سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل گفت که «نیروهای ارتش در حال یورش به اردوگاه جنین هستند و بالگردهای ارتش نیز در حال گشت‌زنی بر فراز این اردوگاه هستند».

المیادیین در ادامه گزارش داد که بیش از ۴۰ خودروی نظامی اشغالگران از گذرگاه‌های «الجلمه» و «سالم» به طرف اردوگاه جنین عبور کردند.

منابع محلی می‌گویند که همزمان با یورش ارتش صهیونیستی به اردوگاه جنین، برق مناطقی در جنین جهت تسهیل حمله اشغالگران قطع شده‌ است.

گردان جنین از شاخه های گردان های القسام وابسته به جنبش مقاومت فلسطین حماس اعلام کرد که «مبارزان ما و سایر گروه‌های مقاومت به شدت در حال رویارویی با نیروی ویژه "دوفدوفان" رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین هستند و استحکامات ارتش اشغالگر و تک تیراندازان آن با حجم گسترده آتش، هدف قرار گرفتند».

شاخه جنین گردان‌های قسام تأکید کرد که «رزمندگان ما درگیری سختی با نیروهای اشغالگر دارند و برخی تجهیزات ارتش اشغالگر هدف تله‌های انفجاری قرار گرفته است».

گردان جنین اعلام کرد که «نیروهای ما تلاش یک نیروی ویژه برای ورود به اردوگاه را ناکام گذاشته و آنها را با حجم گسترده ای از آتش، مورد هدف قرار دادند».

از طرفی، خبرنگار رادیو ارتش «اسرائیل» گفت که نیروهای ارتش از پهپادهای انتحاری «ماعوز» برای هدف قرار دادن تجمعات مسلح فلسطینی در جنین بهره برده است.

به نوشته رسانه‌های صهیونیستی، نیروهای مقاومت فلسطین هم بیکار ننشستند و یک فروند پهپاد صهیونیستی را بر فراز اردوگاه جنین سرنگون کردند.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که سه فلسطینی در جریان حملات زمینی و هوایی امشب رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین شهید شده و ۲۰ نفر دیگر مجروح شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۲۹
    0 0
    سلام من یک کارگرم کچندوقته سرگذرکاربهم نمیخوره دوتابچه دارم مستعجرم اجارم عقب افتاده خیلی مهتاجم اگه مسلمونی میتونه کمکم کنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس