چهار سلاح مرگبار مورد استفاده ارتش روسیه ضد اوکراین

یک نشریه آمریکایی گزارشی درباره چهار سلاح مرگبار ارتش روسیه منتشر کرد که بیشترین خطر را برای نظامیان اوکراینی ایجاد می کند.

به گزارش مشرق به نقل از روسیا الیوم، مجله آمریکایی Business Insider چهار نوع سلاح روسی را معرفی کرد که بیشترین خطر را برای نیروهای کی یف در جبهه‌های نبرد ایجاد می‌کند.

این مجله در گزارش خود اشاره کرد که یکی از این سلاح‌ها هلیکوپتر Ka-۵۲ موسوم به تمساح است که یکی از بهترین و مانورپذیرترین بالگردهای تهاجمی در جهان است.

یکی دیگر از سلاح‌های مرگبار مورد استفاده ارتش روسیه، پهپاد «لانتسیت» است. نیروهای روسیه از این پهپاد علاوه بر سایر پهپادهای انتحاری برای انهدام توپخانه و زره پوش اوکراینی استفاده می‌کنند.

در ادامه گزارش این مجله آمریکایی آمده است که سلاح خطرناک سوم، میادین گسترده مین است که خطر کمتری از دو سلاح قبل برای نیروهای اوکراینی ندارد. در برخی موارد، پرسنل نظامی اوکراین مجبور می‌شوند تجهیزات به دست آمده از غرب را رها کرده و پیاده به سمت منطقه جنگی پیشروی کنند.

این نشریه همچنین به خطر بمب‌های شلیک شده از هواپیماهای ساخت شوروی سابق مجهز به کلاهک‌های انفجاری قوی اشاره کرده، زیرا رهگیری چنین پرتابه‌هایی بسیار دشوار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۲
    0 0
    جانم فدای رهبر
  • ......... IR ۰۱:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    0 0
    امیدوارم به زودی کشورمان صاحب فناوری بومی ساخت بالگردهای دارای پروانه های هم محور گردد. قابلیت های بالای این فناوری جهش های بسیاری را در زمینه ثبات و حداکثر سرعت بالگردها به دنبال خواهد داشت.حدود ۷ سال پیش، بر پایه همین فناوری طرح بالگرد روس با حداکثر سرعت ۷۵۰ کیلومتر برساعت معرفی شده است.
  • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    0 0
    بابااین روسیه خیلی داره لفتش میده بابابزن اون بمب تزاررودیگه
  • IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
    1 3
    وظیفه تک تک شما روسگدایان وطنی به عنوان سگهای کاخ دربار کرملین جانفشانی در راه ارباب پوتین است در نبود پریگوژین رهبر واگنر به جبهه های جنگ اوکراین و روسیه بشتابید و به عنوان مدافعان کرملین بجنگید و به درک واصل شوید که اگر خدای نخواسته شکستی برای روسیه در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی سرپرست خواهید شد
    • میکائیل IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۳
      0 0
      یه سوال فنی دادا !؟ الان تو چرا اینقد جلز ولز می‌کنی؟ یعنی مثلا سنگ امریکارو به سینه بزنیم؟ سنگ اوکراینو؟ چته تو الان دقیقا؟ چرا اعصابت زیر درخت البالو گم شده؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس