انهدام شبکه قاچاق سلاح و مهمات جنگی ‌در ارومیه

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: شبکه قاچاق سلاح و مهمات جنگی و شکاری در ارومیه منهدم و ۲ نفر در این خصوص دستگیر شدند.

به گزارش مشرق، ناصر عتباتی با بیان اینکه شبکه قاچاق سلاح و مهمات جنگی و شکاری در ارومیه منهدم و دو نفر در این خصوص دستگیر شدند، اظهار کرد: با دریافت گزارشی از پلیس اطلاعات و امنیت فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی به دادسرا، بلافاصله طی دستوری از سوی معاون دادستانی، مأموران پلیس اطلاعات و امنیت به همراه مأموران اطلاعاتی هنگ مرزی به یکی از روستاهای ارومیه عزیمت کردند.

وی افزود: در این عملیات غافلگیرکننده، ۴۷ قبضه سلاح جنگی از نوع کلت کمری، ۵۰ قبضه انواع سلاح شکاری به همراه متعلقات، ۹۶ تیغه خشاب کشف و ۲ نفر متهم دستگیر و روانه زندان شدند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی به افرادی که با اعمال مجرمانه و قاچاق سلاح و مهمات قصد برهم زدن امنیت عمومی جامعه را در سر دارند، هشدار داد: دستگاه قضائی با قاچاقچیان سلاح به جد و با شدت برخورد قاطع خواهد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • از شهرستان سراب IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    1 0
    عتباتی بر خلاف اکثر قضات انسان خوب و مسلمان هست که سعی میکند حق مظلوم را بگیرد ایشان بقدری به حلال و حرام اعتقاد داره که پسرش در سرویس بهداشتی رستوران ما بخاطر شکستن دستگیره درب محبوس شد که مجبور شدیم با شکستن شیشه اونو خارج کنیم بزور میخواست هزینه شیشه رو بده میگفت حق الناس هست
  • هادی IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    0 1
    پانترکیسم در کمین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس