کشف سلاح و مهمات سبک و نیمه سنگین تروریست‌ها در زاهدان

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از کشف دو قبضه سلاح نارنجک انداز، یک قبضه گرینف، یک قبضه آرپی جی، ۲۱ قبضه کلت جنگی و یک قبضه سلاح کلاش در شهرستان زاهدان خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر افزود: در راستای مبارزه با اشرار و مخلان نظم و امنیت، مأموران پلیس اطلاعات انتظامی استان در پایش ارتفاعات کورین متوجه مقداری سلاح و مهمات و موتورسیکلت بجا مانده از گروهک‌ها و تروریست‌ها شدند.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه داد: مأموران به محل مورد نظر اعزام که تعداد دو قبضه اسلحه نارنجک انداز، یک قبضه گرینف با ۱۹ فشنگ جنگی، یک قبضه آرپی جی با سه عدد گلوله و خرج مربوطه، یک قبضه سلاح کلاش با ۵ تیغه خشاب و مقادیری مهمات، دو عدد گلوله ۴۰ میلی متری، ۲۱ قبضه انواع کلت جنگی به همراه ۲۹ تیغه خشاب مربوطه کشف و یک دستگاه موتورسیکلت را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به ادامه تلاش‌ها برای دستگیری افراد تروریست خاطر نشان کرد: امنیت مردم خط قرمز ما است و پلیس با افراد و عواملی که باعث ایجاد ناامنی و جرم در جامعه شوند قاطعانه برخورد می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • اکبرسمندی زاده ۰۲:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۳
    0 0
    اینا که ازسفره یانکیهاوصهیونیستها زهرمارتناول میفرمایند،خوشبختانه نادانند،وازایمان دردها ناآگاه‌اینهم مشیت اوست که ناآگاه باشندشناوردردردر یا آسیب پذیراست واگرمدبرانه غافلگیرشود،خطرغرقش بالا میرود،آب وآتش ومهمات درکنارهم،مراقبت میخواه دوآسیب بآنها بالاست‌،انشاءال..یمنی قهرمان می‌داند!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس