کلاهبرداری پسر از مادرش لو رفت

فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری فردی که با طراحی یک نقشه شیادانه زمین‌های مادرش را به قیمت بیش از ۲ هزار میلیارد ریال در یکی از نواحی بالای شهر قزوین به فروش رسانده بود خبر داد.

به گزارش مشرق، سردار علی ابراهیمی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی مراجعه یکی از مشاورین املاک با مرجوعه قضائی به پلیس آگاهی مبنی بر جعل وکالتنامه و انجام کلاهبرداری توسط فروشنده دو قطعه زمین در یکی از مناطق بالای شهر قزوین، با توجه به حساسیت موضوع بررسی پرونده در دستور کار کارآگاهان مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران در تحقیقات فنی پلیسی دریافتند پسر مالک زمین‌ها با همدستی فرد دیگری اقدام به جعل شناسنامه مادر خود کرده و ۲ قطعه زمین متعلق به مادرش را به مبلغ بیش از ۲ هزار میلیارد ریال فروخته است.

فرمانده انتظامی استان قزوین تصریح کرد: مأموران ضمن شناسایی متهم و همدستش، با هماهنگی مقام قضائی دو عامل اصلی این کلاهبرداری را در قزوین و یکی از استان‌های شمالی دستگیر کردند.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه این افراد با طراحی نقشه‌ای شیادانه دو قطعه زمین متعلق به پیرزن ۷۶ ساله را به مبلغ ۲ هزار و ۶ میلیارد ریال فروخته و برای اینکه ردی از خود به جای نگذارند کل مبلغ معامله را در قالب سکه و ارز از خریدار دریافت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: متهمان به بزه انتسابی خود معترف شده و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۸
    1 0
    سکه و ارز؟ میخواستند از کشو فرار کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس