کد خبر 1531606
تاریخ انتشار: ۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۷
بازی‌های آسیایی| نوشاد عالمیان: برخی چینی‌‌ها از من می‌ترسند

نفر اول تنیس روی میز کشورمان گفت: من قبلا با چینی‌ها بازی کرده و آنها را برده‌ام اما تیم دوبل فرق داشت.

به گزارش مشرق، نوشاد عالمیان پس از شکست مقابل تیم دوبل چین در نیمه نهایی بازی های آسیایی و کسب مدال برنز اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود. آنها تیم برتر جهان هستند و دوبل کاملی داشتند، ما هم خوب بازی کردیم. من با توپ هایشان مشکل نداشتم، اما جو سالن کاملا به نفع آنها بود و ۶ هزار تماشاگر حمایت شان می کردند.

وی ادامه داد: شاید در انفرادی بتوان چینی ها را برد، اما تاکنون هیچ تیمی نتوانسته آنها را در دوبل ببرد، آنها قهرمان بلامنازع دنیا هستند.

نفر اول تنیس روی میز ایران عنوان کرد: ما بازی بدی را انجام ندادیم و رالی های خوبی داشتیم، خدا را شکر می‌کنیم که توانستیم مدال کسب کنیم که برای اولین بار بود.

نوشاد عالمیان گفت: این اولین بار بود که با تیم اول دوبل چین بازی می کردیم، قبلا با تیم‌دوم آنها بازی کرده بودیم و پایاپای هم آمدیم، اما تیم‌امروز واقعا قدرتمند بود.

وی در مورد اینکه اسم چینی‌ها روی بازی شما تاثیر داشت یا خیر، اظهار کرد: برای من که تاثیر نداشت و نیما را نمی دانم چون من با چینی‌ها خوب بازی می‌کنم و چند بار هم پیروز شده ام، به همین دلیل مشکلی ندارم. حتی برخی مواقع آنها از من هم می ترسند، اما اینجا چون دوبل بود قضیه فرق می‌کند.

ملی پوش تنیس روی میز در مورد اینکه اگر مقایل گره و تایوان بازی می کردیم احتمال صعود به فینال وجود داشت یا خیر، تاکید کرد: ۱۰۰ درصد شانس صعود داشتیم، چون با آنها راحت تر بازی می کنیم.

نوشاد عالمیان در پایان در مورد کسب دو مدال تاریخی تنیس روی میز در بازی‌های آسیایی گفت: خدا را شکر می کنیم. کسب این دو مدال برای تنیس روی میز دور از انتظار بود، اما خوشبختانه اتفاق افتاد. این طلسم شکسته شده و از این‌ به بعد باید تلاش مان را دو برابر کنیم. از همه مردم هم که ما را حمایت کردند، تشکر می‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    1 0
    تبریک به دو پینگ پنگ باز قهرمان کشور . قبل از اینکه بازنشسته شوید حداقل تعدادی پینگ پنگ باز جوان مانند خودتان پرورش دهید . احتمالا در المپیک پاریس اگر دوباره با این دو چینی روبرو شوید داستان تا حدودی فرق خواهد کرد.
  • هاشمی IR ۱۱:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    1 1
    آره، مردم، خصوصا در مازندران ازشما وشهرشما بابت همه ی بیعدالتیهایی که بنفع شهرتون انجام میشه وحقهایی که از دیگر شهرستانها میگیرید براخودتون ،بستوه آمده اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس