بازی‌های آسیایی| نیما عالمیان: برای بردن چین باید از کهکشان دیگری بیایند

ملی‌پوش تنیس روی میز کشورمان گفت: اگر همه دنیا جمع شوند نمی‌توانند تیم دوبل چین را شکست دهند.

به گزارش مشرق، نیما عالمیان پس از شکست تیم ملی دوبل پینگ پنگ ایران مقابل چین و کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی هانگژو، اظهار کرد: خیلی بازی سختی بود، چینی‌ها نفرات اول و دوم پینگ پنگ دنیا بودند و فقط می‌توانم بگویم واقعا سخت بود و ما زورمان را زدیم.

وی ادامه داد: رالی‌های قشنگی را شاهد بودیم و حداقل می‌توانستیم نتیجه را نزدیک‌تر کنیم اما چینی‌ها واقعا قوی بودند و شش هزار تماشاگر نیز به نفع آن‌ها تشویق می‌کردند.

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران با بیان اینکه رسیدن به همین مرحله نیز واقعا غیر ممکن بود، عنوان کرد: در مقابل چین تایپه در ۱۶ نفر مسابقه ۲ بر هیچ باخته را پیروز شدیم و مقابل ژاپن نیز عالی بازی کردیم و با کسب نتیجه سه بر صفر با بهترین نتیجه پیروز شدیم.

نیما عالمیان ادامه داد: خداراشکر می‌کنیم و باید بدانیم که خطای چینی‌ها واقعا صفر بود و ما باید امتیاز می‌گرفتیم، تلاش خود را کردیم و نشد.

وی با اشاره به اینکه صد در صد اسم چین روی عملکردمان تاثیرگذار بود، اظهار کرد: اسم چین روی همه تیم‌ها تاثیرگذار است و شاید بگوییم تاثیری ندارد اما از کهکشان دیگری باید بیایند و چینی‌ها را شکست دهند.

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران با تاکید بر اینکه هیچکس در این دنیا نمی‌تواند چینی‌ها را شکست دهد، تصریح کرد: اگر هم اکنون تمام تیم‌های دنیا هم جمع شوند مقابل چین حتی یک گیم هم نمی‌توانند پیروز شوند.

نیما عالمیان با اشاره به اینکه تیم چین بسیار قوی است و برادرش نوشاد عالمیان توانسته مقابل چینی‌ها پیروز شود، گفت: نوشاد چند بار چینی‌ها را در انفرادی شکست داده اما امروز تیم دوبل چین استثنایی بازی کرد، آن‌ها حتی دور از انتظار من به میدان آمدند.

وی با بیان اینکه هدف اصلی ما برنز مسابقات دوبل بود، یادآور شد: تمرینات خود را پشت سر گذاشتیم و تقریبا دو ماه زیر نظر جمیل لطف‌الله نسبی تمرینات دوبل انجام دادیم‌ و تنها هدفمان کسب مدال برنز دوبل بود و خداراشکر توانستیم در تیمی هم ژاپن را شکست دهیم که دور از انتظار بود.

ملی‌پوش تنیس روی میز ایران با اشاره به اینکه حتی در رویاهایمان نمی‌دیدیم که تیم ژاپن را سه بر صفر شکست دهیم، عنوان کرد: خداراشکر توانستیم دو مدال بیاوریم، از مردم واقعا تشکر می‌کنم چرا که خیلی از ما حمایت کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    3 0
    نمیشود نداریم. شما هم درست برنامه ریزی، مدیریت و تمرین کنید میتوانید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس