هشدار مدودف به انگلیس و آلمان درباره حملات نظامی روسیه

«دیمیتری مدودف» نایب رئیس شورای امنیت روسیه اعلام کرد که برای ارتش این کشور نظامیان انگلیسی مشغول به آموزش نظامی در خاک اوکراین، «اهداف نظامی مشروع» هستند.

به گزارش مشرق، مقام ارشد روسیه که سابقه ریاست جمهوری این کشور را هم دارد، به انگلیس درباره اعزام نیروهای نظامی به اوکراین برای آموزش هشدار داد.

«دیمیتری مدودف» نایب رئیس شورای امنیت روسیه به انتشار خبرها درباره اظهارات وزیر دفاع انگلیس برای اعزام نیروهای نظامی این کشور به اوکراین واکنش نشان داد.

به گزارش «رویترز»، این مقام ارشد روس هشدار داد نظامیان انگلیسی که در خاک اوکراین در حال آموزش نظامی هستند، «اهداف مشروع» برای نظامیان روسیه هستند.

وی در پُستی در تلگرام در واکنش به اظهارات «گرانت شاپس» وزیر دفاع جدید انگلیس درباره اعزام نیروهای نظامی به اوکراین برای آموزش نظامیان این کشور نوشت: «(این) مربیان آنها را به یک هدف قانونی برای نیروهای مسلح ما تبدیل خواهد کرد. به خوبی درک می‌کنند که آنها بی رحمانه نابود خواهند شد البته نه به عنوان مزدور، بلکه به عنوان متخصصان انگلیسی ناتو».

در خبرها آمده بود که «گرانت شاپس» وزیر دفاع جدید انگلیس اعلام کرد، برای آموزش نظامیان اوکراین در میدان نبرد، تعدادی از خدمه نیروی زمینی انگلیس را به اوکراین اعزام می‌کند.

شاپس در مصاحبه با روزنامه «تلگراف» توضیح داد که استقرار نیروی نظامی انگلیس در اوکراین هم‌اکنون تحت بحث و گفت‌وگو با سران ارتش لندن قرار دارد تا برنامه آموزش نظامیان اوکراینی از خارج، به داخل این کشور و در میدان جنگ با روسیه منتقل شود.

وزیر دفاع انگلیس همچنین از کارخانه‌ها و شرکت‌های تسلیحاتی این کشور خواست که تأسیساتی را در خاک اوکراین برای تولید تجهیزات نظامی احداث کنند.

دیمیتری مدودف نایب رئیس شورای امنیت روسیه به اظهارنظرهای اخیر برخی از مقام‌های آلمانی درباره ارسال موشک‌های «تاروس» به اوکراین هم واکنش نشان داد.

مقام ارشد روسیه در پیام تلگرامی تصریح کرد: «آنها می‌گویند این اقدام مطابق با قوانین بین‌المللی است. خوب در این صورت، حملات به کارخانه‌های آلمانی تولیدکننده این موشک‌ها هم اقدامی مطابق با قوانین بین‌المللی خواهد بود. این ترسوها دارند به طور فعالانه ما را به سمت جنگ جهانی سوم هل می‌دهند».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    3 0
    هرجا آتش فتنه بپاست یکطرفش آمریکا و طرف دیگر انگلیس هست که ایستاده
  • M IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    1 0
    لعنتی اگه عرضه داری حمله کن دیگه چرا فقط تهدید می‌کنی
  • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    0 0
    وظیفه تک تک شما روسگدایان وطنی به عنوان کاخ دربار کرملین جانفشانی در راه ارباب پوتین است در نبود پریگوژین رهبر واگنر به جبهه های جنگ اوکراین و روسیه بشتابید و به عنوان مدافعان کرملین بجنگید و به درک واصل شوید که اگر خدای نخواسته شکستی برای روسیه در این معرکه حاصل شود هیمنه ارباب برای مدت های طولانی و شاید همیشه به باد فنا خواهد رفت و بی سرپرست خواهید شد
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۹
    0 0
    تو باتلاق اوکراین موندید بعد انگلیس و آلمان و تهدید میکنید
  • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    0 0
    نوکرای امریکا خواهان کلاهکهای هسته ای روسیه هستند پشت شان ب اربابشان گرم است غافل از اینکه ایالات متحده نگران جنگ جهانی سوم است روسیه را خیلی دست کم گرفتن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس