کوراش

تیم های مردان و زنان کوراش کشورمان با کسب حداکثری مدال در هانگژو نشان دادند واقعا اعزام کیفی در این تیم صورت گرفته است.

سرویس ورزش مشرق - کاروان ۶ نفره کوراش کشورمان با کسب ۵ مدال طلا، نقره و برنز به کار خود در نوزدهمین دوره بازی‌های آسیایی ۲۰۲۳ هانگژو پایان داد.

صادق آذرنگ در وزن ۹۰- کیلو موفق به کسب مدال طلا شد، زهرا باقری در ۸۷- کیلو، دنیا آقایی در ۷۰- کیلو و مجید وحید بریمانلو در ۶۶- کیلو سه مدال نقره کسب کردند و ملیکا امیدوند در ۸۷- کیلو به مدال برنز دست یافت، ضمن اینکه طاهره آذرپیوند در وزن ۷۰- کیلو با حذف از جدول مسابقات، موفق به کسب مدال نشد.

مدال طلای آذرنگ، رتبه کاروان ایران را در جدول رده بندی سه پله و به رده دهم ارتقاء داد.

اعزام کیفی یعنی این تیم پر مدال؛ تیمی که نسبت به دوره گذشته بازیهای آسیایی پیشرفت کرد

الیاس علی‌اکبری و محبوبه خورشیدی سرمربیگری تیم های ملی کوراش مردان و زنان ایران را در این دوره از بازیها برعهده داشتند.

گفتنی است در دوره قبلی مسابقات آسیایی و در سال ۲۰۱۸ تیم کوراش ایران با ۱۲ ورزشکار (۸ مرد و ۴ زن) حضور داشت که یک طلا، یک نقره و ۲ برنز کسب کردند.

در دوره قبلی بانوان ایرانی مدالی کسب نکردند اما امسال موفق به کسب ۲ نقره و یک برنز شدند که نشانه پیشرفت کیفی این ورزش نسبت به دوره قبل محسوب می شود.

اعزام کیفی یعنی این تیم پر مدال؛ تیمی که نسبت به دوره گذشته بازیهای آسیایی پیشرفت کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    0 0
    باید دید بسترسازی برای رشدوزشکاراحقوق مزایا تااستعدادیابی چقدربوده نه اینکه هرچیزی رو که پیروزی داشت به اصطلاح ملاخوروبه اسم خودتو نبزنید
  • IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    0 0
    خداوند به حق پیامبر عظیم الشان اسلام و شهدا به هرکسی که برای خوشحالی دل این ملت ایران و امت اسلام (بخصوص فرزندان شهدا ) تلاش میکنند عمر با عزت بدهد و هر کسی که به این ملت خیانت ( کوتاهی - جاسوسی - کارشکنی ) میکند اگر قابل اصلاح نیستند ذلت و خواری در این دنیا و آتش جهنم را در آخرت نصیب بفرما .
  • یک مهندس ایرانی IR ۱۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۰
    3 0
    هزار ماشالله..
  • IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    0 0
    تیم فوتبال ایران، تیمِ پیر و بی انگیزه ای هست. از الان به فکر تیمی خیلی جوان تر و حرفه ای تر باشید و البته حرف گوش کن/ به وضوح کم اوردن نفس و قدرت جسمانی و عدم توانایی برای دویدن عادی را در تیم ایران در مسابقات مشاهده می کنیم. حتی در تیم های باشگاهی
  • ایرونی IR ۰۰:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۱
    0 0
    واقعا بجای اتلاف هزینه برای تیم بی خاصیت فوتبال امید که باعث شرمساری ورزش ایران شدن، به این رشته ها پول بیشتر بدن تا مدالهامون هم بیشتر بشه و هم خوش رنگتر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس