هیچ نتیجه‌ نهایی درباره علل سقوط هواپیمای «پریگوژین» وجود ندارد

دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری روسیه گفت که هنوز هیچ نتیجه گیری نهایی درباره علل سقوط هواپیمای «یوگنی پریگوژین» فرمانده سابق گروه واگنر به دست نیامده است.

به گزارش مشرق به نقل از روسیا الیوم، سخنگوی کرملین با بیان اینکه تا کنون هیچ نتیجه‌گیری نهایی در مورد علل سقوط هواپیمای پریگوژین وجود ندارد، بر ضرورت منتظر ماندن تا زمان انتشار گزارش نهایی نتایج تحقیقات تأکید کرد.

«دیمیتری پسکوف» در ادامه سخنانش در نشست خبری در مسکو گفت: تکه‌های کشف شده از ترکش بمب‌های دست‌ساز در اجساد قربانیان هواپیمای حامل فرمانده گروه واگنر که رئیس جمهور ولادیمیر پوتین درباره آنها صحبت کرد، حقایق ثابت شده است.

پوتین روز پنج شنبه در سخنرانی خود در نشست بین المللی والدای در شهر سوچی روسیه گفت: رئیس کمیته تحقیقات چند روز پیش به من اطلاع داد که قطعات نارنجک دستی در بدن قربانیان این فاجعه هوایی پیدا شده است. وی همچنین تصریح کرد که هیچ تأثیر خارجی بر روی انفجار هواپیمای حامل پریگوژین وجود نداشته است.

پسکوف افزود: این گزارش نهایی نشده است رئیس جمهور پوتین گفت که موضوع باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد، این سخنان هنوز نهایی نشده است، از جمله حقایق ثابت شده درباره وجود ترکش نارنجک دستی در بدن قربانیان.

وی در پاسخ به سوال یک خبرنگار در مورد اینکه واقعاً در آن روز چه اتفاقی افتاده است و اینکه آیا از قبل می‌توان از جزئیات مطلع شد، پاسخ داد: این هنوز ممکن نیست. ما به شما گفتیم که هنوز هیچ نتیجه یا گزارش نهایی توسط بازرسان به دست نیامده است. هر گونه اظهارات رسمی تنها پس از تکمیل تحقیقات امکانپذیر است.

یوگینی پریگوژین فرمانده ارتش خصوص واگنر در ماه آگوست گذشته همراه ۹ نفر از همراهانش بر اثر سرنگونی هواپیما در نزدیکی مسکو کشته شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    0 0
    حالا شما سخت نگیر ما منتظر نتیجه نیستیم
  • IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۴
    0 0
    حتما اشتباه اپراتور بوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس