واکنش هادی العامری و حشد شعبی به عملیات طوفان الاقصی

حشد شعبی عراق با صدور بیانیه ای ضمن حمایت کامل از عملیات طوفان الاقصی، دستاوردهای مقاومت فلسطین را حاصل خونهای پاک شهیدان به ویژه سردار سلیمانی دانست.

به گزارش مشرق به نقل از بغداد الیوم، هادی العامری دبیر کل سازمان بدر عراق از ملتهای اسلامی و عربی خواست که به مسئولیت شرعی و اخلاقی خود در حمایت تمام عیار با ملت فلسطین و حمایت از آن در همه زمینه ها، عمل کنند.

وی افزود: با نهایت افتخار و سربلندی اخبار عملیات طوفان الاقصی را دنبال کردیم و همبستگی کامل خود خود را اعلام می داریم.

العامری بیان کرد: بر آمادگی کامل ملت فلسطین در احقاق حقوق بر حق خود تاکید می کنیم. از ملتهای عربی و اسلامی می خواهیم که به مسئولیت خود در حمایت کامل از ملت فلسطین عمل کنند و حمایت همه جانبه ای از آن به منظور به سرانجام رساندن جهاد و تحقق اهداف آن در بازپس گیری سرزمین و آزادسازی مقدسات به عمل آورد.

بیانیه حشد شعبی عراق

از سوی دیگر حشد شعبی عراق هم در بیانیه ای اعلام کرد: عملیات طوفان الاقصی واکنش کوبنده و ندای مخالفت با همه حملات اشغالگران صهیونیست به مسجدالاقصی و ساکنان قدس است.

حشد شعبی عراق در بیانیه خود بر حمایت کامل از مبارزان فلسطینی تاکید کرد و از ملتهای دنیا و آزادگان جهان خواست که به یاری فلسطینیان در قضیه عادلانه و دفاع آنها از اراضی و مقدساتشان برخیزند.

در این بیانیه آمده است: آنچه امروز محقق شد ثمره کار طولانی و مسیر مقدس است که با خونهای پاک شهیدان به ویژه شهیدان پیروزی سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و دیگر شهیدان همه میادین محق شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس