کد خبر 1533853
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
کنکور از چه زمانی الکترونیکی می‌شود؟

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای داوطلبانی که داوطلب شرکت در آزمون الکترونیکی هستند به صورت آزمایشی الکترونیکی برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، «کنکور الکترونیک» از عباراتی است که به تازگی بسیار به گوش می‌خورد و در اخبار کنکوری این عبارت را زیاد می‌شنویم؛ آزمونی که به گفته مسؤولان، بسیاری از مشکلات موجود در آزمون فعلی را برطرف می‌کند.

درباره اینکه از چه زمانی قرار است آزمون الکترونیک برگزار شود و نحوه برگزاری به چه صورت است با عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت‌وگو کردیم.

پورعباس گفت: برای حرکت به سمت الکترونیکی شدن آزمون‌ها با شرکت‌های دانش بنیان صحبت کردیم که برنامه‌های بسیار خوبی دارند، از این رو نرم افزارهای مورد نظر آماده است و باید شرایط سخت افزاری را آماده کنیم.

وی درباره نحوه برگزاری آزمون‌ها به صورت الکترونیک عنوان کرد: قصد داریم علاوه بر پاسخنامه‌ها، دفترچه‌ها را هم رقومی و دیجیتالی کنیم، شخصی‌سازی کامل هم اجرا می‌شد اما اجرای کامل آن بستگی به بودجه دارد، همچنین در سراسر کشور باید سالن‌های مجهز تهیه شود که در برخی از استان‌ها اجرا شده اما در برخی دیگر از استان‌ها کار باقی مانده است.

پورعباس ادامه داد: آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ برای داوطلبانی که داوطلب شرکت در آزمون الکترونیکی هستند به صورت آزمایشی الکترونیکی برگزار می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس