کد خبر 1533983
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۸
‌

اصلاح‌طلبان در واکنش‌های توئیتری خود بر اصل اشغالگری صهیونیست‌ها در غزه و دفاع مشروع نیروهای مقاومت و مردم فلسطین از سرزمین‌های خودشان تاکید کردند.

سرویس سیاست مشرق، پس از عملیات بی سابقه و موفقیت آمیز جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی، از عصر شنبه ۱۵ مهرماه، سراسر ایران شاهد برگزاری جشن و ابراز خوشحالی مردم در خیابان‌ها بود. این جشن سراسری به پایتخت کشورهای دیگر هم کشیده شد. شرکت‌کنندگان در این جشن‌ها با سر دادن شعارهایی در حمایت از نیروهای مقاومت و گرامیداشت یاد شهید قدس حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای مقاومت در میادین اصلی شهر حاضر شده و همچنین با اهتزار پرچم فلسطین، حزب‌الله لبنان و دیگر گروه‌های مقاومت منطقه و توزیع شیرینی و شربت، به جشن و پایکوبی پرداختند.

عملیاتی که تا عصر ۱۶ مهر حدود ۷۵۰ صهیونیست را به درک واصل کرده و منجر به پیشروی نیروهای مقاومت در بسیاری از مناطق اشغالی شده است.

کاربران فضای مجازی هم در این پایکوبی شرکت کرده و به سبک مجازی، خرسندی خود را از این عملیات ابراز کردند. این کاربران با هشتگ‌های «سگ کشی»، «طوفان الاقصی»، «لبیک یا خامنه‌ای»، «الله اکبر»، «قیام مظلوم» از رزمندگان مقاومت استقبال کردند.

بازتاب طوفان حماس در میان کاربران اصلاح طلب

بازتاب طوفان حماس در میان کاربران اصلاح طلب

اصلاح‌طلبان هم در شبکه‌های اجتماعی خو واکنش نشان دادند. تاکید این کاربران بر اصل اشغالگری صهیونیست‌ها در غزه و دفاع مشروع نیروهای مقاومت و مردم فلسطین از سرزمین‌های خودشان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 19
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    7 5
    سوال بزرگ:چرا(غربیها وحتی انواع احزاب،فرقه ها،نژادها،زبانها،ادیان گ،مذاهب مسیحیی کاتولیک پروتستان ویهودی و...) بخاطر اسراییل همه متحد میشوند وانواع حمایت ازاسراییل میکنند ولی مسلمانان حتی میترسند بگویند ما از فلسطینیها حمایت ودفاع میکنیم!؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس