به گزارش مشرق،عبدالرحیم انصاری درتوئیتی نوشت:

وقتی از شکست یک هیمنه خوفناک حرف میزنیم دقیقا از چه چیزی صحبت میکنیم؟

حالا که بخش اعظمی از سرزمین های اشغالی، تجهیزات فوق پیشرفته و نظامیان تا بن دندان مسلح و مثلا آموزش دیده آن در چشم بر هم زدنی در اختیار مقاومت قرار میگیرند، میلیتاریست ها و استراتژیست های جهان احتمالا از خود میپرسند این بود چهارمین ارتش قدرتمند دنیا؟!

کاری که امروز مقاومت فلسطین با اسرائیل کرد و این رژیم اشغالگر را به شدیدترین شکل ممکن تحقیر کرد، علاوه بر اینکه در تاریخ ثبت میشود، منطقه و دنیا را نیز وارد یک مسیر بدون بازگشت نمود؛ بدین معنی که آن هیمنه پوشالی دیگر بازیابی نخواهد شد، نگاه دنیا به رژیمی که فکر میکرد خیلی توانا است تغییر خواهد کرد، و ملت ها را به این باور که بخش اعظمی از هیمنه های ایجاد شده پوشالی هستند نزدیک خواهد نمود.

اینها را بگذارید کنارِ انگیزه و امیدی که ملت های استقلال طلبِ تحت سلطه از این ماجرا میگیرند و میفهمند از پس هر مقاومت مستمری بالاخره گشایشی پدیدار میشود و این مسیر قطعا آنها را به سمت رهایی رهنمون خواهد ساخت.

واقعیت این است که ملت فلسطین امروز به این باور رسیده است که آزادی در دسترسش قرار دارد و دشمن را میتواند براحتی به هزیمت بکشاند.

نمیدانم در مقطع فعلی فلسطینی ها قادر به حفظ مناطقی که امروز گرفته اند خواهند بود یا خیر، ولی صهیونیستها دیگر به دوران قلدری خود برنخواهند گشت، حتی اگر موقتا به این مناطق اشغالی باز گردند که البته کار راحتی هم نیست!

دوران جدید چه بخواهند چه نخواهند دوران سرخوردگی و تحقیر اشغالگران است و دیگر زندگی آرام و بدون دردسر برایشان میسر نمیشود. این وضعیت البته مختص صهاینه به تنهایی نیست؛ قبل از آنکه رژیم اسرائیل وارد این فاز از سقوط شود، ابهت پوشالی آمریکایی ها در منطقه نابود شده بود؛

همان زمانی که آمریکا با ضربات هولناک ایرانیان حقارت محض را در برابر چشمان متحیر جهان تجربه کرد، کارشناسان تیزبین و آینده نگر آغازِ پایان اسرائیل را پیش بینی کردند!

امروز محور مقاومت حرف اول و آخر را در منطقه میزند و هر آنچه رهبرانش گفته اند یکی پس از دیگری در حال تحقق است؛ تجربه ثابت کرده، هر آنکه دست دوستی سوی جمهوری اسلامی دراز کند و نصایح حکیمانه رهبرش را آویزه گوش نماید، سرانجام پیروز میشود؛ شکست استکبار رفته رفته به امری عادی و پیوسته بدل شده است، و هر آنجا که شکستی را تجربه میکنند، بی تردید نشانه هایی از حضور جمهوری اسلامی وجود دارد؛ زیرا به زمین کشیدن پوزه مستکبران در دنیای امروز فقط در تخصص سید علی حسینی خامنه ای است و لا غیر!

تحقیر مستکبران؛ کاری که فقط در تخصص رهبر  انقلاب است!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    اللهم احفظ قائدنا الخامنه ای
  • ebi IR ۰۸:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    حرفش درسته......
  • ابراهیم IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    ای خداوند بزرک به ابروی تمام اولیای خاصت قسمت میدم رهبر فرزانه ما را حفظ کن تا شهد شیرین عزتمندانه را همواره بچشیم
  • اردشیر IR ۰۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    سلام. کاش می شد راه رفتن به فلسطین هم باز میشد. درود بررهبرحکیم وفرزانه ،سید علی خامنه ای. به نظر شما آیا می شودازطریق لبنان یاعراق به فلسطین رفت؟
  • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    8 0
    لبیک یا حسین لبیک یا امام خامنه ای
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    7 0
    پاینده باد اسلام زنده باد رهبرم سیدعلی نائب امام عصر عج که فدای گوشه چشمش پدر و مادر و اولاد و اموالم
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    6 0
    .. که فدای گوشه چشمش خودم و پدر و مادرم و ....
  • IR ۰۹:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    9 0
    ماشاء الله لا قوة الا بالله العلی العظیم
  • مهدی IR ۰۹:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    8 0
    آخ جیگرم حال اومد
  • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    9 0
    الله اکبر
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    9 0
    الهی دشمنای بی بته این سید همشون به زمین گرم بخورن ...!
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    6 0
    در جواب کسی یا کسانی که میگویند چرا غیرنظامیان صهیون را میکشید اولا هیچ کس غیرنظامی نیست ثانیا اگر کسی توان جنگ کردن و اسلحه گرفتن نداشته باشد مثل نوزادان و بعضی کودکان و پیرمردها و زنها که تسلیم بشوند کشته نمیشوند و هر کس تسلیم بشود نظامی و غیرنظامی کشته نمیشود و امثال آن در این موضوع در همه چزز مطالب و اینکه جنازه دشمن را با لگدمالی و عکس و فیلم تحقیر میکنند از تاکتیکها و تکنیکهای جنگ برای تسلیم طرف مقابل است و در ضمن تاییدی بر صحت نادرستی منش و مذهب و شخصیت دشمن است ولی عقل نفسانی و شیطانی نمیفهمد و هیجان زده با فقط احساسات ظاهری و از روی ترحم غیر عقلانی و به خاطر ترس از جان خود و هم کیشانش آن را محکوم میکند و یا اصلا از ترس خفه میشود و هیچ چیزی نمی گوید و کار حزب الله و نیروهای مقاومت و حماس و جهاد و سرایا و غیره و ... عقلانی و شرعی و قانونی و درست است و امثال آن در همه چیز مطالب شما زمانی که طرف کشته میشود اعتراضی نمیکنی و نداری ولی با عکس مشکل داری قلبت منافق است مشکلت این است و اسراییل بینهایت برابر فلسطین در این هشتاد سال در مکانهای مختلف از غیرنظامیان ملتهای منطقه را قتل عام کرده است از جمله زنان و کودکان را بینهایتی توطئه گر اااابببلللهههه ناتوان زپرتی ابتر معنوی و مادی و غیره ....مشرق از دشمن ما چاپ کردی از ما هم چاپ کن بی انصافی نکن ...
  • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    5 0
    یاد اون توییت دشمن چاق کن افتادم دنیای آینده دنیای موشک ها نیست دنیای گفتگوست خدا رحمتش کند کاش کمی بصیرت داشت
    • IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      0 0
      بعدش جبران کرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس