کد خبر 1533992
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹

به گزارش مشرق، مهدی پیش‌بین، فعال رسانه در کانال تلگرامی خود نوشت:

روز گذشته، عملیات طوفان الاقصی توسط نیروهای حماس علیه اشغالگران صهیونیست انجام شد. این عملیات پیروزمندانه منجر به کشته شد حدود ۳۰۰ صهیونیست، زخمی شدن بیش ۱۸۰۰ نفر از آنان و اسیر شدن ده‌ها تن از اشغالگران گردید.

اولین موضوع که این عملیات آن را اثبات کرد، به اعتراف تحلیلگران صهیونیستی در سایت اسرائیلی هاارتص، این بود که این رژیم شکست خورد و یکی از دلایل آن، ضعف اطلاعاتی اسرائیل است. این اعتراف درحالی صورت گرفت که رژیم صهیونیستی همواره ادعا میکرد که قدرت اول اطلاعاتی و نظامی منطقه است. اما این حمله نشان داد که جوانان حماس، با پای پیاده و بدون تجهیزات آنچنانی، به راحتی این قدرت پوشالی را زمین گیر کردند.

رهبر انقلاب در سخنرانی روز ولادت پیامبر اکرم، اعلام کردند که قمار عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی، شرط بندی روی اسب بازنده است. در سال‌های اخیر تلاش‌های فراوانی برای عادی سازی روابط میان کشورهای اسلامی و رژیم صهیونیستی از سوی آمریکا و سران اسرائیلی انجام شد. در دورانی، برخی کشورها همچون بحرین و امارات نیز وارد این بازی شدند. اما محور اصلی، عربستان بود.
عربستان سعودی نقشی محوری در میان کشورهای عربی دارد و اگر رژیم صهیونیستی موفق به عادی سازی با عربستان میشد، تغییرات مهمی در منطقه رخ میداد.
عملیات طوفان الاقصی، تمام این بازی را بهم زد و عادی سازی روابط بین اسرائیل و عربستان، عملا شکست خورد.
نکته مهم این است که بازنده بودن این رژیم، کمتر از یک هفته از بیانات رهبری، برای تمام جهان نمایان شد.

درست است که نمیتوان گفت عملیات طوفان الاقصی در همین یک مرحله به نابودی کامل اشغالگران اسرائیلی منجر میشود، اما در اینکه اسرائیل رفتنی است، شکی نیست.

یک دلیل مهم نابودی اسرائیل، این است که این رژیم از اساس و به طور ماهوی دچار ایراد و اضمحلال است و در داخل با بحران های مختلفی دست و پنجه نرم میکند.
این رژیم در طول حدود یک سال، ۴ انتخابات برای تشکیل دولت برگزار کرد و در نهایت، دولت افراطی نتانیاهو برسر کار آمد که نارضایتی فراوانی در میان اشغالگران و حتی ژنرال‌های رده بالای این رژیم به وجود آورد.

ماه هاست که اعتراضات گسترده و میلیونی در سرزمین‌های اشغالی رخ میدهد و با وجود شدیدترین سرکوب ها از سمت دولت نتانیاهو و سانسور بی سابقه کشته های این سرکوب از سوی رسانه ها، بازهم اعتراضات ادامه دار.

نکته دیگر آنکه با برگزاری جلسات رسمی میان رسانه های معاند ایران همچون اینترنشنال با سران اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و حمایت علنی نماینده این رژیم در سازمان ملل از آشوب در ایران، ثابت شده است که پروژه اغتشاش و آشوب در خیابان‌های کشورمان، تماما زیر سر اسرائیل بوده و خبری از جنبش مردم ایران نبود.

بعد از شکست پروژه تجزیه ایران در تاریخ ۲۵ شهریور ۱۴۰۲، اسرائیل غاصب بازهم سعی داشت تا خیابان‌های ایران را به آشوب بکشد.
این حمله پیروزمندانه ثابت کرد که رژیم صهیونیستی بجای این که برای اغتشاش در ایران تلاش کند، بهتر است برای چند روز بیشتر ماندن در این دنیا، تلاش کند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    0 0
    احسنت
  • IR ۱۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۶
    6 1
    در جواب کسی یا کسانی که میگویند چرا غیرنظامیان صهیون را میکشید اولا هیچ کس غیرنظامی نیست ثانیا اگر کسی توان جنگ کردن و اسلحه گرفتن نداشته باشد مثل نوزادان و بعضی کودکان و پیرمردها و زنها که تسلیم بشوند کشته نمیشوند و هر کس تسلیم بشود نظامی و غیرنظامی کشته نمیشود و اینکه جنازه دشمن را با لگدمالی و عکس و فیلم تحقیر میکنند از تاکتیکها و تکنیکهای جنگ برای تسلیم طرف مقابل است و عقلانی و شرعی و قانونی و درست است شما زمانی که طرف کشته میشود اعتراضی نمیکنی و نداری ولی با عکس مشکل داری قلبت منافق است مشکلت این است و اسراییل بینهایت برابر فلسطین در این هشتاد سال در مکانهای مختلف از غیرنظامیان ملتهای منطقه را قتل عام کرده است از جمله زنان و کودکان را بینهایتی توطئه گر اااابببلللهههه ناتوان زپرتی ابتر معنوی و مادی و غیره ....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس