حماس: آمریکا متوجه پیامد اعزام ناوهواپیمابر برای حمایت از تل آویو باشد

سخنگوی حماس نسبت به ماجراجویی‌های آمریکا در منطقه با اعزام ناوهواپیمابر جهت حمایت از رژیم صهیونیستی هشدار داد.

به گزارش مشرق، همزمان با اعلام نزدیک شدن ناوهای آمریکا به فلسطین اشغالی برای حمایت از رژیم صهیونیستی، سخنگوی حماس یکشنبه شب به ایالات متحده هشدار داد.

به گزارش شبکه خبری «الجزیره» سخنگوی حماس گفت که آمریکا متوجه پیامدهای اعزام ناو هواپیمابر خود نزدیک اسرائیل باشد.

سخنگوی حماس در ادامه گفت: «اعلام آمریکا مبنی بر استقرار ناو هواپیمابر در منطقه برای حمایت از اسرائیل، مشارکت واقعی در تجاوز به مردم ماست.»

«لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا شبانگاه یکشنبه به وقت تهران گفت: «دستور حرکت ناو هواپیمابر "جرالد فورد" به شرق مدیترانه را دادم تا تلاش‌های بازدارندگی منطقه‌ای را تقویت کنم.»

منابع خبری شبانگاه یکشنبه به وقت تهران مدعی شدند که همزمان با تشدید تنش بین نیروهای حماس با ارتش رژیم صهیونیستی، ناوگان نیروی دریایی آمریکا در منطقه قصد تحرکاتی را دارد.

به گزارش منابع خبری، ارتش آمریکا قصد دارد کشتی‌های نیروی دریایی و هواپیماهای نظامی خود را به عنوان حمایت از تل‌آویو به فلسطین اشغالی نزدیک‌تر کند.

در رویدادی دیگر، «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی و «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا برای دومین بار طی ۲۴ ساعت گذشته، تلفنی با یکدیگر درباره تحولات سرزمین‌های اشغالی گفت‌وگو کردند.

شاخه نظامی حماس روز شنبه بزرگترین حمله سال‌های اخیر را علیه قوای صهیونیستی انجام داد. صبح شنبه، بعد از انتشار خبرها درباره حملات بیش از دو ساعته موشکی و راکتی از نوار غزه به مناطق مختلف رژیم صهیونیستی شامل تل‌آویو، «محمد الضیف» فرمانده کل کتائب القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) از آغاز عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 17
  • در انتظار بررسی: 28
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    10 19
    مشرق جان این پیام را به رهبر عزیزمان برسان. از رهبر معظم انقلاب درخواست داریم، علیه رژیم یهود صهیونیستی اعلام جهاد کنند، ما آماده ایم در قالب گردان های مسلح و آموزش دیده به سوی سرزمین های اشغالی حرکت و نبرد آزادسازی قدس را شروع کنیم. الله اکبر، الله اکبر، الله اکبر.
    • حاجی از سه راه جوبشور قم IR ۰۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      0 0
      من اعلام جهاد میکنم زودی برو تو البته اگه راست میگی
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    17 7
    بزار ناو بیاد عملیات طوفان صحرا میره تو فاز دوم طوفان دریا همیشه فکر میکردم ناو آمریکایی ها رو تو خلیج فارس غرق میکنیم ولی گویا قراره تو مدیترانه غرق بشه
  • IR ۱۰:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    11 10
    غلط میکنه امریکا چپ نگاه کنه راستش میکنیم و چنان میزنیمش که اسمی ازش نمونه
  • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    12 7
    مرگ بر آمریکا
  • IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    14 3
    حماس دیگه امریکا رو تهدید می کنه یاللعجب بزن ناوشونم بترکون
  • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    13 11
    در جواب کسی یا کسانی که میگویند چرا غیرنظامیان صهیون را میکشید اولا هیچ کس غیرنظامی نیست ثانیا اگر کسی توان جنگ کردن و اسلحه گرفتن نداشته باشد مثل نوزادان و بعضی کودکان و پیرمردها و زنها که تسلیم بشوند کشته نمیشوند و هر کس تسلیم بشود نظامی و غیرنظامی کشته نمیشود و امثال آن در این موضوع در همه چزز مطالب و اینکه جنازه دشمن را با لگدمالی و عکس و فیلم تحقیر میکنند از تاکتیکها و تکنیکهای جنگ برای تسلیم طرف مقابل است و در ضمن تاییدی بر صحت نادرستی منش و مذهب و شخصیت دشمن است ولی عقل نفسانی و شیطانی نمیفهمد و هیجان زده با فقط احساسات ظاهری و از روی ترحم غیر عقلانی و به خاطر ترس از جان خود و هم کیشانش آن را محکوم میکند و یا اصلا از ترس خفه میشود و هیچ چیزی نمی گوید و کار حزب الله و نیروهای مقاومت و حماس و جهاد و سرایا و غیره و ... عقلانی و شرعی و قانونی و درست است و امثال آن در همه چیز مطالب شما زمانی که طرف کشته میشود اعتراضی نمیکنی و نداری ولی با عکس مشکل داری قلبت منافق است مشکلت این است و اسراییل بینهایت برابر فلسطین در این هشتاد سال در مکانهای مختلف از غیرنظامیان ملتهای منطقه را قتل عام کرده است از جمله زنان و کودکان را بینهایتی توطئه گر اااابببلللهههه ناتوان زپرتی ابتر معنوی و مادی و غیره ....مشرق از دشمن ما چاپ کردی از ما هم چاپ کن بی انصافی نکن ...
    • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
      0 0
      پس اونها هم حق دارن تمام فلسطین رپ نابود کنن چون هیچکس غیرنظامی نیست..خخخخ
  • IR ۱۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    12 11
    فیلمهای خشونت باره کشته شدن زنها و کودکان و مردان بدون سلاح را ببینید بعد اظهار نظر کنید
    • IR ۰۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      0 0
      زن بچه هاشون 70 ساله دارن کشته میشن تو بشین زیر پتو دکمه بزن کپک
  • IR ۱۲:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    7 3
    این گاوهای اسراییلی فرماسونری، بیشتراز۷۰سال هست (خون،ثروت،منابع،آب و...مردم خاورمیانه..‌ )را درشیشه کردنند وغارت ومردم رافقیر کردنند-بیشرفها دهها برابر مردم اسیا وافریقا...مصرف کننده هستندودرنازونعمت زندگی میکنند وباانواع (هواپیماهای پیشرفته,ناوها وبمب اتم و... غربی )به جان مردم می افتندولی هنوز عده ای نمیخواهندازخواب بیدار بشوند وهنوز طرفدار( زور غارت دیکتاتوری شکنجه حبس قوانین مندرآوردی دموکراسی دروغین گروگانگیری،ترور دانشمندان ومردم ،ظلم وظالم ...)هستند
  • IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    2 2
    هیچ( قدرت امنیتی اطلاعاتی سیاسی زور ظلم اشغال فساد ترور ثروت وماشین جنگی نظامی سیستماتیک)حریف(اتحاد مردم,فقرا،غارت شده ها،مظلومین,ارمان گراها،ازادیخواهان وجنگهای پارتیزانی)نمیشود
  • Puyamotlaq IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    نیروی دریایی ایالات متحده آمریکایی که متجاوزان بخواهد کمک کند ان شا الله به عذاب الهی که فرعون و لشکریانش در قعر دریا دچار شدند مبتلا خواهند شد. لا حول و لا قوت الا با الله العلی العظیم.
  • IR ۲۱:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    بشینین سرجاتون دوغ و پرتقالتون رو بخورید جوگیر نشید شما نهایت بتونید با طالبان درگیر بشید شانس بیارید در برید با آمریکا خواهشا سر شاخ نشید خودتون رو فنا میدید ما رو هم تو دردسر میندازید
  • محمد IR ۲۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    انشاالله که حضرت آقا فرمان جهاد میدن و همگی به آرزوتون شهادت میرسید
  • محمدبهرامی بلوچ IR ۲۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    ناو در دریای مدیترانه غرق میشود جواب مردم امریکارا احمقی بدهد که ناو را فرستاده وتوسط سناتور های امریکا محاکمه میشود
  • IR ۲۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۷
    0 0
    وسط دریا اگر هدفگیری و نابود شوند بهتره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس