زلنسکی: حداقل دو اوکراینی در اسرائیل کشته شدند

رئیس‌جمهور اوکراین نگران از این که پول و توجه حامیان غربی‌اش معطوف اسرائیل شود، ادعاهایی را در خصوص حملات اخیر به رژیم صهیونیستی مطرح کرد.

به گزارش مشرق، «ولودیمیر زلنسکی» رئیس‌جمهور اوکراین نگران از این که پول و توجه حامیان غربی‌اش معطوف رژیم صهیونیستی در پی عملیات اخیر نیروهای مقاومت فلسطین شود، به تئوری توطئه روی آورد و ادعاهایی را مطرح کرد.

او در پیامی مدعی شد: «داده‌هایی داریم که به وضوح ثابت می‌کند روسیه به برانگیختن جنگ در خاورمیانه علاقه‌مند است. یه طوری که منبع جدیدی از درد و رنج وحدت جهانی را از بین ببرد و شکاف‌ها و مناقشات را تشدید کند و به روسیه در از بین بردن آزادی در اروپا کمک کند».

وی در ادامه ادعاهای خود گفت: «می‌توانیم تبلیغ‌گران روس را ببینیم که خوشحالی می‌کنند. می‌توانیم دوستان ایرانی مسکو را ببینیم که آشکارا دست یاری برای کسانی که به اسرائیل حمله کردند دراز می‌کنند. همه اینها تهدیدی بسیار بزرگتر از آنچه جهان در حال حاضر از آن آگاه است را نشان می‌دهد. جنگ‌های جهانی گذشته توسط تجاوزات محلی آغاز شد».

او پیش‌تر هم علیه عملیات «طوفان الاقصی» نیروهای مقاومت فلسطین موضع گرفت و از جامعه بین‌المللی خواست، نظاره گر «این حملات تروریستی» نباشند.

او شنبه در آغاز عملیات هم در حمایت از صهیونیست‌ها و محکوم کردن نیروهای مقاومت فلسطین موضع گرفته بود. زلنسکی پیش‌تر با تاکید بر حق مسلم رژیم صهیونیستی برای «دفاع از خود» گفته بود: «تمام جزئیات مربوط به این حمله تروریستی باید فاش شود تا جهان همه کسانی که از این حمله حمایت و برای انجام آن کمک کردند را بشناسد و پاسخگو کند».

طوفان الاقصی در سرزمین‌های اشغالی موجی از واکنش‌ها را به همراه داشته، از حمایت‌هایی که کشورهای مسلمان از حقوق مردم فلسطین داشتند تا همدردی حامیان رژیم صهیونیستی از این رژیم و تأکید مجدد مقامات آمریکایی بر اینکه در کنار اسرائیل می‌مانند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 12
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    0 2
    وظیفه تک تک شما جانفدایان راه اسلام و انقلاب، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید
  • خسرو IR ۲۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    روسیه با موفقیت ، ایران رو وارد جنگ با اسرائیل خواهد کرد
  • IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    وظیفه تک تک امثال شماها ترسوها غرب گراها هم حذب و استخدام در ارتش اسرائیل و ارتش اوکراین هست تا دوستان نازی و فاشیست و صهیونست خودتان را در راه رسیدن به گور و جهنم تنها و بی کس و یاور نگذارید و بشتابید برای استخدام در ارتش اوکراین و رژیم صهیونیستی والکی و بیخود اینجا و پشت میز و زیر سایه درخت و کولر گازی شعار و رجزخوانی نکنید .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس