وحیدی

وحیدی گفت: در برخی از اظهارات که شروع شده و کم و بیش هم خبر داریم برخی از معاندین یا رسانه های خارجی در برنامه‌هایشان سعی دارند مردم را از حضور در انتخابات دلسرد کنند.

به گزارش مشرق، احمد وحیدی وزیر کشور امروز سه شنبه (۱۸ مهر) پس از حضور در مرکز ارتباط مردمی ریاست جمهوری و پاسخ بی واسطه به سوالات مردم در جمع خبرنگاران گفت: مهمترین واقعه امسال انتخابات است؛ انتخابات نقطه حساسی است برای تعیین سرنوشت و دخالت مردم در اداره کشور است جمهوری اسلامی بالغ بر ۴۰ انتخابات با حضور مردم داشته و مردم باوری در کشور ما جریان داشته است.

وی افزود: اولین مسئولیت علاقه مندان به آینده کشور مراقبت از این است که عده‌ای با حرف های ناصحیح، مردم را از حضور در انتخابات مایوس نکنند. متاسفانه در برخی از اظهارات که شروع شده است و کم و بیش هم خبر داریم عده ای این برنامه را در دستور کار قرار دادند معاندین و رسانه های خارجی نیز چنین هدفی در سر می پرورانند.

وزیر کشور تصریح کرد: بحث اول مشارکت گسترده مردم در انتخابات است که موجب اقتدار و تامین منافع ملی کشور است و موجب عقب راندن دشمنان نظام می شود. اقدامات اجرایی طبق قانون در حال انجام است شورای اجرایی مرکزی شکل گرفته است و برای ۲۷ مهر که ثبت نام نهایی انجام می شود آماده می شویم. در میان ثبت نام کنندگان از همه طیف های سیاسی حضور دارند تعداد زیادی از نمایندگان مجلس پیشین، وزرا و نحله های فکری مختلف سیاسی حضور دارند.

وی در مورد برگزاری الکترونیکی انتخابات افزود: فرایند انتخابات مشتمل برقبل، بعد و حین انتخابات است که بخش قابل توجهی از آن الکترونیکی است.که مردم بیشتر احراز هویت و صندوق های هوشمند سروکار دارند تلاش می کنیم در برخی از حوزه ها صندوق های رای هوشمند را داشته باشیم و اخذ رای نیز به شکل الکترونییکی صورت بگیرد.

وزیر کشور در مورد تبلیغات زودهنگام داوطلبین گفت: تا ثبت نام تکمیل نشود داوطلبی قطعی نیست لذا هر فعالیتی انتخاباتی نیست و فعالیت های تبلیغاتی برای انتخابات براساس چارچوب های قانونیِ مشخص شده باید باشد.

وحیدی تصریح کرد: مبنای شهرستان شدن در دولت ضرور و مطالبات مردمی و رعایت ضوابط قانونی است براین اساس در خراسان شمالی و لرستان شهرستان های جدیدی ایجاد شده است که در مجموع تعداد این شهرستان ها کمتر از ده عدد است البته درخواست های دیگری هم هست که در نوبت بررسی قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 26
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 7
  • JP ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    29 0
    عملکرد شما باعث شده
    • IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      17 0
      احسنت، فرا فکنی ها آخر مشکل ساز میشه......
    • تک سوتر DE ۲۱:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      10 0
      دقیقا، این از مدیریت تیم های ورزشی و محیط فرهنگی، اونم از آقازاده بازی. گشایش اقتصادی اتفاق افتاده ولی همش رفت تو جیب آقازاده ها.
    • محسن IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      5 0
      تعرفه های 70 و 90 درصدی و 170 درصدی رو به زیر 5 درصد بیارید تا ملت رای بدن
  • حسین IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    25 0
    فقط بلدید همه چیو بندازید گردن دشمن
  • IR ۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    24 0
    بی لیاقتی و عدم مسئولیت نماینده ها بیشتر ما رو دلسرد میکنه.
  • ایرانی IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    20 0
    رسانه های معاند سگ کیه؟ گوشت نیم میلیونی و کرایه خونه،ماشین خداتومنی پدر ملت رو د آورده،توهم توطئه
  • Pedo IR ۱۶:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    24 0
    چرت محض است ... این عملکرد دولتمردان است که باعث دلسردی میشود . اما چون بی لیاقت هستند دنبال توجیح عملکرد افتضاح خود با دشمن فرضی می‌باشند.
  • حسین IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    17 2
    معاند شما مسئولین هستید که با اوردن ۱۰میلیون مهاجر افغانی به کشور،گرانی کردن خودرو،مسکن و مواد غذایی و بی توجهی به در خواست های ملت ایران مردم رو از نظام جمهوری اسلامی دلسرد کرده اید ،هیچ ایرانی شماها رو قبول نداره ،فکر رو ذکرتون شده تامین نیاز های مهاجران افغان و به درد و مشکلات مردم ایران اهمیتی نمیدهند، خداوند شرتون رو از سر مردم کم کنه شماها فقط به فکر خودتون هستید و اصلاح پذیر نیستید.
    • IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      16 0
      خداوکیلی دمت گرم با این نظرت و دم مشرق گرم بابت انتشارش نصف بلاها و فشار هایی که مردم دارند می خورند از هجوم افغانی هاست طرف مسکن ارزان رو از ما گرفته کارهای خدماتی رو از ما گرفته از تمامی یارانه های پنهان جامعه استفاده می کنه و هیچ مالیات و هزینه ای هم نمی ده و در ماه تمامی درآمدش رو به دلار و یورو تبدیل می کنه و می فرسته کم هم نیستند خود این مبادله ارزش باعث بلای مالی کشوره
  • ... IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    24 0
    عملکرد نماینده ها بیشتر ملتو دلسرد کرده تا رسانه های معاند
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    24 0
    رای بی رای
  • نادر IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    19 0
    بهتره حقیقت را ببینید این عملکرد ورفتار وعده وعید د های انجام‌نشده وفقیر تر شدن‌مردم‌بخصوص کارمندان وکارگران وعلالخصوص بازنشسته ها ست که دارند با سیلی صورتشون رو سرخ‌ میکنند.ودولت هیچ توجه ای به این بنده خداها مظلوم‌نداره .ابناست که باعث میشه‌ملت از انتخابات دلسرد بشه نمیخواد همه‌چیز رو گردن مخالفین نظام بندازید
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    20 0
    والا من پای رسانه های معاند نمی شینم ولی این دفعه دیگه نمیرم رای بدم.یه نگاه بکنید ببینید با مردم چیکار دارید میکنید،هم مسائل به کنار،خرید خودرو یه طرف.خجالت آوره که برای خرید خودرو باید تو قرعه کشی شرکت کرد و نهایتا اگه خوش شانس باشی بعد چند سال با یه قیمت نجومی صاحب ماشین میشی.هیچ کس هم هیچ کاری نمیکنه.
  • IR ۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    22 0
    عملکرد دولت رییسی بخصوص مخبر و وحیدی و حرکات اخیرشون در پذیرش اجنبی ها ما رو دلسردترم کرده
  • IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    27 0
    امارببین چی میگه بارسانه ها چی کارداری بهره 45درصدی رشد500 درصدی اجاره
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    19 0
    اصلا هم رطبی به بی عرضگی شما نداره
  • گرامی IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    12 0
    واقعا عملکرد شما مسولین باعث شده که مردم نخواسته باشند رای بدن بزرگترین دشمن جمهوری اسلامی مسولین بی لیاقتش هستند اگه ما کوچکترین چیزی بگیم با ما مردم برخورد میشه اما مسولین جمهوری اسلامی میان گند میزنن به کشور و خصوصا تو اقتصادش بعد صاف صاف تو کشور راه می‌رین و عین خیالشون هم نیست که چه بر سر مردم آوردن طلبکار هم هستند و هیچی کی هم یقه شون را نمیگیره بندازدشون تو دادگاه که جواب بدن من که اصلا این سرداروحیدی را دوست ندارم من رای نمی‌دم چون دولت برا ما قشر ضعیف هیچ کاری نکرد این همه به رییسی امید داشتیم اونم مثل روحانی از کار درآمد هر کاری کرد فقط به نفع پولدارها شد
  • های گلاس IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    10 0
    شما خودتون مقصرین.. مثلاً من خودم ۴ میلیون از ۱۵ میلیون درآمد سال ۹۹ رو جریمه مالیات کرفتن ازم چون اظهار نامه مالیاتی صفر رد کردم.دیگه هم رای نمیدم چون از جیبم دزدی شده.من یه مثال کوچکم از این همه مردم
  • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    15 1
    وظیفه تک تک شما حماس گرایان، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید
    • سلیمان محمدی IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      1 0
      خاک عالم خااک فرومایه ی پست تو در قیامت با نتانیاهو و قوم لوط محشور خواهی شد ان شاء الله
  • IR ۰۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    6 0
    چه جوریه که این دشمن هیچ غلطی نمیتونه بکنه،باعث همه مشکلات جامعه هم همون دشمنه؟
  • IR ۰۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    16 0
    تا انتخابات رییس جمهوری رای دادم،، ولی دیگه دولت سید ابرام همه واقعیت های مملکت ایران را برام مثل روز روشن کرد.دیگه رای بی رای،، هر چی هم که بتونم جلوی رای دادن بقیه را میگیرم.
  • محسن IR ۰۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    14 0
    به خاطر حفظ نظام رای نمی دهم، چرا، برای اینکه یه خورده به خودتون بیاید و فکر نکنید همیشه و در همه حال پشتوانه مردمی دارید.
  • دهقان IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    7 0
    مردم از تورم گرانی و نبود هیچ برنامه‌ای برای اقتصاد در کنترل تورم گلایه دارند هر خانواده ای سوال میکنی اجبار جهت ادامه زندگی پنج تا ده مورد واجبات زندگی حذف کرده تا توان ادامه حیات داشته باشه شما بالایی ها فقط نگاه به خودتون دارید که حقوق کفی و همه چی براتون مهیا هست کاری کردید حتی ماها که عمری پای اهداف انقلاب سختی کشیدیم الان بریدیم و پشیمان شدیم چرا امثال شما مفت خور ها را بزرگ کردیم که شدید بلای جان اسلام و مسلمین در راستای اهداف دشمنان انقلاب دروغ میگم بگو بر من لعنت ابدی فقط خدا لعنتشون کنه
  • IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    14 0
    اینا فقط سیاسی کارن حقوق مردم یعنی کشک

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس