آیفون

رشیدی کوچی: به رییس‌جمهور نامه نوشتم زیرا احتمال میدهم در جریان نباشند/ نیک‌اختر: سامسونگ با قیمت دلاری بالاتر از آیفون قانونی وارد می‌شود

به گزارش مشرق، لغو ممنوعیت واردات ایفون با توجه به ضرر چند هزار میلیاردی دولت موضوع مورد تاکید نمایندگان مجلس، انجمن واردکنندگان گوشی و اتاق بازرگانی و مردم است.

رشیدی کوچی عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در گفتگو با روزپلاس در خصوص ممنوعیت واردات گوشی آیفون۱۴ گفت: نامه ای به رئیس جمهور نوشته ام و عواقب تصمیم اشتباه ممنوعیت واردات آیفون را شرح دادم چرا که احتمال می دهم آقای رئیسی در جریان نباشد که این تصمیم چه تاثیرات مخربی بر بازار موبایل و سرمایه اجتماعی خود رئیس جمهور داشته باشد.

رشیدی کوچی تاکید کرد: به نظر می‌رسد همان اتفاقی که برای بازار خودرو افتاد اکنون قرار است برای بازار موبایل بیفتد.

اما امین نیک‌اختر مدیر فروشگاه زنجیره ای موبایل در ایران نیز گفت: در بازار، آیفون های ۱۴ و ۱۵ ریجستر نمی‌شود اما پرچمداران سامسونگ و که قیمت جهانی اش دویست دلار گران‌تر از پرچمدار آیفون هست، ریجستر و با گارانتی کشوری وارد می‌شود، باتوجه به حرف مسئولین که ارز برای واردات گوشی بالای ششصد دلار نیست این سوال مطرح است که چرا سامسونگ با دویست دلار قیمت جهانی گران‌تر ریجستر ،گارانتی و وارد بازار عوض شود.

امروز رسانه‌ها خبر میدهند که رئیس استاندارد گفته پولهایتان راجمع کنید که به زودی آیفون ۱۴ریجستر می شود اما بلافاصله با وی تماس می‌گیرند که چرا این خبر را اعلام کردید؟ سوال اینجاست که آیا این خبر بابت تشویش ذهن مردم است یا بازی با آنها؟

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 14
  • غیر قابل انتشار: 1
  • هوشنگ IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    2 9
    من ۵ تا گوشی آیفون ۱۴ و ۱۵ اصل دارم امکاناتش بهتر و بیشتر از سامسونگ مزخرفه
    • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
      5 0
      رجیستریش نکن وفقط با وایفا مودم یا گوشی دیگه بهش وسل شو ردیاببش رو سخت تر میکنه خخخ
    • IR ۰۰:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      1 0
      بهتره گوشی گرانقیمت سام هم رجیستر نشود فقط به نفع پولدارا و به ضرر بقیه و کل کشور کره هم سگ امریکاست
  • هوشنگ IR ۱۹:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    3 8
    فقط اپل ولاغیر اپل ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  • IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    9 3
    نگرانی امنیتی که آمریکایی ها از یک نرم افزاری مثل تیک تاک دارند همون نگرانی امنیتی اطلاعاتی در مورد ورود گوشی های آمریکایی آیفون به کشور هست / تا جای ممکن باید به منافع آمریکا در هر زمینه ای در ایران ضربه بخورد / از طرفی آمریکا باید در رقابت با شرکت های چینی شکست بخورد حالا هر جایی از جهان که باشه ما هم به سهم خودمون باید در این شکست و به اندازه خودمون شریک باشیم
  • IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۸
    12 5
    من سامسونگ رو به اپل ترجیح میدم.
    • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
      1 0
      با اینکه مثبت زدم اما اعتقاد دارم شرکت کره ای سامسونگ باید شان مشتریان ایرانی را بیشتر رعایت کند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس