کد خبر 1534978
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۰
حوادث

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان از انفجار گاز در یک باب منزل مسکونی روستایی در جریه از توابع شهرستان دشت آزادگان خبر داد.

به گزارش مشرق، وحید شعبانی، مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان گفت: این انفجار در ساعت ۷:۰۵ صبح امروز ۱۹ مهرماه، در کیلومتر ۱۵ محور سوسنگرد به اهواز، روستای جریه رخ داده که در پی آن یک باب منزل مسکونی تخریب و ۲ خانوار که در آن سکونت داشته، دچار حادثه شدند.

وی افزود: پس از اطلاع از مراجع مربوطه بلافاصله ۲ تیم از شهرستان دشت آزادگان، یک تیم از واکنش سریع و یک تیم آنست برای جست‌وجو و نجات افراد حادثه دیده اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر خوزستان ادامه داد: متاسفانه ۸ نفر از هم‎وطنان در این حادثه جان خود را از دست دادند و ۴ نفر نیز مصدوم شدند که برای مداوا به بیمارستان‌های اهواز و دشت آزادگان منتقل شدند.

شعبانی ادامه داد: هم اکنون عوامل امدادی در صحنه حاضر و در حال جست‌وجو نجات هستند؛ بنابراین از شهروندان خواهشمندیم برای تسریع در روند امدادرسانی از مراجعه به محل حادثه پرهیز کنند. آواربرداری ادامه دارد.

شعبانی گفت: با توجه به شدت حادثه، تعداد تیم‌های اعزامی‌به محل حادثه افزایش یافت و در مجموع ۹ تیم امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس