زیان 7 میلیارد دلاری صهیونیست‌ها از درگیری با مقاومت

یک بانک صهیونیست‌ها اعلام کرد که درگیری با نیروهای مقاومت فلسطینی تاکنون ۶.۸ میلیارد دلار برای رژیم صهیونیستی هزینه ایجاد کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از تایمز آف اسرائیل، بانک هاپوآلیم رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ارزیابی‌های اولیه نشان می‌دهد، درگیری نظامی رژیم صهیونیستی با نیروهای مقاومت فلسطین تاکنون ۶.۸ میلیارد دلار برای این رژیم هزینه در پی داشته است.

این بانک می‌گوید: رژیم صهیونیستی ۳۰۰ هزار سرباز ذخیره را برای خدمت در ارتش فراخوانده و باید در نظر گرفت این افراد باید شغل خود را رها کنند. از سوی دیگر بازسازی زیرساخت‌ها و تامین مایحتاج ارتش در کنار پیش‌بینی یک درگیری نظامی طولانی و تامین مخارج نیروهای مجروح و همچنین پرداخت پول به خانواده سربازهای کشته شده از جمله مخارجی است که دولت رژیم صهیونیستی با آنها روبرو شده است.

مودی شفریر، کارشناس ارشد بانک هاپوآلیم، می‌گوید: در حال حاضر پیش‌بینی اینکه اوضاع چگونه پیش خواهد رفت، سخت است. اگر بنا باشد به غزه حمله زمینی شود، این درگیری هفته‌ها طول خواهد کشید و اگر درگیری‌ها به شمال کشیده شود، نیز شرایط متفاوت خواهد بود.

زیان ۷ میلیارد دلاری صهیونیست‌ها از درگیری با مقاومت

ارزیابی‌های کنونی بر این فرض است که هزینه جنگ حاضر معادل ۱.۵ درصد کل تولید ناخالص داخلی رژیم صهیونیستی خواهد بود.

وی می‌گوید: به عبارت دیگر رژیم صهیونیستی در سال جاری شاهد افزایش ۱.۵ درصدی کسری بودجه خود خواهد بود.

البته بخشی از پیش‌بینی بانک هاپوآلیم بر مبنای هزینه‌های درگیری قبلی رژیم صهیونیستی با غزه و همچنین جنگ دوم این رژیم با لبنان بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۱۹
    0 0
    خدا بیشترش کنه
  • های IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    صهیونیست خیلی پول داره .این پولا براشون چیزی نیست..با اجازتون سرمایه های سنگین دنیا دست اینا میچرخه
  • IR ۱۶:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 0
    وظیفه تک تک شما حماس گرایان، جانفشانی در راه فلسطین و غزه است به جبهه های جنگ نوار غزه بشتابید و شربت شهادت را نوش جان کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس