دیدار نماینده ولی فقیه در سپاه با سران طوایف سیستان و بلوچستان

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به سیستان و بلوچستان ضمن بازدید از نقاط صفر مرزی، با سران طوایف و رئیس سفیدان دیدار کرد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در راس هیاتی از مسئولین و معاونین نمایندگی، به استان سیستان و بلوچستان سفر کرد.

وی در این بازدید ابتدا از نقطه صفر مرزی، پایگاه‌های سراوان و ایرانشهر بازدید کرد و ضمن دیدار و گفت و گو با رزمندگان مستقر در مرزهای جنوب شرق کشور؛ آمادگی دفاعی و معنوی آن ها را مطلوب ارزیابی کرد.

دیدار با نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان استاندار، اعضای شورای تامین استان، مولوی ها و سران طوائف در ایرانشهر، امام جمعه اهل سنت سراوان و حضور در جلسه قرارگاه عملیاتی شهید سجاد، حضور در محل زندگی مقام معظم رهبری در ایرانشهر، بازدید از بیمارستان نبی اکرم (صل الله علیه و آله و سلم) نیروی زمینی سپاه و بازدید میدانی از پایگاه های مرزی از دیگر برنامه های سفر نماینده ولی فقیه در سپاه بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه سپس از توانمندی های پهپادی و هوانیروز نیرو در جنوب شرق کشور دیدن کرد.

همچنین حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با دو خانواده شهید امنیت سال گذشته؛ خانواده شهیدان سجاد شهرکی و سردار شهید مهدی ملاشاهی دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در جریان این سفر با اشاره به ولایتمدار بودن مردم در خطه جنوب شرق؛ عنوان کرد: مردم سیستان و بلوچستان به معنای واقعی وفادار به نظام و انقلاب هستند و پای آرمان های نظام ایستاده‌اند.

وی افزود: در این سفر آنچه مشاهده کردم آمادگی کامل، روحیه بلند، نشاط و انگیزه لازم برای دفاع از انقلاب و نظام در مقابله با هر دشمنی که بخواهد نسبت به این خاک و نسبت به این نظام و انقلاب کوچکترین تعرضی داشته باشد، بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اهمیت توجه به مردم نجیب و انقلابی سیستان و بلوچستان؛ تصریح کرد : من سراسر وجود این مردم را وفاداری به نظام، رهبری و آمادگی برای دفع هر نوع دشمنی دیدم.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی گفت: حامل پیام سلام و خدا قوت فرمانده معظم کل قوا به مردم شریف و نیروهای مسلح این منطقه به خصوص به همکاران و عزیزانمان در مجموعه سپاه پاسداران هستم.

شایان ذکر است در این بازدید حجت الاسلام والمسلمین محمد هادی رضایی مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی زمینی سپاه و حجت الاسلام بارانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه قدس نیرو، نماینده ولی فقیه در سپاه را همراهی کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمدبهرامی بلوچ US ۰۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    1 0
    ضمن خیر مقدم به نماینده ولی امر مسلمین از محبان اهل بیت و وحدت افرینان گمنام اهل سنت مکران زمین هم دعوت به دیدار به عمل اید
  • IR ۰۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۰
    0 1
    با امام جمعه زاهدان چرا ?این عامل وهابیت و سلفی گری و طالبانی و اخیر همراه و عامل منافقین و صهیون ها و استکبار جهانی با این ملعون باید برخورد قهری شود مماشات بیش از حد خائن را جریح میکند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس