کد خبر 1535344
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
بارش باران ترافیک معابر تهران را سنگین کرد

همزمان با بارش عصرگاهی باران شاهد ترافیک سنگین در معابر شهر تهران و برخی آبگرفتگی های جزیی هستیم.

به گزارش مشرق، بارش باران که از دقایقی قبل در تهران شروع شده منجر به افزایش ترافیک در خیابان‌های مرکزی بویژه مسیرهای بزرگراهی شده است.

معاون فرماندار تهران عصر پنجشنبه گفت: طبق پیش بینی هواشناسی این سامانه بارشی تا روز جمعه در تهران خواهد بود.

سعید بشیری افزود: با توجه به کاهش دید و لغزندگی معابر شاهد افزایش ترافیک در مسیرهای بزرگراهی هستیم که تا ساعات آینده این ترافیک در معابر شهری بیشتر می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به هشدار نارنجی هواشناسی (روز چهارشنبه تا جمعه) بویژه در نیمه شمالی و مناطق غربی تهران بعضی از ساعت‌ها وقوع رگبار و رعد وبرق، وزش باد شدید، کاهش قابل ملاحظه دما و نفوذ توده هوای سرد، آبگرفتگی و لغزندگی معابر، رخداد مه و تگرگ بسیار محتمل خواهد بود.

معاون فرماندار تهران یادآور شد: به مردم توصیه می‌شود ضمن احتیاط در هنگام تردد در معابر، پرهیز از کوهنوردی، اجتناب از پرواز با چتربال و هواپیمای آموزشی و استحکام سازه‌های موقت، از توقف و تردد در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها از جمله حوزه آبریز کن و محور سولقان - امامزاده داوود (ع) خودداری کنند.

وی با تاکید به عدم جابجایی عشایر و چرایی دام در ارتفاعات در این ایام اضافه کرد: هشدارهای لازم جهت آمادگی کامل دستگاه‌های اجرایی، امدادی و خدماتی داده شده است.

بشیری به وزش باد نیز در مناطق شهر تهران اشاره کرد و گفت: به مردم توصیه می‌کنیم از تردد در مناطق مرتفع و کوهستانی خودداری کنند و مواظب سقوط درختان و سایر اشیا (داربست فلزی) باشند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس