رییس جمهور:تلاش مجاهدانه برای عمران و آبادانی کشور پیام مشخص مردم است

سید ابراهیم رییسی ، رییس جمهور اسلامی در اجتماع مردم شیراز با تقدیر از حضور چشمگیر شهروندان گفت:تلاش مجاهدانه برای عمران و آبادانی ایران اسلامی و خدمت بیشتر به مردم وفادار و قدرشناس پیام مشخص مردم است

به گزارش مشرق، سید ابراهیم رییسی جمهور روز پنجشنبه در جمع پرشور مردم استان فارس در حرم مطهر احمد بن موسی شاه چراغ (ع) افزود:مردم استان فارس در عرصه های مختلف سربلندی از آزمون را به شایستگی نشان داده اند.

رییس جمهور با اشاره به اینکه استان فارس به علت وجود بناهای تاریخی شاخص،میزبانی از حرم سوم اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، شخصیت های برجسته ای چون خواجه حافظ شیرازی و سعدی و ظرفیت های متنوع گردشگری از مناطق شاخص کشور محسوب می شود تاکید کرد: به حداقل رساندن مشکلات رفاهی و معیشتی ساکنان این سرزمین زرخیز که ۱۵ هزار شهید تقدیم وطن کرده وظیفه اجتناب ناپذیر مسوولان است.

رییس جمهور از میرزای شیرازی به عنوان یکی از شخصیت های برجسته استان فارس یاد و اضافه کرد : افتخار این سرزمین وجود همین مفاخر ارزشمند ایران اسلامی است.

ییسی تصریح کرد: صنایع دستی از دیگر ظرفیت های استان فارس است که در صورت توجه بیشتر می تواند زمینه استقلال بهتر زنان را فراهم می کند.

وی با یادآوری اینکه قبل ازسفر تیمی متشکل از افراد متخصص درباره خواسته های مردم استان فارس بررسی های لازم را انجام دادند که این تیم اعلام کرد: آب آشامیدنی وکشاورزی مهمترین نیاز مردم است.

رییس جمهور با بیان اینکه براساس نامه های رسیده از مردم اشتغال بیشترین درخواست مردم است تصریح کرد: دولت سیزدهم ۷۷هزار شغل در استان فارس ایجاد کرده است.

رییسی تاکید کرد: دولت از راهبرد خود درباره ایجاد سالیانه یک میلیون شغل عقب نشینی نخواهد کرد البته کارهای خوبی انجام شده است به طوری که آمار بیکاری در ۲۳ استان به ۶درصد رسیده است.

رئیس جمهور و هیات دولت در دومین دور از سفر استانی خود روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری (بیستم و بیست و یکم مهرماه) میهمان مردم استان فارس است.

افتتاح پروژه آزادراه شیراز – اصفهان، بهره برداری از خط دوم انتقال آب سد درودزن به شیراز، شرکت در مراسم یادروز حافظ، دیدار با جمعی از هنرمندان، شرکت در آیین آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، دیدار با جمعی از نخبگان، بازدید از کارخانه آی.تی.آی، واگذاری ۱۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن، خود مالک، بافت فرسوده و روستایی، سخنرانی عمومی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان حوادث تروریستی در شاهچراغ (ع)، شرکت در جلسه شورای برنامه ریزی و دیدار با فعالان اقتصادی از جمله برنامه‌های سفر دو روزه رئیس جمهور به استان فارس است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس