کد خبر 1535530
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۰۳:۰۰
از بازداشت لیدر سابق استقلال تا دستگیری اراذل قهوه‌خانه‌ خاک‌سفید در طرح ویژه پلیس

معاون عملیات پلیس اطلاعات و امنیت تهران گفت: افرادی که در فضای مجازی اقدام به بارگذاری صفحاتی نمایند که باعث ترویج شرارت و خشونت باشد، به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

به گزارش مشرق، سعید راستی معاون عملیات پلیس اطلاعات و امنیت گفت : در حوزه برخورد با شرارت پلیس امنیت دو نوع برخورد دارد که یکی اقدامات پیشگیرانه می باشد که در اولویت است و دوم اقدامات سلبی می باشد، چرا که معتقدیم در تولید امنیت ، دستگاهی که بیشترین مسئولیت را دارد و آنرا تحمل می کند پلیس است که البته با جان و دل تمام این ماموریت ها را انجام می دهیم .

وی افزود : نمونه شاخصی از فداکاری همکاران بنده در کشور تقدیم ۵۱ شهید از ابتدای سال می باشد که جان شیرین خود راتقدیم امنیت و آرامش شهروندان کردند و جان خود را در طبق اخلاص نهادند تا مردم در آرامش و آسایش باشند .

معاون عملیات پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ بیان داشت : پرونده هایی را که با مقامات قضایی هماهنگ کرده ایم و روی آنهاکار شده است و یا شکایت داشته و یا از طریق سامانه ۱۱۰ این گزارشات را وصول کرده ایم در اولویت برخورد توسط تیم های پلیس امنیت می باشند .

بیشتر بخوانید:

کاهش ۳۹ درصدی شرارت در تهران

سرهنگ راستی افزود : در وحله بعدی طرح ها و اقدامات اقتداری است که نتیجه کارهای میدانی می باشد که پلیس چند ماه روی پرونده کار کرده و با اشراف اطلاعاتی به نتیجه و دستگیری منتج می شوند.

وی تاکید کرد : سوژه هاو هدف ما در اجرای طرح های شبانه روزی موارد متععدی است که منتج به دستگیری از سوی پلیس میشوند . اراذل و اوباش و عاملین شرارت و گردن کشی که در شهر و محلات قدرت نمایی می کنند یکی از سوژ هایی هست که توسط پلیس دستگیر می شوند .

سرهنگ راستی اظهار کرد : همچنین اراذل و اوباشی که مسلح به سلاح گرم و عامل تیراندازی ها و اراذل و اوباشی که دخیل درفروش مواد مخدر هستند نیز از اهداف پلیس امنیت برای دستگیری هستند .

وی گفت : اراذل و اوباشی که به هر واسطه ای اقدام به کُری خواندن می کنند و تقابلی را که بین خود دارند در فضای مجازی پخش می کنند و به این واسطه باعث ایجاد مزاحمت هایی برای شهروندان می شوند و همچنین اراذل و اوباشی که به هر نوعی بخواهند از مردم باج گیری نمایند و تهدیدی برای شهروندان باشند در تیر رس پلیس هستند.

معاون عملیات پلیس اطلاعات و امنیت تهران بزرگ بیان داشت : همچنین افرادی که در فضای مجازی اقدام به بارگذاری صفحاتی نمایند که باعث ترویج شرارت و خشونت باشد این افراد نیز با همکاری پلیس فتا دستگیر و به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مش کاظم RU ۰۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    چرا غلط املایی؟ اراذل
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 0
    قُتِلَ الخراصون __ مرگ بر دروغگویان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس