دستگیری غافل‌گیرانه 5 تن از اراذل و اوباش در مخفیگاهشان

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل گفت: با دستورات قضایی صادره و رصد اطلاعاتی و عملیات غافل‌گیرانه پلیسی ۵ تن از اراذل و اوباش در اردبیل دستگیر شدند.

به گزارش مشرق به نقل از مرکز رسانه دادستانی اردبیل، جلال آفاقی با اشاره به تصاویر و ویدئو منتشر شده در فضای مجازی از پخش زنده قدرت نمایی و ضرب و جرح و گروگان گیری تعدادی اراذل و اوباش، اظهار کرد: یکی از گروه‌های اراذل و اوباش به‌دلیل اختلاف قبلی، اقدام به گروگان‌گیری سه نفر از گروه دیگر اوباش در بخش آفتاب تهران کرده بودند.

وی افزود: این افراد با جزئیات منتشر شده در فضای مجازی، از قدرت نمایی خود و ضرب و جرح نفرات، اقدام به پخش زنده در یکی از شبکه‌های اجتماعی کرده بودند که به محض مراجعت به اردبیل با دستورات قضایی صادره و رصد اطلاعاتی و عملیات غافل‌گیرانه پلیسی ۵ تن از اراذل و اوباش دخیل در حوادث فوق در مخفیگاه‌های خود دستگیر شدند.

دادستان مرکز استان اردبیل گفت: برابر وعده‌ای که به مردم استان اردبیل در رابطه با برخورد جدی و سخت با اراذل و اوباش اعلام شده بود، در روزهای گذشته ۱۸نفر از اوباش با سابقه بازداشت و روانه زندان شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
    0 1
    خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ... خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس