واکنش صهیونیست‌ها به دیدار وزیر خارجه ایران و دبیرکل حزب الله

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در واکنش به دیدار حسین امیرعبداللهیان با سید حسن نصرالله در بیروت اذعان کردند که حزب الله برای ورود به هر گونه تقابل احتمالی در اوج آمادگی قرار دارد.

به گزارش مشرق و به نقل از المیادین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی به دیدار حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه ایران با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان واکنش نشان دادند.

رسانه‌های صهیونیست در خصوص این دیدار که در بیروت انجام شد، اذعان کردند که حزب الله اکنون همه نیروهای رزمی خود را در حالت آماده‌باش قرار داده است.

این رسانه‌ها افزودند که آمادگی در صفوف نیروهای حزب الله به منظور ورود به هر گونه تقابل احتمالی در مرزهای شمالی سرزمین‌های اشغالی در اوج قرار دارد.

گفتنی است که منابع لبنانی امروز جمعه از دیدار حسین امیر عبداللهیان وزیر خارجه ایران و هیأت همراهش با سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان خبر دادند.

در این دیدار مهدی شوشتری معاون وزیر خارجه ایران و مجتبی امانی سفیر ایران در بیروت حضور داشتند.

در جریان این دیدار، تحولات منطقه به ویژه پس از عملیات طوفان الاقصی و حمله رژیم صهیونیستی به غزه و ارتکاب جنایات وحشیانه از سوی آن علیه مردم بی دفاع غزه، مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

امیر عبداللهیان و نصرالله در جریان این دیدار، ضمن بررسی اوضاع و مواضع بین المللی و منطقه‌ای به مسئولیت‌هایی که بر دوش همگان است و مواضعی که باید در قبال این رخدادهای تاریخی و تحولات خطرناک باید اتخاذ شود، هم اشاره کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    الان موقع این ویدارهاست؟
  • IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    3 3
    امام زمان با رعب و ترس و وحشت در دل دشمنانش توسط خدا به وسیه اسباب و غیر آن یاری میشود به جای اینکه دشمنان ایران اسلامی و شیعی که مجهز به بینهایت سلاح از جمله سلاح کلاهک هیدروژنی هسته ایی بیشتر از ایران هستند در موضع قدرت باشند در موضع ضعف هستند و از محور مقاومت میترسند و نه تنها حمله نمیکنند بلکه میترسند بهشان حمله بشود و این یکی از نشانه های آماده شدن مقدمات ظهور امام زمان عج میباشد .... تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل .... کسی که خدا را نداشته باشد هیچکس بهش کمک نمیکند و دستش را نمیگیرد و اگر بخواهد هم نمیتواند. گفته خدا : مرگ بر اسراییل و آمریکا حتمی شده است و امثالشان ... # قدرت و عظمت بینهایت خدای متعال ...
  • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    6 0
    اجازه بدید ما هم آماده هستیم
    • GB ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
      0 0
      آفففففرین
  • IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    کسانیکه از خداوند می ترسند از هیچ کس دیگری نمی ترسند، چون خداوند را یاری کرده اند خداوند هم آنان را یاری خواهد کرد
  • Puyamotlaq IR ۲۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    سلام بر شهدا بشریت چگونه در صده جدید با همه ادعایی مدنیت توحش رژیم صهیونیستی و جامعه اسرائیل را در اذهان عمومی و وجدان های بیدار توجیه می تواند بکند چگونه می توان کشتار ۱۰۰۰ زن و کودک در خانه هاشان توسط یک ملت اشغالگر و غاصب و ضد انسانی را توجیه نمود ملت اسرائیل با علم به اینکه اینجا سرزمین دیگران است و بواسطه خون ریزی و نسل کشی بدست آمده در صده اخیر را اشغال کردند، حالا هم استعمار نوین جهانی دست از نسل کشی انسان ها بر نداشتن است ما چگونه فرقی بین ظالم و مظلوم را از یاد برده ایم. آیا قدرت و دیکتاتوری معنی دیگری دارد . سکونت در اراضی اشغالی سکونت غیر قانونی و مغایر با قوانین بین‌المللی است شهرک سازی نتانیاهو و ارتش شیطان صفتشما مغایر با روح انسانیت و الاهیات است . آخر الزمان برا ظالم و مظلوم بسرعت آمده است. حماس برای آزادی زندانیان و کودکان و انسان ها در بند رژیم اشغالگر صهیونیستی اسرائیل نژادپرست چه باید بکند . در سال های اخیر زن و کودک فلسطینی توسط همین نظامیان و شبه نظامیان شهرک نشنیده صهیونیستی به خاک و خون کشیده شدند و تعداد زیادی باقی مانده به اسارت گرفته شده زیرا تاب و توان رژیم شیطان صفت صهیونیستی نبود که در مقابل چشمشان پرسش گر اذهان عمومی دست به کشتار وسیعترین بزند، البته بر عقلی پوشیده نبود که زندانیان فلسطینی هم بعنوان گروگان در زندان های صهیونیستی به سر می برند وگرنه یک مادر خبرنگار و یا کودکان خردسال و یا پیرمردها که ضرری به ارتش خونخوار اسرائیل نمی زدند . حال که انسانیت توسط رژیم ددمنش به اسارت برده شده است و کور سوی وجدان های بیدار در حال به فراموشی سپردن است وجدان بیدار پیکار جوی مقاومت اسلامی در فلسطین با نام حماس و جهاد اسلامی در برابر تمام این قساوت قلوب ایستاده و بر صف دشمنان با انسانیت و وجدان بیدار الوهیت یورش برده است و به پیکار قلب سنگی رژیم اشغالگر قدس اسرائیل خونخوار برخاسته است بر تمامی انسان ها بویژه مسلمانان است که به فریادهایی زنان و کودکان و مجروحان خردسال غزه برسیم هر دقیقه برایش آن به منزله مرگ و زندگی است مگر می شود کودکی که بر اثر بمباران وحشیانه اشغالگر صهیونیستی اسرائیل دست و یا پایش قطع شده در بیمارستان بدون آب و غذا و امکانات اولیه امدادی زنده بماند . اسرائیل در حال زنده زنده کشتن زنان و کودکان فلسطینی است.
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    سازمان ملل را در جای دیگری تاسیس کنید. غرب بی طرف نیست.
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    قسمت زیادی از سرزمین فلسطین توسط یهودیان خریداری شده به جای سیاست نابودی اسرائیل که به طبع باعث ویرانی و آوارگی و تقریبا نابودی خود مردم فلسطین میشه به دنبال تشکیل دولت مستقل فلسطینی باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس