تجمع قطری‌ها در حمایت از فلسطین+تصاویر

قطری‌ها هم در پاسخ به درخواست مقاومت فلسطین برای اعلام حمایت جهان اسلام از عملیات «طوفان الاقصی»، در دوحه تجمع کرده و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش مشرق، صدها هزار نفر از قطری‌ها امروز (جمعه، ۱۳اکتبر) برای اعلام حمایت از مردم و مقاومت فلسطین، در دوحه تجمع کردند.

طبق گزارش پایگاه خبری «الخلیج آنلاین»، قطری‌ها در این تجمع تجاوزات رژیم صهیونیستی به غزه را محکوم و با برافراشتن پرچم فلسطین، بار دیگر بر حمایت‌شان از این ملت مظلوم تاکید کردند.

جناح‌های مقاومت فلسطین از جمله جنبش حماس هم در بیانیه‌ای از ملل اسلامی و کشورهای عربی خواسته بودند تا برای اعلام حمایت از عملیات طوفان الاقصی، امروز جمعه را به خیابان بیایند.

در برخی کشورهای منطقه و جهان، نظیر عراق، اردن، ایران، مالزی، بحرین و دیگر نقاط امروز، راهپیمایی‌های گسترده‌ای در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم اشغالگر برگزار شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    4 0
    امام زمان با رعب و ترس و وحشت در دل دشمنانش توسط خدا به وسیه اسباب و غیر آن یاری میشود به جای اینکه دشمنان ایران اسلامی و شیعی که مجهز به بینهایت سلاح از جمله سلاح کلاهک هیدروژنی هسته ایی بیشتر از ایران هستند در موضع قدرت باشند در موضع ضعف هستند و از محور مقاومت میترسند و نه تنها حمله نمیکنند بلکه میترسند بهشان حمله بشود و این یکی از نشانه های آماده شدن مقدمات ظهور امام زمان عج میباشد .... تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل .... کسی که خدا را نداشته باشد هیچکس بهش کمک نمیکند و دستش را نمیگیرد و اگر بخواهد هم نمیتواند. گفته خدا : مرگ بر اسراییل و آمریکا حتمی شده است و امثالشان ... # قدرت و عظمت بینهایت خدای متعال ...
  • کورش IR ۲۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۱
    0 0
    مرگ بر اسقاطیل و طرفدارن احمقش از هر قوم و نژاد و روحت شاد هیتلر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس