خبیری: به خاطر منافع ملی در بازی با النصر سکوت کردیم

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس به شایعات اخیر در مورد سرنوشت سرمربی این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، حسین خبیری در مورد شایعاتی که در خصوص مذاکره باشگاه پرسپولیس با دو سرمربی آلمانی برای جانشینی یحیی گل‌محمدی منتشر شده اظهار داشت: ادعاهای مطرح شده در این خصوص کذب محض است و ما در باشگاه پرسپولیس به هیچ سرمربی جز یحیی گل‌محمدی فکر نمی‌کنیم. منتظر هستیم تا آقا یحیی به خاطر پرسپولیس و هوادارانش زودتر به ایران برگردد و کار را شروع کند.

وی ادامه داد: به امید خدا مشکلات هم به زودی طرف می‌شود و باشگاه هم سعی کرده تمام امکانات را فراهم کند و نیازهای بازیکنان و اعضای کادرفنی را رعایت کند.

عضو هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت پرداخت آپشن‌های قرارداد یحیی گل‌محمدی عنوان کرد: انشاءالله ماجرای پرداخت آپشن‌های گل‌محمدی هم برطرف می‌شود تا در این خصوص هم مشکلی وجود نداشته باشد.

خبیری خاطرنشان کرد: مطرح شدن بعضی از مسائل برای ایجاد شکاف بین باشگاه و تیم است و می‌خواهند بین هواداران دودستگی ایجاد کنند. همه ما در باشگاه پرسپولیس چه مربی، چه مدیر و چه بازیکن باید برای اعتلای نام پرسپولیس تلاش کنیم و هیچ چیزی جز پرسپولیس هم برای ما نباید مهم باشد.

منبع: برنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سلام ودرودخدابه شهدا IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۲
    0 0
    این آقااگرحرمت هوادارسرش میشدتیم روتحریک نمی کردکه ول کنی بری توکه وکیل ایجنت همه همراهت هستندبرای چه بچه بازی می کنی.بیرانوندوقتی رفت فوتبال برترآنهم جزوی ازنقشه شان بودآدم به گداصفتی اینهاندیدم
  • سید فروزان CH ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۳
    0 0
    یعنی طرف در خارج از کشور است ، بدون اجازه از باشگاه باید این شهص را فورا اخراج و قرار دادش را فسخ و خسارت بکیرند از او ، کاری همه باشگاهها انحام میدهند ، مرتیکه هم اعتصاب میکنه ،هم تمرینات را تعطیل ،هم جوسازی ، خاک بر سر مدیران باشگاه که واقعا بی عرضه هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس