کد خبر 1536823
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۳
جدیدترین موضع‌گیری میقاتی درباره تحولات جنگ غزه

نخست وزیر پیشبرد امور لبنان به موضع‌گیری درباره جنگ غزه پرداخت و از رایزنی های این کشور برای آرام نگه داشتن اوضاع سخن گفت.

به گزارش مشرق، نجیب میقاتی، نخست وزیر دولت پیشبرد لبنان گفت که دولتش به تماس های داخلی و خارجی ادامه می دهد تا اوضاع را تا حد امکان آرام نگه دارد و لبنان را از پیامدهای حمله رژیم صهیونیستی به غزه دور سازد.

وی افزود که این تماس ها به منظور اطمینان از موفقیت آن و عدم ایجاد نگرانی در مردم، به دور از جنجال های رسانه ها صورت می گیرد.

میقاتی تاکید کرد: اتهاماتی که در موضوع کوتاهی دولت انجام می شود، اتهاماتی سیاسی است که هیچ مبنایی در واقعیت ندارد.

نخست وزیر لبنان با اشاره به همبستگی کامل لبنان با فلسطین اعلام کرد: لبنان در کانون طوفان قرار دارد و سراسر منطقه در شرایط سختی قرار دارد و هیچکس قادر به پیش بینی حوادث نیست. روند تحولات شتابزده به پیش می رود، اما مطمئناً اسرائیل به دنبال افزایش اقدامات تحریک آمیز خود است.

نخست وزیر لبنان ادامه داد: من با دولت آمریکا از جمله ویکتوریا نولاند، باربارا لیف، آموس هوکشتاین و نیز با نخست وزیر ایتالیا، رئیس جمهور فرانسه و رئیس جمهور و وزیر خارجه ترکیه تماس گرفتم. همچنین بارها با وزیر خارجه اردن، نخست وزیر قطر، دبیرکل سازمان ملل، وزیر خارجه بریتانیا و وزیر خارجه کانادا تماس گرفتم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس