قانونگذار اروپایی: دولت آپارتاید اسرائیل 1000 کودک غزه را در 10 روز کشته است

نماینده ایرلندی پارلمان اروپا با بیان این که تعداد کودکان کشته شده در غزه در ۱۰ روز دو برابر تعداد کودکان کشته شده در نتیجه جنگ اوکراین است، از سکوت اتحادیه اروپا در قبال کشتار فلسطینیان انتقاد کرد.

به گزارش مشرق، «میک والاس» قانونگذار ایرلندی در اظهاراتی در پارلمان اروپا بار دیگر از سکوت کشورهای غربی در قبال کشتار فلسطینیان در غزه و حمایت آن‌ها از رژیم کودک‌کش صهیونیستی انتقاد کرد.

او در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: ارقام سازمان ملل می‌گوید ۵۴۵ کودک در ۵۰۰ روز از جنگ در اوکراین کشته شدند--تخمین زده می‌شود ۱۰۰۰ کودک در ۱۰ روز در غزه توسط دولت آپارتاید اسرائیل کشته شده‌اند. و رهبران اتحادیه اروپا به اسرائیل رفتند تا از جنایات جنگی اسرائیل علیه فلسطینیان حمایت کنند..؟؟

قانونگذار ایرلندی پارلمان اروپا پیش‌تر هم در واکنش به دستور مجدد رژیم صهیونیستی به کارکنان بیمارستان «الکویتی» در غزه برای رها کردن بیماران این بیمارستان در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت: «کدام رژیم وحشی به پزشکان بیمارستان دستور می‌دهد بیماران را رها کنند؟ جامعه بین‌المللی باید حمایت بی‌قیدوشرط خود از دولت آپارتاید اسرائیل را کنار بگذارد--آن‌ها هیچ احترامی برای قوانین بین‌المللی و حقوق بشر قائل نیستند...»

این قانونگذار همچنین هشدار داده امتناع اتحادیه اروپا از محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان غزه، آن را شریک جرم تل‌آویو در نسل‌کشی می‌کند.

حملات هوایی ارتش رژیم اشغالگر به غزه همچنان ادامه دارد و غیرنظامیان را هدف قرار می‌دهند. وزیر بهداشت فلسطین از جامعه بین‌المللی، سازمان ملل متحد و سازمان‌های بین‌المللی حقوق بشری و بشردوستانه درخواست کرده تا از بیمارستان‌ها، مراکز درمانی، آمبولانس‌ها، پرسنل بهداشتی و بیماران و مجروحانی که هر روز در معرض بمباران‌های رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرند، حمایت فوری کنند.

طبق آمار شامگاه دوشنبه (دیشب) وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین، در حملات رژیم صهیونیستی به غزه ۲۷۷۸ نفر و در کرانه باختری ۵۹ فلسطینی شهید شده‌اند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    شیر خشکتون چی شد؟
  • حامد IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    یه باغیرت تو پارلمانشون پیدا شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس