ادعای دروغین صهیونیست‌ها درباره بمباران زیرساخت‌های حماس+ فیلم

منابع فلسطینی با انتشار تصاویری ادعای ارتش رژیم صهیونیستی درباره بمباران اهداف مرتبط با جنبش حماس در حملات شب گذشته را تکذیب کردند.

به گزارش مشرق، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده که شامگاه گذشته ۲۰۰ هدف زیرساختی از حماس و جهاد اسلامی را بمباران کرده است.

این در حالی است که تصاویر منتشر شده از مجروحان و شهدای این حملات، واقعیت دیگری را به اثبات می‌رساند که صهیونیست‌ها بار دیگر اهداف غیر نظامی در غزه را هدف قرار داده اند.

بنابر اعلام منابع محلی در این حملات ۷۱ فلسطینی شهید و صدها نفر دیگر زخمی شدند. بیشتر شهدا کودک و زن هستند. این فیلم‌ها درباره قتل عام کودکان و زنان در خانیونس و رفح است که بر خلاف ادعای صهیونیست‌ها رخ داده است.

رژیم صهیونیستی در حالی کودکان غزه را قتل عام می‌کند که برای ترمیم چهره خود مدعی است که به زیرساخت‌های حماس حمله کرده است!

وزارت بهداشت فلسطین با صدور بیانیه‌ای از افزایش شمار شهدای فلسطینی در غزه به ۲۸۳۷ نفر و شمار مجروحان به ۱۲۰۰۰ نفر خبر داد.

در روزهای اخیر رژیم صهیونیستی در واکنش به شکست مفتضحانه نظامی، امنیتی و اطلاعاتی برابر مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی، با استفاده از بمب‌ها و موشک‌های بسیار قوی و پیشرفته، زیرساخت‌های مسکونی و حیاتی نوار غزه را آماج حملات وحشیانه خود قرار داده است.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۵
    0 0
    باهوش مصنوعی مرکزبمبابران میزنه که حماس ازخونه میزنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس