کد خبر 1537765
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
گفت و شنود/ قبر جا‌دار‌!

وضع آمریکا بحرانی‌تر از آن است که بتواند به رژیم صهیونیستی کمک مالی و تسلیحاتی بکند! و دوم این‌که رژیم صهیونیستی به سرعت رو به زوال و نابودی می‌رود .

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: بایدن دیروز به تل‌آویو رفت و به نتانیاهو قول داد که آمریکا از اسرائیل حمایت کامل می‌کند و برای مقابله با حماس هرچه لازم داشته باشد در اختیارش می‌گذارد!

گفتم: بایدن نمی‌تواند از دوتا پله بالا برود و چندبار از پله هواپیما افتاده است! آن‌قدر گیج و منگ است که همسرش را نمی‌شناسد! با هوا دست می‌دهد! در ملاقات با مقامات سایر کشورها چُرت می‌زند! در محوطه کاخ سفید راه را گُم می‌کند! و... حرف او چه اهمیت و ارزشی دارد؟!

گفت:‌ ای عوام! در این ملاقات دو نکته وجود دارد. اول آن‌که وضع آمریکا بحرانی‌تر از آن است که بتواند به رژیم صهیونیستی کمک مالی و تسلیحاتی بکند! و دوم این‌که رژیم صهیونیستی به سرعت رو به زوال و نابودی می‌رود تا آنجا که «‌نفتالی بنت‌» نخست‌وزیر قبلی در نامه ۵۳ صفحه‌ای خود خطاب به صهیونیست‌ها نوشته بود نابودی کامل اسرائیل تا هفت سال دیگر قطعی است و...

گفتم: یارو که بدجوری مریض شده بود، ده تومن به یک گدا داد و گفت دعا کن حالم خوب شود! گدا نگاهی به او انداخت و گفت؛ رنگت بدجوری پریده است. با ده تومن دعا خوب نمی‌شوی و یارو چند هزار تومن داد. گدا گفت؛ حالا یه چیزی شد! اگر چند برابر دیگر بدهی قول می‌دهم برایت یک قبر جادار تهیه کنم!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 0
    بایدن مترسکی بیش نیست. امریکا رو سازمان های مخوف صهیونیستی دارن اداره میکنن
  • IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۷
    0 0
    در اسراعیل باطوفان الاقصی زلزلهای ایجاد شده کههنوز اثارش هویدا نشده رژیمی که دیروز برای ایران رجز خوانی میکرد امروز ازمقابله بامبارزان در خاک غصبی عاجز وروی به بمباران زنان وکودکان اورده ورژیمی که درمقابل یک سربازش پنجاه اسیر ازاد میکرد تاجا بیندازد دفاع از شهر وندش را امروز ازانها قربانی میکند تامظلوم نمایی کنند فردا باید جواب امنیت شهرک نشینان را.جواب رقبای سیاسی .وقدرت گرفتن مقاومت وناتوانی وزندگی درمقابل کابوس با اورا بدهد وافراد بیریشه وبیبوته که از سراسر دنیا درانجا جمع شدهاند را درفرار بدهدودههامشکل دیگر که باان روبرو میشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس