تلاش ناکام برای پوشاندن جنایت صهیونیست‌ها در المعمدانی

رسانه‌های فارسی زبان که توسط غرب و صهیونیست‌ها اداره می‌شوند این روزها تلاش دارند جنایت وحشتناک رژیم صهیونیستی در بمباران بیمارستان المعمدانی را لاپوشانی کنند.

به گزارش مشرق، رسانه های فارسی زبان معاند طی سال‌های اخیر هم‌راستا با سیاست‌هایی که غرب و رژیم صهیونیستی به آنها تحمیل می کند، تلاش‌های بسیاری را انجام دادند تا از شدت تنفری که مردم ما نسبت به رژیم صهیونیستی دارند، کم کنند.

این رسانه طی سال‌های گذشته همواره با انتشار اخبار جعلی و ساختگی و با سواستفاده از احساسات مخاطب خود پیگیر این سیاست‌ها بوده اند.

در همین راستا پس از بمباران بیمارستان المعمدانی غزه، و جنایتی که از سوی رژیم صهیونیستی که قول داده بود این بیمارستان را هدف قرار ندهد، صورت گرفت شاهد خشم مردم کشورمان و همچنین مردم و آزادیخواهان کشورهای مختلف دنیا نسبت به این جنایات بودیم که در این موضوع هم رسانه‌های غربی و رسانه‌هایی مانند بی بی سی فارسی و اینترنشال که با پول‌های کشورهایی مانند انگلیس و رژیم صهیونیستی اداره می شوند تلاش کردند همچون گذشته این جنایت وحشتناک رژیم صهیونیستی را گردن دیگران بیاندازند و چهره این جنایتکاران را تطهیر کنند.

البته تلاش برای فرار از مسئولیت جنایت در بیمارستان المعمدانی سیاستی بود که صهیونیست‌ها بعد از تجمعات و راهپیمایی های گسترده و تنفری که در سرتاسر جهان نسبت به آنها ایجاد شد پیش گرفتند و رسانه‌های حامی آنها نیز ماموریت یافتند تا بر اساس این سیاست پیش بروند که در همین راستا این روزها شاهد تلاش این رسانه ها برای تطهیر چهره رژیم صهیونیستی هستیم.

۲ هدف مهم صهیونیست‌ها از بمباران بیمارستان المعمدانی

به اعتقاد برخی از کارشناسان صهیونیست‌ها با بمبارن بیمارستان المعمدانی اهداف خاصی را پیگیری می کردند که مهم ترین آنها یکی این بود که به مردم غزه بگویند که حتی بیمارستان هم برای آنها امن نیست و باید هر چه زودتر سرزمینشان را تخلیه کنند که این هم راستا با همان طرح مشترک آمریکا و اسرائیل برای تخلیه غزه و کرانه باختری است و دیگری تخریب چهره حماس که با روشن شدن حقیقت در رسیدن به این اهداف ناکام ماندند.

اعتراف به بمباران بیمارستان توسط خبرنگار اسرائیلی

اگرچه سردمداران رژیم صهیونستی و رسانه های حامی این رژیم تلاش کردند تا حماس را عامل حمله به بیمارستان نشان دهند اما از همان ابتدا و بعد از بمباران بیمارستان المعمدانی، « هانانیا نفتالی» خبرنگار اسرائیلی‌ مرتبط با نتانیاهو در توئیتی اذعان کرد که نیروی هوایی رژیم صهیونیستی بیمارستان المعمدانی را هدف قرار داده اند، توئیتی که نقشه صهیونیست ها را به آب داد و حتی حذف این توئیت با فشار دفتر نخست وزیری مانع گسترش آن نشد.

البته جدا از اعترافی که این خبرنگار اسرائیلی نزدیک به نتانیاهو می کند، همه شواهد و اسنادی هم که وجود دارد نشان می دهد صهیونیست‌ها مسئول این جنایت هستند.

تلاش ناکام رسانه‌های حامی رژیم صهیونیستی برای پوشاندن واقعیت

با وجود اینکه امروز برای همه مردم دنیا که پیگیر اخبار غزه هستند، به وضوح مشخص شده که رژیم صهیونیستی بیمارستان المعمدانی غزه را هدف قرار داده اما باز هم رسانه‌های فارسی زبان حامی رژیم صهیونیستی تلاش می کنند با انتشار اخبار جعلی صهیونیست‌ها از رسوایی‌ای که برایشان ایجاد شده نجات دهند و نگذارند تنفری که مردم کشورمان نسبت به رژیم صهیونیستی دارند، بیشتر شود.

در همین راستا اخیرا این رسانه ها برای اینکه چهره رژیم صهیونیستی را تطهیر کنند و حماس را مقصر حمله موشکی به بیمارستان نشان دهند؛ یک فیلم جعلی را منتشر کردند که آن هم پس از مدت کوتاهی مشخص شد ارتباطی با ماجرای بیمارستان المعمدانی ندارد و مربوط به سال ۲۰۲۲ است .

تلاش رسانه های حامی رژیم صهیونیستی برای فراری دادن صهیونیست‌ها از مسئولیت جنایت هولناکی که مرتکب شده اند در حالی پیگیری می شود که مرکز مبارزه با اطلاعات نادرست در دفتر ریاست جمهوری ترکیه هم با انتشار گزارشی دروغ‌های رژیم صهیونیستی درباره دست نداشتن در حمله به بیمارستان المعمدانی در نواز غزه را افشا کرده است.

با این حال اما همچنان شاهد تلاش ها و دست و پازدن رسانه هایی هستیم که حیاتشان به حیات رژیم صهیونیستی بند است. بی بی سی فارسی که یکی از این رسانه هاست در یکی از آخرین گزارش های خود سعی دارد رسوایی رژیم صهیونیستی را کمرنگ کند.

تلاش های این رسانه ها که مدعی انتشار واقعیت ماجرای حملات هوایی اسرائیل به غزه هستند در حالی است که آنها در طی مدت زمانی که از حملات پی در پی رژیم صهیونیستی به غره می‌گذرد، اخبار و تصاویر دردناک قتل و عام کودکان و زنان و مردان غیرنظامی فلسطینی در غزه را نادیده گرفته اند و در صفحات مجازی و شبکه های تلویزونی این رسانه ها خبری درباره وضعیت کودکان و مردم مظلوم فلسطین منتشر نمی ‌شود.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    سلام . برادران این اشعار یکی از بهترین اشعار عملی در راه مبارزه با اسراییل برای همگان میباشد و است ...خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...یعنی ای اسراییل خیبر خیبر یادت است سپاه محمد ص و ع ایستاده است ....مشرق بی انصافی نکن از دشمنان ما مطلب چاپ کردی از مال ما هم چاپ بکن ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس