شعار مردم مصر در قاهره: نصرالله تل‌آویو را بزن

منابع خبری تصاویری منتشر کردند که نشان می‌دهد مردم مصر از دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان برای حمله به رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرده‌اند؛ شعاری که رسانه‌های صهیونیستی آن را بی‌سابقه توصیف کردند.

به گزارش مشرق، شعار مردم مصر برای حمایت و کمک‌خواهی از جنبش حزب‌الله لبنان، شامگاه جمعه، واکنش و هشدار رسانه‌های رژیم صهیونیستی را به دنبال داشت.

منابع صهیونیستی، شامگاه جمعه، تصاویری از تظاهرات‌کنندگان مصری منتشر کردند که از «سید حسن نصرالله» دبیرکل جنبش حزب‌الله لبنان درخواست کمک و حمله به رژیم صهیونیستی کردند.

براساس گزارش شبکه «المیادین»، این شعار در جریان راهپیمایی روز جمعه مردم مصر سر داده شده؛ راهپیمایی که از مسجد الازهر آغاز شد و ده‌ها هزار نفر در محکومیت کشتار غیرنظامیان فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی در آن شرکت کردند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اشاره کرد مردم مصر در این راهپیمایی شعار «یا نصرالله یا حبیب اضرب اضرب تل ابیب» (نصراللهِ عزیز تل‌آویو را بزن بزن) و «اضرب اضرب یا نصرالله» (نصرالله [آن‌ها] را بزن بزن) سر داده‌اند.

این شبکه صهیونیستی در ادامه همچنین اشاره کرد که سردادن چنین شعارهایی در کشور مصر «بی‌سابقه» بوده است.

کشورهای عربی و اسلامی، روز جمعه، در حمایت از مردم فلسطین و در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه راهپیمایی برگزار کردند.

مقاومت اسلامی لبنان تاکنون ده‌ها موضع نظامی ارتش رژیم صهیونیستی و سامانه‌های جاسوسی و پایشی این رژیم را در خطوط مرزی لبنان با استفاده از موشک‌های هدایت‌شونده هدف حمله قرار داده است که در پی آن چندین نیروی رژیم صهیونیستی به هلاکت رسیده‌اند و تعداد دیگری مجروح شده‌اند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۴:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    2 0
    مصر باید حمله را شروع کند و حزب‌الله هم وارد شود
  • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 0
    مگه خودتون دولت ندارید ؟؟؟ حداقل به دولت خودتون فشار بیارید کالاهای صهیونیستی رو تحریم کنید سفیر نحسشون رو از خاک کشورتون اخراج کنید برای اینکارها که نمیخواد خون بدید !!! به خدا قسم من مدافع سرسخت مقاومت هستم ولی چطوریه که فقط وقت سختی ها یاد مقاومت و ایران میوفتید ؟؟؟ چرا بچه شیعه باید براتون بجنگه ؟؟؟ جهاد و شهادت فقط مختص شیعه هاست ؟؟؟ تو قرآن نگفته در برابر ظالم جهاد کنید ؟؟؟ ان شاءالله که تمام فلسطین ازاد میشه اونوفت همین شماها نمیگید حزب الله حق دخالت در امور فلسطین رو نداره یا ایران محور شرارته تو امور داخلی کشورهای منطفه دخالت میکنه ؟؟؟
  • IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 0
    اگر این اتفاق بیفتند بدون شک فشار روی مردم غزه کم خواهد شد بخصوص اگر حزب الله پایگاه های هوایی اسراییل را بزند انشاالله
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 0
    مهمتر از حمایت کشوهای اسلامی عربی ، قیام داخلی مردم فلسطین برای حمایت از غزه و فشار به محمود عباس خائنه بیرون راندن اشغالگران صهیونیست منوط به اتحاد داخلیست
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    آفرین بر مردم مصر از دور مگن لنگش کن آفرین به همت و غیرت اعراب منطقه
  • IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    سلام . برادران این اشعار یکی از بهترین اشعار عملی در راه مبارزه با اسراییل برای همگان میباشد و است ...خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...یعنی ای اسراییل خیبر خیبر یادت است سپاه محمد ص و ع ایستاده است ....مشرق بی انصافی نکن از دشمنان ما مطلب چاپ کردی از مال ما هم چاپ بکن ...
  • IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    چرا دولت خودتون دست به‌ کار نمی شود شما هم خوب فهمید که‌ السیسی دست نشونده آمريکاست
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    همین کارا باعث شد گذرگاه رفح ام وز باز شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس