کد خبر 1539012
تاریخ انتشار: ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۰
طعنه ژاوی به آنچلوتی قبل از ال‌کلاسیکو

سرمربی آبی‌اناری‌ها از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر بیلبائو راضی است. او با اظهارنظری که درباره داور ال‌کلاسیکو داشت به آنچلوتی طعنه زد.

به گزارش مشرق و به نقل از مارکا، بارسلونا در هفته دهم رقابت‌های لالیگا به مصاف بیلبائو رفت.

آبی‌اناری‌ها در این دیدار سخت و حساس توانستند با تک گل مارک گویو ۱۷ ساله به پیروزی دست پیدا کنند تا با ۲۴ امتیاز، فاصله خود با رئال مادرید در صدر جدول را به یک امتیاز کاهش دهند.

گویو در دقیقه ۸۰ وارد زمین شد و چند ثانیه پس از ورودش موفق شد اولین گل خود در لالیگا را به ثمر برساند.

ژاوی در نشست خبری بعد از بازی گفت: برابر حریف سخت و پرتلاشی قرار گرفتیم. آنها با شجاعت بازی کردند و فرصت‌هایی را خلق کردند. ما هم ۳-۴ فرصت خوب گلزنی داشتیم و در نهایت یک بازیکن جوان از آکادمی ما توانست سرنوشت‌ساز ظاهر شود و گل پیروزی را به ثمر رساند. از نظر بدنی بسیار خوبی بودیم و یک پیروزی سخت را به دست آوردیم.

او درباره گلزنی گویو گفت: او محصول آکادمی لاماسیا است و توجه من را به خود جلب کرد. او توانایی خاصی در گلزنی دارد و من واقعا دوستش دارم. ما استعدادهای بزرگی در لاماسیا داریم و من مشکلی برای آوردن بازیکن از تیم پایه‌ها ندارم. این بازیکنان تنها به اعتماد به‌نفس نیاز دارند. در بارسلونا با من هم چنین برخوردی شد و من هم می‌خواهم با بازیکنان جوان چنین برخوردی داشته باشد. وقتی بازیکن جوانی را آماده می‌بینم بلافاصله به او بازی می‌دهم. این برای من غافلگیر کننده است که آن‌ها اصلا ترسی از بازی کردن ندارند. آنها پر از انرژی و شور و هیجان هستند. انگار که به من نگاه می‌کنند و می‌گویند به ما بازی بده. چنین چیزی را در بالده، گویو و فرمین یافتم و تصمیم گرفتم که به آنها اعتماد کنم. ما یک نسل بسیار خوب داریم که باید از آنها استفاده کنیم.

ژاوی درباره داور ال‌کلاسیکو هم سخن به میان آورد و به نوعی به آنچلوتی طعنه زد. او گفت: بازی بسیار مهمی برابر رئال مادرید داریم. من به دنبال تاثیر گذاشتن روی داور نیستم. این درست نیست که داور را تحت تاثیر قرار دهیم. همه ما به دنبال دفاع از منافع خود هستیم اما باید به داوران هم اجازه داد تا کار خود را انجام دهند. من به امانت‌دار بودن داوران ایمان دارم.

این سخنان ژاوی طعنه‌ای به آنچلوتی است که بعد از تساوی برابر سویا به صورت طعنه‌آمیز درباره عملکرد داور صحبت به میان آورد.

ژاوی در پایان گفت: ال‌کلاسیکو یک بازی بسیار مهم است اما ما قبل از آن باید در لیگ قهرمانان اروپا به میدان برویم. نهایت تلاش خود را می‌کنیم تا خود را آماده این بازی حساس کنیم. ما بازیکنان مصدوم زیادی داریم که باید تلاش کنیم تا جای خالی آنها را پر کنیم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس