کد خبر 1539451
تاریخ انتشار: ۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۴
توضیحات ستایشی پیرامون حمله تروریستی خنثی شده اخیر

سخنگوی قوه قضاییه درباره حاشیه های قتل مهرجویی گفت: قوه قضاییه نسبت به افراد و برخی رسانه‌های شایعه‌ساز وارد شده است و ضمن ارائه هشدارهای لازم برای تشکیل پرونده برای برخی از آن‌ها اقدام کرد.

به گزارش مشرق،مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری با اشاره به اقداماتی که شایعه‌سازان در جامعه انجام می‌دهند، بیان کرد: بارها در نشست‌های مختلف و خصوصا رسانه‌هایی که مبادرت به اعلام مطالب کذب می‌کنند، تذکراتی داده شده است. در هفته‌های اخیر و روی دادن برخی حوادث تلخ و ناپسند همچون قتل یکی از شخصیت‌های معروف هنری و سینمایی کشور، عده‌ای از افراد و جریانات سیاسی بدون اینکه سند و مدرکی در دست داشته باشند یا نسبت به ریشه‌ها و عوامل وقوع این قتل اطلاعی کسب کرده باشند در اقدامی هماهنگ با جریانات شایعه‌ساز و مغرض خارجی تلاش کردند تا با سرعت از خون به ناحق ریخته شده یک فردی که مشهور است، اهداف سیاسی و امنیتی ناپسندی برداشت کرده و نوک قتل را قبل از پیدا شدن سرنخ‌ها را به سمت نظام اسلامی ببرند.

ستایشی ادامه داد: در صورتی که از همان ابتدای حادثه تمام عوامل قضایی و انتظامی در پی دستور قاطع رئیس قوه قضاییه به صورت شبانه روزی اهتمام کردند تا ابعاد و زوایای حادثه به‌سرعت و دقت موشکافی کنند. نهایتا پس از ۷۲ ساعت از وقوع حادثه، عوامل اصلی شناسایی و بازداشت شدند.

وی افزود: قوه قضاییه نسبت به افراد و برخی رسانه‌های شایعه‌ساز وارد شده است و ضمن ارائه هشدارهای لازم برای تشکیل پرونده برای برخی از آن‌ها اقدام کرد.

وی افزود: این اقدام در راستای ارج نهادن به ضرورت حفظ امنیت روانی مردم و صیانت از فضای رسانه‌ای سالم صورت گرفته و در صورت تکرار نیز همین موضوع ادامه پیدا می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 14
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    به شدت برخورد کنین- توبه نامه و تعهدات و سفارشات رسانه های متخلف را باشدت قانون پاسخ دهید
  • FR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    مسلما باید با کسانی که حتی پرونده و احکام قضایی را زیر سوال میبرند برخورد قاطع انجام داد در همه دنیا اینطور است
  • تک تیرانداز DE ۱۲:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    7 3
    در مورد شهید علی وردی یکبار هم بصورت مشخص پاسخگو نبودید.
  • IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۲
    0 0
    دستگاه محترم قضایی لطفا مهاجرین افغانی غیر مجاز رو اخراج کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس