چگونه با قتل یک سلبریتی امنیت ایران را زیر سؤال بردند؟

قاتل مهرجویی دستگیر شد اما پیش از آن، قتل مهرجویی تبدیل به دستاویز برخی سلبریتی‌ها ‌ با این کلیدواژه شد: «امنیت کجاست؟».

به گزارش مشرق، در قلب هالیوود واقع در «لس آنجلس» یک ویلای مجلل به آدرس ۱۰۰۵۰ Cielo Drive ساخته شده بود که محل سکونت مشاهیر سینمای آمریکا بود. اما این ویلا در ساعات اولیه روز نهم آگوست ۱۹۶۹ میلادی (۱۸ مرداد ۱۳۴۸ ه.ش) محل وقوع یکی از مشهورترین جنایات قرن بیستم آمریکا شد.

ساعت از نیمه شب گذشته بود. قاتلین وارد خانه شدند و به سراغ خانم این عمارت می‌روند؛ او «شارون تِیت» از بازیگران هالیوود و همسر «رومن پولانسکی» کارگردان مطرح سینمای جهان بود.

شارون هشت ماهی می‌شد که باردار بود و در آستانه فارغ شدن قرار داشت. او به قاتلین التماس می‌کند که به خاطر بچه‌ای که در رحم دارد، با او کاری نداشته باشند، اما اثری نداشت. همسرِ کارگردان شهیر تاریخ سینمای جهان با ۱۶ ضربه چاقو کاردآجین شد.[۱]

چگونه با قتل یک سلبریتی امنیت ایران را زیر سؤال بردند؟+ عکس
سمت راست: تصویری از شارون تیت در سال ۱۹۶۵ میلادی
سمت چپ: شارون تیت و رومن پولانسکی در مراسم عروسی خود در سال ۱۹۶۹

چگونه با قتل یک سلبریتی امنیت ایران را زیر سؤال بردند؟+ عکس
جنازه کاردآجین شارون تیت که در حال انتقال است | منبع: AP

این اولین قتل درپرونده سلبریتی‌ها در آمریکا نبود. آخرین آن نیز نبود.

جنازه «جورج ریوز» سوپرمن مشهور آمریکا روز ۱۶ ژوئن ۱۹۵۹ درحالی که گلوله‌ای به سرش شلیک شده بود، در اتاق خوابش پیدا شد. روز ۱۵ ژانویه ۱۹۴۷ جسد برهنه «الیزابت شورت» در حالی در لس آنجلس پیدا شد که کاملاً برهنه بود و بدنش را به طرز فجیعی مثله شده بود.

«باب کرین» بازیگر نقش اول فیلم «قهرمانان هوگان» روز ۲۹ ژوئن ۱۹۷۸ بر اثر اصابت ضربات متعدد جسم سخت به سرش کشته شد. «جان لنون» خواننده مشهور و بنیان‌گذار یک گروه مشهور موسیقیایی روز هشتم دسامبر ۱۹۸۰ با چهار گلوله کشته شد.

«توپاک آمارو شکور» رپر مشهور آمریکایی روز هفتم دسامبر ۱۹۹۶ میلادی با ضرب چهار گلوله در لاس وگاس به قتل رسید. «ربکا شفر» بازیگر آمریکایی در مقابل خانه‌اش به دلیل اصابت مستقیم گلوله به قلب کشته شد.

«لانا کلارکسون» بازیگر هالیوود روز سوم فوریه ۲۰۰۳ پس از پایان کارش در سالن موسیقی House of Blues در لس آنجلس بر اثر شلیک گلوله در دهانش کشته شد. «کریستینا گریمی» ستاره موسیقی روز ۱۰ ژوئن ۲۰۱۶ به ضرب گلوله کشته شد.

اسامی مذکور بخشی از این پرونده در آمریکاست. بازه زمانی قتل‌های ذکر شده نیز پس از جنگ جهانی دوم تاکنون است. این موضوع محدود به جریان سلبریتی نیز نبوده است. پرونده ترور «جان اف.کندی» رئیس جمهور آمریکا یکی بزرگترین رخدادهای قرن بیستم است که پرونده آن کماکان در هاله‌ای از ابهام است و دولت پنهان آمریکا مایل به افشای آن نیست.

منظور از فهرست کردن این اسامی چیست؟

وقوع یکی از موارد مذکور در ایران، از سوی یک طیف خاص، به عنوان فقدان امنیت در کشور خوانش می‌شود. «داریوش مهرجویی» کارگردان سینما روز شنبه در ویلای خود به قتل رسید. پرونده این قتل پرابهام در اختیار کارآگاهان فراجا قرار گرفت در عرض کمتر از یک هفته، امروز پنجشنبه (۲۷ مهر ۱۴۰۲) قاتل او شناسایی و دستگیر شد.

یک دسته از سلبریتی‌ها نظیر حقیقی که اقلیت محض در جریان هنری کشور هستند، به دنبال ایجاد یک گره ذهنی میان این قتل و ماجرای قتل‌های زنجیره‌ای سال ۷۷ بودند. اما راه به جایی نبردند و از ایجاد موج اجتماعی عاجز ماندند.

اما از سوی دیگر، قتل مهرجویی تبدیل به دستاویز سلبریتی‌هایی نظیر میلانی شد که در صفحه اینستاگرامی خود نوشته بود: «امنیت کجاست؟» پرستویی نیز که در صفحه اینستاگرامی خود نوشت: «امنیت کجایی؟». یکی از سلبریتی‌های فراری نیز از آمریکا توئیت زده و با جملات به زعم خود کنایه‌گونه نوشته است: «عوش امنیت داریم؟»

معادل این اظهارات به مثابه این است که، قتل فجیع شارون تیت در آمریکا را به عنوان مدرکی برای زیر سوال بردن قدرت حاکمیت آمریکا (به عنوان ابرقدرت جهان) در برقراری امنیت داخلی بدانیم. کما اینکه در رده بندی خطرناک ترین شهرهای جهان از نظر نرخ قتل که در فوریه ۲۰۲۳ میلادی منتشر شد، شهر «سنت لوئیس» آمریکا در رده هفتم جهان و شهر «بالتیمور» آمریکا در رده شانزدهم جهان قرار گرفته است. آمریکا قریب به یک قرن است که لقب قدرتمندترین قوای نظامی و اقتصادی جهان را به دوش می‌کشد.

چگونه با قتل یک سلبریتی امنیت ایران را زیر سؤال بردند؟+ عکس
دو شهر از آمریکا در زمره خطرناک ترین شهرهای جهان | منبع: Statista

سردار «منتظر المهدی» روز پنجشنبه ۲۷ مهرماه اعلام کرد: قاتل اصلی که جزو دستگیرشدگان پلیس بود پس از انجام اقدامات فنی شناسایی و به قطعیت رسید.

[۱]:euronews.com/culture/۲۰۲۳/۰۸/۰۹/culture-re-view-hollywood-star-sharon-tate-murdered-by-the-manson-family#:~:text=Frykowski%۲۰and%۲۰Folger%۲۰managed%۲۰to,۱۶%۲۰times%۲C%۲۰ending%۲۰her%۲۰life.

[۲]:statista.com/statistics/۲۴۳۷۹۷/ranking-of-the-most-dangerous-cities-in-the-world-by-murder-rate-per-capita/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 232
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 26
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    14 10
    مرحوم مهرجویی خودش حق مردمو رو می خورد به امنیت مملکت چه ربطی داره. صحبت‌های مرحوم انتظامی درخصوص شراکتش با مهرجویی رو یادتون رفته
  • BG ۰۸:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    9 33
    خب چیزی را که نمی خواهید بفهمید اینجاست که آیا اقتصاد ما ، آزادی بیان و دمکراسی ما ام مثل آمریکا هست ؟
    • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      0 0
      در آمریکا اگر بازیگیریبر خلاف سیاست های حکومت از اسرائیل انتقاد علنی کنه کمپانی های فیلم سازی دیگر با او قرارداد نمی بندند.
    • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
      0 0
      تو هم سعی کن اینو بفهمی که مگه آمار جرم وجنایت در ایران حتی به گردپای جرم و جنایت در آمریکا میرسه ؟!؟پس حرف الکی نزن
  • Ja ad IR ۰۸:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    19 16
    مقصر حکومت است که به علت نداشتن شفافیت ، خود باعث میشود مردم بی اعتماد شوند و دنبال تئوری توطئه بروند .
  • IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    13 21
    عوضش امنیت داریم!!
  • انقلاب زاده IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    10 19
    این همه سال مردم وعده امنیت
  • IR ۰۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    31 8
    سلبریختی= یه 2 تابعیتی. یه تفاله آمریکا با فرهنگ و گرین کارت آمریکا. یه مروج فرهنگ غربی که از ایرانی بودن فقط فارگلیسی حرف زدن براش مونده. یه بیدین دنیاطلب عیاش فاسد بیشعور ولی پرمدعا.
  • IR ۰۸:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    26 6
    این مثلا هنرمندان کی میخوان دست از این جو سازی بردارن .اگه رو یخ زمستونم زمین بخورن وا مصیبتا سر میدن که فلان بازیگر رو زمین زدن دولت مقصر این زمین خوردن هست از هر اتفاقی دنبال سرو صدا راه انداختن هستند .کشور فقط مال شما نیست ما ۸۰ میلیون نفریم .اینقدبا روان مردم بازی نکنید .تا یه خبری می شنوید همه قاضی میشین .لعنت به این اینترنت که اومد توی ایران حتی برا کسای که فکر میکنن خیلی با سواد هستن .فرهنگ استفادش براشون وجود نداره.
    • IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
      0 0
      عده ای معلوم نیست کی هستن و از کجا اومدن؟ هرچی میشه یه چیزی در میارن حتی اگه تگرگ بباره اونو به حکومت نسبت میدن، واقعا چقدر می‌تونه یه غربزده بدبخت و بیمار باشه بعید می‌دونم این عده مریض سیاه لشکر مجازی حتی در خوده ایران هم سکونت داشته باشن فقط بلدن زر مفت بزنن و الکی جوسازی کنن
  • IR ۰۸:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    5 20
    چطور اینجور جا که میشه سری میرید دنبال نسخ آمریکای جهانخوار ؟؟؟
    • IR ۰۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۳۰
      1 2
      چون مزدورهای آمریکا داخل ایران زر زر می کنند
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    19 3
    بعضی ازسلبریتیها بیسوادند دیگر ولشون کنید ادم ازانسان بالغ توقع دارد نه جاهل اینها اگر موش هم درخانه شان بیاید میگویند کجاست امنیت اصلا حرفهایشان بهایی ندارد خودشان راخسته ومنفورتر میکنند چون اصلا سواد ندارند
  • IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    11 3
    حکایت رسانه‌های معاند و مروج خشونت در ماجرای مهرجویی عبرت آموز ست ابتدا با هزار بهانه وکلیپ مهرجویی را ضد نظام معرفی می کنند تا متهم نظام باشه و طلبکارانه میگن اگه راست میگید قاتلان را معرفی کنید پس اژ معرفی قاتلان با سند و مدرک منکرحقیقت و واقعیت میشن روسیاهی دقیقاً یعنی همین
  • IR ۰۸:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    23 3
    مگه مرحوم مهرجویی در یک عملیات تروریستی کشته شده که مرگش امنیت رو زیر سوال ببره؟ برای اختلافات شخصی بوده. نمیتونن تو هر خونه یه مامور بزارن که
    • DE ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      0 0
      امثال مانی خقیقی می خوان در هر خوته سلیریتی یک ماموز باشه
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 3
    اقایان نیاوران و ولنجک نشین کجای دنیا کل جمعیت کشور همسایه ریخته تو کشور بغلی؟
  • M.M IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    2 1
    امنیت= ارامش
  • احمد IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    2 7
    امنیت کجاست؟
    • IR ۱۴:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      0 0
      توی آمریکا همونجا که پلیس پا رو گلو می ذاره و بدون محاکمه 30 سال زندانی می کنه بعد هم معلوم میشه بی گناه بوده بیچاره چون بی گناه بوده باید این چند سال را که در زندان خورده و خوابیده پرداخت کنه
  • FR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    29 2
    ببینید ما در فرانسه حق صحبت از باند غزه و «ح م ا س» را نداریم و نام بردن اسمش بعنوان یک جریان مقاومتی و «حتی» ابراز همدردی ، ۵ سال زندانی دارد و شوخی هم اصلا نمیکنند ! و مسجد هم نداریم و باید در گاراژ تعمیر ، یواشکی نماز بخوانیم و این فاجعه در حالیست که در ایران هر ننه قمر ، هر چی از دهانش در می اید ، مینویسد و خودش را رییس مملکت میداند و انارشی بازی در میاورد بدون اینکه احساس مسئولیت از شارژ حقوقی ان کنند ! بخدا مملکت خیلی وِل هست ! كمی قانون مداری کنند با ایجاد معادل همین قوانین برای ساده لوحانی مثل زیبا کلام ها و تاج زاده ها ووو حجاریان ها (برای این اخری، یهودی بودن او ثابت شده است ، و قبر عمه ایشان را در قبرستان یهودیان پیدا کرده اند 😐)
    • IR ۱۹:۱۹ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۸
      0 0
      اگه میخوای از غزه و حماس بگی، برگرد به مام وطن و از آزادی و رفاه و امنیت اینجا لذت ببر، یا در همون فرانسه باش و خفه خون بگیر
  • ali IR ۰۹:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    14 3
    بعضی شون از سر بی شعوری و نفهمی و بعضی ها هم با نیت اگه امریکا بودی و درباره امنیت ملی نظر می دادی یه کاری میکردن که نتونی امرار معاش کنی
  • IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    4 8
    امنیت که تا دلت بخواد هست فقط ساعت 8 شب به بعد یه سر به محله شوش، بخارائی و ... بزنی قشنگ دست میاد امنیت کیلویی چنده
  • IR ۰۹:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    12 2
    چرا سلبریتی ها فکر میکنند خودشان آدم هستند انها از پول همین مرد تغذیه میشوند تا یک نفرشان می میرند امنیت خراب
  • CA ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    5 19
    خب الان چون تو غرب هم هست یعنی درسته؟
    • سروش IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      6 1
      نخیر درست نیست یعنی چون توی ایران رخ داده امنیت خدشه دار شده ولی توی آمریکا چون نایس هست سلبریتی جماعت باید خفه خون بگیرند و دم نزنن و ایران و امنیت ایران را به بازی بگیرند و خودشان شوند قاتلان تفکر مردم و برهم زنندگان امنیت روحی و اجتماعی مردم !!! نه توی ایران و نه در هیچ حای جهان نباید رخ دهد بهتر است یک انسان منصف یک سوزن به خودش بزند بعد یک جوالدوز به مردم یک طرفه نیاید به قاضی رفت.
    • IR ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      6 0
      یعنی انقدر که شما بزرگ می کنید که خون جوانان ریخته شه و خود تحقیری را به حد اعلا که در شأن شما است می رسونید نیست همین
    • IR ۱۴:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      4 1
      سلام . برادران این اشعار یکی از بهترین اشعار عملی در راه مبارزه با اسراییل برای همگان میباشد و است ...خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...یعنی ای اسراییل خیبر خیبر یادت است سپاه محمد ص و ع ایستاده است ....مشرق بی انصافی نکن از دشمنان ما مطلب چاپ کردی از مال ما هم چاپ بکن ...
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      2 0
      نه ولی چون در موارد دیکه این سلبریتی های دوزاری مقایسه میکنن درسته اگه با مردن یه نفر امنیت نیست پس در همه جا باید صادق باشه پس میخورن با جد واباشون که هی غرب رو سر ما میزنن بی وطن
    • IR ۱۵:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      0 0
      خدااااااااااااااااااااااااااا
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    3 1
    پوشش خبری که برای این قتل صورت گرفت فوق العاده بود
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    18 0
    خودتان این میمونها را بزرگشان کردید خودتان بجای رسیدگی به افراد متدین و فداییان انقلاب به این دلقکان بذل و بخشش کردید و ثروتمندشان کردید و پررو...... همین الان هم ادامه میدهید...اما ببینید همین کارمند و کارگران که در تمام حرکت های انقلاب همراه و همپایتان هستند یک هزارم این میمونها حقوق نمیگیرند ....حالا هم باید نتیجه تصمیمات غلطتتان را تحمل کنید
  • ایمان IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    6 0
    یه سری اگه تو دستشویی خونشون سوسک ببینن هم میگن مقصر نظامه
  • IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    4 0
    لطفا مسولا ن امنیتی به همین راحتی از کسانی که این جنایت را کار خود نظام وشیبه قتل های زنجیره ای میدانستند نگذرند ودر هر جایگاهی که هستد انها را به سزای اعمالشان برسانند
  • IR ۰۹:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    2 0
    از ماست که بر ماست.
  • حسین IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 0
    مردم ایران آگاهند و می دانند
  • محمدم IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 0
    چرا قیاص مع الفارق میکنی؟؟ مهرجویی رو افغانیا کشتن مثل صدها قتل دیگه
  • IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    2 1
    امنیت وقتی زیر سوال میره که انفجارهای تروریستی و کشتار های سریالی برنامه ریزی شده صورت بگیره نه یک قتل جنایی ناگهانی که بر اساس خصومت های و درگیری شخصی و صورت گرفته
  • نعیم IR ۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 0
    ما ایرانو با یک ایده آل درست میسنجیم نه یه کشور دیگه .
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    15 0
    بله از این اتفاقات در همه جای دنیا می افتد اما در مملکت ما هر اتفاقی دستاویز ماموریت عده ای برای بهم ریختن مملکت است اما چرا وقتی این عوامل در رسانه ها فعالیتشان را شروع می کنند می ترسید در مقابل اینها بایستید آیا منتظر بارک الله سازمانهای حقوق بشرید آنها بر ای خودشان خفقان می گیرند واجازه ندارند علیه امنیت ومصالح تعریف شده کشور خودشان اقدامی کنند اما برای دخالتهایشان در کشور های دیگر کمک وجایزه وشایدهم حقوق می گیرند ما چرا باید فریب بخوریم
  • احمد IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 1
    اینقدر حواس مسئوولان به مسائل خارجی رفته که پاک امور مردم رو فراموش و بی اهمیت می بینند.
  • IR ۰۹:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 1
    سردار وحیدی، شدی حسن روحانی دوم، از باب انتقاد پذیر نبودن، شما باید جواب گو باشی که یک چاله امنیتی درست کردی، وقتی بچه‌های امنیتی این مملکت با سیا و موساد و غیره، دست و پنجه نرم می کنند،و بعد از اغتشاشات که چقدر از وقت و جون بچه‌های انتظامی و امنیتی گرفته شد اونوقت شما میایی فرافکنی میکنی از شما انتظار دارم که حداقل به آقای سردار وحیدی این مطلب برسونید یا علی
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    امنیت یعنی امنیت غذایی یعنی امنیت درآمدی یعنی حفظ قدرت خرید یعنی امنیت سقف روی سر
    • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      1 4
      که هیچ کدام در ایران نیست
    • طوطی IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      0 1
      خدا رحم کنه به این کشور با این همه بی خیالی و سانسور جرایم
    • IR ۱۰:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      1 1
      ای کاش چند روز میرفتی تو سوریه زندگی میکردی و یه شب راحت نمیتونستی بخوابی اون موقع قدر امنیت ایران رو میفهمیدی..آدم تا چیزی رو ازدست نده قدرش رو نمیدونه..
    • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      57 32
      کاش امنیت عقلانی رو هم اضافه میکردی
    • علی IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      1 0
      کاش،میشد چند روز بری سوریه بمونی یه شب حتی نتونی از ترس بمب راحت بخوابی اون موقع قدر ایران رو میدونی و میفهمی امنیت به چی میگن..اگه سوریه بودی و روز یه هویی داعشیا میریختن خونت و خواهرومادرتو به کنیزی میبردن و خودتم گردن میزدن میفهمیدی امنیت به چی میگن
    • علی IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      1 0
      کاش،میشد چند روز بری سوریه بمونی یه شب حتی نتونی از ترس بمب راحت بخوابی اون موقع قدر ایران رو میدونی و میفهمی امنیت به چی میگن..اگه سوریه بودی و روز یه هویی داعشیا میریختن خونت و خواهرومادرتو به کنیزی میبردن و خودتم گردن میزدن میفهمیدی امنیت به چی میگن
    • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      0 2
      شکر خدا در ایران بنزین برق اب گاز نان بهداشت و واکسیناسیون عمومی اموزش و پرورش و امنیت تقریبا مفت که با حکومته برا همه حتی پشت کوه ها فراهم شده میماند بحث مسکن که بیش از 60 درصد مسکن ملکی دارند و اگر مردم تحت تاثیر بیبیسی عباس اخوندی را سرکار نمیاوردند این امار بالای 90 درصد بود بقیه گرانیهای اقلام دیگر هم که یه پاش خود مردمند و باید منصفانه رعایت یکدیگر را بکنند
    • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      57 15
      واقعیت اینه که وقتی اقتصاد یه کشور ویران بشه و فاصله طبقاتی زیاد بشه چیزی به نام امنیت وجود نخواهد داشت چون. فقرا به دنبال دزدیدن از اغنیا میفتن
    • IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      59 37
      امروز چند درصد مردم هند که جزو کشورهای در حال پیشرفت اقتصادی جهان است در خیابان ها به دنیا می ایند ، ازدواج می کنند، بچه دار میشوند و می میرند ؟ امروز چند درصد مردم امریکا و اروپا توان گرم کردن خانه خود را دارند . اخبار انگلیس را دنبال کنید اکثر فقرا میگویند باید بین غذا و گرما باید یکی را انتخاب کنند . امار زندگی مردم برزیل را بگیر . وضعیت زندگی مردم ژاپن را ببین که در خانه های قوطی کبریتی 10تا 20متری زندگی میکنند و سربازان پایگاه امریکایی به زنان و دختران انها تجاوز میکنند و هیچ دادگاهی در ژاپن نمیتواند سربازان امریکایی را دستگیر کند و یا دادگاهی کند . سرت را از ماهواره و فضای مجازی تحت اشغال جاسوسان سیا و موساد خارج کن تا واقعیت جهان را هم ببینی و قضاوت کنی . در ضمن هیچ کدام از ان کشورها محاصره اقتصادی نیستند را هم در نظر بگیر ....البته اگر وجدان داری یا جاسوس دشمن نیستی
    • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      16 1
      اقا من نمی فهمم واسه چی ما خودمون رو با امریکا مقایسه می کنیم مگه امریکا قبله امال و ارزوهای ماست این همه در قرآن کریم ویژگی اسلام و مردم و قوانین خدا تبیین شده ما فقط باید حکم خدارو درست همانطور که گفته انجام بدیم نه بیشتر نه کمتر
    • علـی IR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      3 8
      از نظر شما امنیت فقط در خورد و خوراک است و عیاشی و شهوترانی...، اراجیف نباف
    • شهاب IR ۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      10 0
      چرا نمیگید این جنایت کار یه افغانی نمک به حروم بوده؟
    • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      4 3
      اکثرهم هنرگندند تا هنرمند!!!!!!
    • IR ۱۳:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      6 2
      امنیت عقلانی دیگه چیه ؟ شما هم مدرک دکترین آقای عباسی رو دارید ؟
    • حبیب IR ۱۳:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      8 2
      در جواب دوستمون امروز چند درصد مردم هند چند درصد مردم عربستان فقیر هستند ؟ چند درصد مردم قطر فقیر هستند ؟ چند درصد مردم امارات یا بحرین یا کویت فقیر هستند ؟ چرا نیستند ؟ چون از نفت رفاه ساختن نه تنها برای خودشون بلکه برای آیندگانشون . پس ما که روی نفت و گاز و انواع مواد معدنی و محصولات کشاورزی داریم چرا باید ۴۰ میلیون زیر خط فقر باشند ؟ در ضمن آقای محقق اکثر فقرای کشورهای پیشرفته از مهاجرین هستند نه شهروندان اون کشورها .
    • IR ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      6 4
      11:16 تمام حرفات درسته و بشدت با تو موافقم، اما مساله اینه که انقلاب اسلامی ما قصد نداشت ایران رو مثل آمریکا و ژاپن و اروپا کنه. انقلاب ما حرکتی بود در مقابل این جهان بی‌عدالت و ظالم.
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      1 0
      ۱۳۵۱ یعنی نمیدونی لااقل ۲۵ درصد مردم عربستان در فقر مطلقن؟! نمیدونی چون بهت نگفتن
    • IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      5 0
      و البته امنیت فرهنگی هم مهمه که توسط یسری بی قید و بند و لاابالی مورد تهاجم قرار نگیره
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    13 0
    این سلبریتی‌ها که متأسفانه به الگوی تعداد قابل توجهی از نوجوانان و جوانان هم تبدیل شده‌اند، یا از دستگاه‌های اطلاعاتی دشمنان دستور می‌گیرند و از جانب آن‌ها تغذیه می‌شوند و یا اینکه تحت تأثیر اراجیف رسانه‌های معاند، به نوکر بی‌جیره و مواجب دشمنانِ ایران تبدیل شده‌اند. خداوند هدایتشان کند و هر آنکه را که قابل هدایت نیست هرچه سریع‌تر به درک واصل کند. مسئولان فرهنگی مملکت هم کلاهشان را بالاتر بگذارند. منکر زحمات برخی مسئولان نیستیم؛ اما برای کشور شیعه ننگ است که به جای اینکه حضرات معصومین (علیهم‌السلام) به‌عنوان الگوی فرزندان ما قرار بگیرند، سلبریتی‌های مذکور تبدیل به الگو شوند؛ سلبریتی‌هایی که در مواقع حساس نیز آتش‌بیار معرکه می‌شوند و آب به آسیاب دشمن می‌ریزند و بعضاً از عوامل اصلی اغتشاشات و آسیب دیدن جوانان این مرز و بوم هم محسوب می‌شوند.
  • 7 مقدس IR ۰۹:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    این الان چه ربطی به آمریکا داره تا یک چیزی میشه میروید می گردید یک چیزی تو آمریکا در میارید. فرق ایران با آمریکا در این است که آنجا حمل اسلحه آزاد است ولی در ایران نیست پس اگر اتفاقی هم می افتد طبیعی هست ولی در ایران با این همه دب دبه و کب کبه امنیت نباید به این راحتی اتفاق بیافتد
    • IR ۱۰:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      65 39
      ربطش به اینه هست که اونجا کسی نگفت آمریکا با این همه جلال و جبروت چرا امنیت نداره ؟ دلیلش اینکه توی ایران هرکسی به خودش اجازه میده با امنیت روانی مردم بازی کنه امنیت فقط شکم سیر و سقف بالای سر نیست امنیت یعنی شب سرت رو راحت رو بالش بزاری نه از ترس بمب و موشک هزار بار از خواب بپری
    • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      1 0
      عقل شما در چه حدیه که فکر می‌کنید برای هر یک نفر باید یک مأمور گذاشت تا ازش محافظن کنه و به این ترتیب امنیت برقرار بشه؟!! ای آدم‌های ناحسابی! وقتی میگن امنیت داریم، بهتره اول اون ذهن حقیرت را کمی بهش وسعت بدی و کشورهای همسایه نگاه کنی که چه جانورانی در اونها حضور داشتن و یا دارن. در عراق داعش + گروهک‌های تجزیه‌طلب + ارتش تروریست آمریکا، در افغانستان طالبان + داعش، در جمهوری آذربایجان داعش + اسرائیلی‌ها؛ در چنین شرایطی همین‌قدر که تونستیم با اقدامات اطلاعاتی و حتی عملیاتی مرزها را کنترل و از تحرکات این جانوران وحشی علیه ملت ایران جلوگیری کنیم، به معنای برقراری امنیت در این نقطه‌ی ناامن جهان (یعنی غرب آسیا) است. شما تا مثل مردم عراق و سوریه و لیبی گرفتار جنگ داخلی و تخریب و ویرانی گسترده و آوارگی نشید، معنای امنیت را نمی‌فهمید و مدام به چرندگویی‌تون ادامه میدین. ضمن اینکه با این استدلال احمقانه که در آمریکا حمل اسلحه آزاد است و لذا حوادث و قتل‌ها هم طبیعی است!!! داری به جنایات و ناامنی موجود در آمریکا ماله می‌کِشی. کاش به این سوال پاسخ میدادی که «اصلاً برای چی باید حمل اسلحه آزاد باشه تا یه دانش‌آموز بتونه به راحتی ده‌ها دانش‌آموزِ دیگه و معلمانشونو به قتل برسونه؟» معلوم نیست لقمه‌تان حرام است یا نطفه‌تان که کاسه‌لیسِ غربی‌ها و مجیزگوی دشمنانِ ملت ایران شده‌اید!! خدا لعنتتون کنه سربازانِ غرب و خودتحقیرها.
    • علی RU ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      0 0
      عزیزم برای کشتن لزوما اسلحه گرم نیاز نیست، با چاقو هم می شه آدم کشت، قاتل که با خودش نمی گه، ولی حالا که سلاح گرم ندارم بهتره طرف رو نکشم!!
    • امین لوتی IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      0 1
      مقایسه کردن با در نظر گرفتن همه پارامترها انجام میشه.
    • ابولفضل IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      0 0
      دوست عزیز این بنده خدا رو با چاقو کشتن نه اسلحه که ازاد بودن یا ازاد نبودن اسحله توجیه کشتار باشه
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      22 24
      تو ایران تو چندسال فقط یکی اتفاق می افته..برا همینه که مردم تو ایران انقد تعجب میکنن
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      9 10
      جاهل هستی
    • علی IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      16 16
      بله درسته ...برا همینه که تو آمریکا تو چندسال ۵۰یا۶۰نفر بازیگربه قتل میرسه
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      8 15
      تو آمریکا یه چیز عادی شده
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      15 15
      تو آمریکا یه چیز عادی شده کسی ام چیزی نمیگه.شما یا غرب پرست هستی یا جاهل هستی
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      9 11
      تو آمریکا تو چندسال ۵۰یا۶۰نفر بازیگربه قتل میرسه ولی تو ایران تو چندسال فقط یکی اتفاق می افته.
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      6 18
      شما یا غرب پرست هستی یا جاهل هستی
    • علی IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      3 10
      بله درسته ...برا همینه که تو آمریکا تو چندسال ۵۰یا۶۰نفر بازیگربه قتل میرسه ولی تو ایران تو چندسال فقط یکی اتفاق می افته..برا همینه که مردم تو ایران انقد تعجب میکنن چون این موارد خیلی کمه..ولی تو آمریکا یه چیز عادی شده کسی ام چیزی نمیگه.شما یا غرب پرست هستی یا جاهل هستی
    • علی IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      3 9
      بله درسته ...برا همینه که تو آمریکا تو چندسال ۵۰یا۶۰نفر بازیگربه قتل میرسه ولی تو ایران تو چندسال فقط یکی اتفاق می افته..برا همینه که مردم تو ایران انقد تعجب میکنن چون این موارد خیلی کمه..ولی تو آمریکا یه چیز عادی شده کسی ام چیزی نمیگه.شما یا غرب پرست هستی یا جاهل هستی
    • علی IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      2 7
      بله درسته ...برا همینه که تو آمریکا تو چندسال ۵۰یا۶۰نفر بازیگربه قتل میرسه ولی تو ایران تو چندسال فقط یکی اتفاق می افته..برا همینه که مردم تو ایران انقد تعجب میکنن چون این موارد خیلی کمه..ولی تو آمریکا یه چیز عادی شده کسی ام چیزی نمیگه.شما یا غرب پرست هستی یا جاهل هستی
    • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      12 19
      مگه مهرجویی با تفنگ کشته شده در ایران حمل چاقو ازاد است و ایشان هم با چاقو مرحوم شده تازه امریکا دست پلیس باز است اما اینجا با تلاش امریکا پرستها بسته است
    • ترابیان IR ۱۱:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      0 0
      احمق نادان مگر ماموران نیروی انتظامی تو حریم خصوصی افرادند که جلوگیری از قتل و ... کنند وقتی مهرجویی و امثال مهرجویی و سلبریتی های اراجیف گو نمی دانند که با چه کسانی مراوده داشته باشند و هرکسی را باغبان و.... قرار می‌دهند و به حریم خصوصی خود راه می دهند مشکل از کیست چندین متخصص کشور که یک تار موی شان شرف داشته به سلبرید ی ها براثر سهل انگاری و اعتماد بی جا کشته شده اند و ...د.حجنجره کثیف این جماعت باز نشده
    • IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      0 0
      اصلا این قضیه ربطی به امنیت و اسلحه نداره، هر کسی می تونه یک چاقو بذاره جیبش و بره و کسی رو به قتل برسونه، هیچ جای دنیا هم تک تک افراد رو وارسی نمی کنند که چاقو یا آلت قتاله همراه داشته باشه یا نه.... این حرفای مسخره رو از کجاشون در میارند...
    • بهنام IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      0 0
      ۱۰:۴۷ =ما غرب پرست نیستیم اتفاقا عاشق کشورمونیم و مسلمانیم
    • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      2 0
      آفرین چه سوال خوبی! چه ربطی به آمریکا داره؟ گوش شما به ماهواره است ماهواره ها از انگل و کرم و شیطان تغذیه میشن این اعمال را که خودشون هزاران بار انجام میدن برای شما بزرگ می کنند خود تحقیری که در ذات نهفته است می زنه بیرون برای مملکت درد سر درست می کنید اگر فهم داشته باشی کافیه اگر نه فقط خدا شفا بده
    • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      1 0
      ربطش به اینه که شما می خواین گل آلود کنید ماهی بگیرید بعد میشه باتلاق برای شما درسرش برای ما گفتارها دنبال گوشت مردار می گردن
  • 100 IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 0
    کی خدایا از شر این تربیت یافتگان صهیونیسم و غرب گرایان خلاص می شویم. علی الخصوص برخی از سینمایی ها
  • IR ۰۹:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    مارو با اونا مقایسه میکنید
  • IR ۰۹:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    چقدر هم که سلبریتی ها برای امنیت کشور ارزش قائل هستن.
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    درسته جنایت وعدم امنیت در همه جای دنیا هست
  • دنیا دیده IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    و کسانی که به خاطر قتل یک سلبریتی امنیت ایران را زیر سوال می برند ، چرا هرگز نمی گویند که چرا امروزه سلبریتی های خارجی چندین نفر نگهبان ، بادی گارد و یک تیم حفاظتی دور ویلاهایشان دارند ؟! چرا مرحوم مهرجویی که یقینا ثروتمند بوده چون سالی ده ماه را در اروپا می گشته ، چرا یک نگهبان برای ویلایش استخدام نکرده بوده ؟! یک سگ داشته که اتفاقا سگه کارش را درست انجام می داده و بار اول همان سگ خانم مهرجویی را آگاه کرد ، ولی درست یک هفته بعد از آن تهدید ، دخترشان سگ را با خودش از خانه می برد و پیرزن و پیرمرد تنها در آن ویلا می مانند ! چرا هیچ کس از بی عقلی و تهی مغزی این خانواده حرف نمی زند ؟ هیچ دقت کرده اید که سلبریتی های خارجی همیشه با بادی گارد در خیابان راه می روند ؟ پس چرا نمی گویید در لس آنجلس امنیت وجود ندارد که مجبورند یکی دو تا بادی گارد همیشه همراهشان باشد ؟ کیت میدلتون و مگان مارکل هر وقت در خیابان دیده شده اند ، دو تا مرد قد بلند هیکلی دنبالشان همه جا همراهشان است ، چرا نمی گویید در لندن و آمریکا امنیت نیست ؟ خانم مهرجویی کپشن نوشته که : انگار در این شهرک هیچ کس عین خیالش نیست ، چرا دولت رسیدگی نمی کند ؟؟!!! مگر دولت باید امنیت تو را که وسط بیابان رفته ای تامین کند ؟! سلبریتی خارجی اگر برود حاشیه و در جای ناامن ویلا بخرد ، خودش خودش را مسئول امنیت خودش می داند و خودش سرِ کیسه را شل می کند و یک تیم نگهبانی برای خودش استخدام می کند . ایران کشور پهناوری است و پلیس نمی تواند وسط هر بیابان و سر هر کوه و ته هر جنگلی یک پلیس بگذارد همه جای دنیا هم همینه . منتها خانواده مهرجویی ظاهرا بسیار بسیار خسیس تشریف داشته اند و خودشان حاضر نبودند به سبک افراد مشهور و پولدار زندگی کنند و کمی خرج امنیت شان کنند
  • IR ۰۹:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 1
    خلاصه خبر : چون در 1348 در آمریکا چند مجرم یک جنایت مشابه انجام دادند پس انجام همان جرم در 1402 در ایران جای اعتراض ندارد.
  • بی نام IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    12 53
    ما با آمریکا فرق داریم اونها بی دین و بی مذهب اند کشور ما کشور اسلامی است لطفا توجیه نفرمایید
    • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      1 0
      مگه قراره چون کشور اسلامیه دیگه هیچ‌کس هیچ خلاف و جرمی مرتکب نشه؟ مگه در کشور اسلامی برای تک به تک مردم نگهبان و محافظ میذارن؟! مگه امکان چینین چیزی وجود داره؟ و یا اینکه آیا افراد خلافکار در کشور اسلامی، توبه می‌کنن و عابد و زاهد میشن؟ اصلاً اونی که مرتکب جرم میشه، مگه انسان مؤمن و معتقد و باخداییه؟ اگر باشه که اصلاً سراغ کار خلاف و گناه نمیره؟
    • امین لوتی IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      13 0
      اولا همه آمریکاییها که بی دین نیستند. ثانیا همه ایرانیان نیز متدین نیستند. ولی نکته خوبی در حرف شما موجود است. اینکه دین (البته صراط مستقیم) عامل مثبتی در جرم زدایی جامعه است.
    • IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      1 0
      مگه مذهبی ها در ایران جنایت میکنند ببخشید میشه اخرین باری که مرحوم مهرجویی یا قاتلش یا اکبر خرمدین قاتلان ارمان عجمیان دانیال رضازاده حسین زینال زاده و تمام قاتلان و متجاوزان به عنف ایران پاشون تو مسجد رسید را ذکر کنید ؟؟؟میشه اخرین باری که یک مسجدی و مذهبی مرتکب قتل و تجاوز شد را ذکر کنید ؟؟؟
    • علی IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      8 9
      بله برا همینه که تو ایران جنایت خیلی کمتر ازآمریکاست..اگه قراره توکشور اسلامی جنایت نشه پس چرا توعربستان راننده تاکسی شیشه ماشین روشکست و باهاش سر بچه یک ساله رو برید...
    • علی IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      4 10
      بله برا همینه که تو ایران جنایت خیلی کمتر ازآمریکاست..اگه قراره توکشور اسلامی جنایت نشه پس چرا توعربستان راننده تاکسی شیشه ماشین روشکست و باهاش سر بچه یک ساله رو برید...
    • علی IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      0 0
      بله برا همینه که تو ایران جنایت خیلی کمتر ازآمریکاست..اگه قراره توکشور اسلامی جنایت نشه پس چرا توعربستان راننده تاکسی شیشه ماشین روشکست و باهاش سر بچه یک ساله رو برید...
    • هادی IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      0 0
      کسی توجیه نکرد, ولی بعضی سلبریتیها که ف رو از ق تشخیص نمیدن در هر موردی اظهار نظر منفی و تزریق ناامیدی میکنند. هر اتفاقی در هر جای دنیا میفته عادی جلوه میدن و اتفاقات تو ایران رو ضعف امنیتی میدونن. بصیرت و انصاف حلقه مفقوده ی ذهن و درک و فهم بعضی سلبریتیهاست. یاحق
    • سعید IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      0 3
      حتی گربه امریکا در جهان اعتبار و عزت و شخصیت ... داره حالا ما ...‌‌
    • یا مهدی عج IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      0 0
      این علی آقا سالمه بنظرتون!!؟؟
    • IR ۱۴:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      0 0
      در جواب فاطمه خانوم که گفته: «خیلی خوبه خودتون مطلب میزارید خودیاتون کامنت» خوب و الآن خودی هستی؟ بعد هم چه ربطی داره هر کسی سایتی که دوست داره می خونه بعد هم جواب می نویسه
  • IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    شارون تیت رو یه فرقه مذهبی با عقاید خاصی کشتندالبته قاتل این کار رو به همراه بعضی از اعضا خانواده خود انجام داد..
  • یک ایرانی IR ۰۹:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    دیگه امریکا مثل ایران نیست که یه گله ادم بدون نظارت از مرزها وارد کشور بشن وبتونن راحت کار پیدا کنن ،بازم تو امریکا امنیتش بهتر از ایرانه
  • مهران IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    خوشم میاد برای توجیه تو قتل و جنایت و شکنجه و زندان و..... الگوتون بدترین کشورهاست
  • IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    اگر قاتل پیدا شده لطفا دلیل قتل هم توسط یک افغانی بفرمایید یک روز میگید باجناق هاش بودن یک روز میگید دزدی بوده یک روز میگید بدهکار بوده ویک روز میگید خیلی پیچیده بوده وقاتلین حرفه ای بودند و یک روز میگید باغبانش بوده مثل قاتلین شاهچراغ دلیل ان را برای مردم روشن کنید تا شایعات بوجود نیایند
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    یه نکته ای که هست اینه ما آمارهای مهم اقتصاد کلان رو هم یا نداریم یا اگه باشه عامدانه نادرست در بانک مرکزی ثبت شده، بعد اون وقت شما انتظار دارید تو ایران آمار دقیق از حوادث و جنایت در جایی ثبت بشه و در اختیار جوامع بین اللملی باشه! باشه شما خوبی.
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    آدم عاقل به این جفنگیات واکنشی نشون نده بهتره !!!!!!
  • IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    آسمان و ریسمان بافتن ندارد.
  • سپیده IR ۱۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    آمریکا به اندازه‌ی ما امنیت ندارد. به همین خاطر معمولاً سگ نگه می‌دارند. قتل آدمهای مشهور معمولاً از این جهت مهم است که آنها امنیت سخت‌گیرانه‌تری برای خانه‌هایشان فراهم می‌کنند که این عزیزان نکرده بودند. این را سلبریتی‌ها شروع نکردند، خارجی‌ها شروع کردند اینها پخش کردند. چرا نباید احساس امنیت و پیگیری سیاسی برای هنرمندان یا دانشجویان انقدر باشد که چنین شکی روی آنها اثر کند؟ چه اقدامی برای آتش‌سوزی بسیج دانشگاه شریف و آزمایشگاه دانشکده‌ی مکانیک آن شد؟ فکر می‌کنید برای نقاط کور آن دوربین نصب شد؟!
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    3 3
    نه به اعدام قاتل مهرجویی
  • فرزاد IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    اخرش ما نفهمیدیم امریکا کشور بدبخت و ضعیفی هست یا ابر قدرت جهانی است
  • علی IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    با توکل به خدا میتوان گفت امنیت خوبی داریم دست پلیس عزیز درد نکند...ایکاش اراذل بعد از دستگیری نقره داغ میشدند تا زحمات پلیس از بین نرود
  • IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    تا وقتی که قاتل مهرجویی دستگیر نشده بود توییت میزدند امنیت کجایی ؟ وقتی که قاتل در کمتر از یک هفته دستگیر شد حالا میگن منظورمون امنیت غذایی،مسکن و در امدی بود ،تو امریکا که قبله امال شما سلبریتی هاست همه مردم امنیت غذایی دارند؟ گرسنه و بی خانمان پیدا نمیشه؟ همین سلبریتی های دو زاری در اغتساشات پارسال چطور با توییت زدن هاشون میخواستن اقتدار پلیس رو زیر سوال ببرند،فروش یک سال سینمای ایران ۵_۶میلیون دلار بیشتر نیست ،نمیدونم این سلبریتی های دو زاری چه تخم دو زرده ای کردند که این همه ادعا دارند؟؟؟
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    خب گیریم که در امریکا خیلی قتل می شود ، حالا مجوزی است که در ایران هم بایستی انجام شود ؟؟؟
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 0
    ربطش اینه که‌ بمب های یک تنی آمریکا توسط رژیم کودک کش اسرائیل برسر مردم مسلمان ومظلوم عزه ریخته شده وآنها رابه خاک وخون می کشد اگردین ندارید آزاده باشید
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 0
    ربطش اینه که‌ بمب های یک تنی آمریکا توسط رژیم کودک کش اسرائیل برسر مردم مسلمان ومظلوم عزه ریخته شده وآنها رابه خاک وخون می کشد اگردین ندارید آزاده باشید
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 0
    ربطش اینه که‌ بمب های یک تنی آمریکا توسط رژیم کودک کش اسرائیل برسر مردم مسلمان ومظلوم عزه ریخته شده وآنها رابه خاک وخون می کشد اگردین ندارید آزاده باشید
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    ربطش اینه که‌ بمب های یک تنی آمریکا توسط رژیم کودک کش اسرائیل برسر مردم مسلمان ومظلوم عزه ریخته شده وآنها رابه خاک وخون می کشد اگردین ندارید آزاده باشید
  • IR ۱۰:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    ربطش اینه که‌ بمب های یک تنی آمریکا توسط رژیم کودک کش اسرائیل برسر مردم مسلمان ومظلوم عزه ریخته شده وآنها رابه خاک وخون می کشد اگردین ندارید آزاده باشید
  • IR ۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    بی شرفی سلبریتی ها که حد و حصر ندارد سوال من این است اینها که فهمیدن در خطر هستن چرا تعداد دوربین ها را بیشتر نکردن این حداقل کاری بود که میتوانستن بکنن وضع مالیشان هم که خوب بوده و این اصلا هزینه ای انچنانی برایشان نداشته چهار طرف خانه دوربین می گذاشتن
  • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    خخخ
  • ... IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 1
    نیکی کریمی برای مهر جوی خواستار عزای عمومی بود اما برای کودکان غزه دریغ از یک پیام
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    دست پلیس درد نکنه که با دستگیری قاتل سو استفاده ی فتنه گران رو خنثی کرد. قتلی که توسط یه باغبان برای مسائل مالی بوده رو میخواستن تبدیل به بحران امنیتی کنن. حالا وقت دستگیری کسانیه که امنیت روانی کشور رو هدف گرفتند
  • IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    خب حالا با تمام این چرندیاتی که سر هم کردید بفرمائید امنیت ملت ایران کجاست ؟؟؟؟؟؟؟
  • علی IR ۱۰:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    علیرغم هشداری فراوان یارو رفته تبعه خارجی آورده تا بعدا بیمه و خسارت نده ولی او دزد از کار دراومده و در آخر طلبی هم که داشته نگرفته و این موضوع باعث اختلاف و در نهایت قتل شده و اینهمه هجمه بر علیه حکومت شده و چه جالب افرادی طلبکار شده اند که همگی هشتک برعلیه همین اتباع گذاشته و مردم را تحریک به ناسازگاری با همین ها را می گذارند !!!! متاسفم برای مردم که این به ظاهر روشنفکران درکنارشان زندگی می کنند و صدها برابر مردم عادی درآمد دارند و یک صدم مردم هم مالیات نمی پردازند و یک هزارم مردم از این نظام حمایت نمیکنند و هزاران هزار بار هم که طلبکارند.!!!
  • IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    چرا اعلام نمی کنید که قاتل افغانی بوده؟
  • سعید IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    مردم ایرا این ها رو ندارن: امنیت اقتصادی امنیت شغلی امنیت روانی فقر و گرانی باعث مشکلاتی شده که خیلی ها ارزوی مرگ دارند و بخاطر شرمندگی از زن وبچه اشون خودکشی میکنن)یکی از اون ها خودم هستم که هر ان ممکنه خود کشی کنم( بیکاری و عدم توانایی جوانان برای ازدواج و دهها معضل دیگه تنها و تنها دل خوشی این مردم امنیت اجتماعیه، حالا بجای اینکه در صدد رفع مشکل مردم باشید دارید فرافکن میکنید. یکی از بزرگترن مشکلات ایران حضور اتباع خصوصا افاغنه هست چــــــرا و به چه قیمتی باید باشن؟ا
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    اینا هم به کناری شما بگید چطور ممکنه با این همه حفاظ امنیتی حاکم درامریکادرموردافرادسیاسی آن شخصی بره خونه ی نانسی پلوسی بااین تصورکه این خانم منزله تا یه درس درست وحسابی بهش بدن وجمجمه ودست همسرش رو بشکنن ! جدیدا در ایران هراتفاقی که پیش میادبا تمسخرهمین سوال رومطرح میکنن ولی باید با تحقیرهم همین جواب روبهشون دادکه شمایی که نیروهای انتظامی روبا کف زدن وهو کردن منفورنوجوانها وجوانهامیکنیدکشتن اونهابا افتخارتوسط دکترهااموزش داده میشه درکوچه وخیابان دسته جمعی زیرضربات مشت ولگد وسلاح قرارمیگیرندنبایدتوقع داشته باشید امنتیتتان حفظ بشه به عمد همینه ی قوای انتظامی و امنیتی رومیشکنید ودایما با بیان تفاوت میان نیروهای بسیج و سپاه ونیروهای ارتش برطبل تفرق میکوبید ونتیجه هم میشود همین بعلاوه اینکه دستورجنگ روانی برای ایجادنفرت میان مردم با پر رنگ کردن پانهای مختلف هم به این جنگ اضافه شده وجالب آنکه تمام آن خط قرمز ها و معیارهای چندصدگانه ی آنها در خیلی از موضوعات اجتماعی و سیاسی رابوضوح میشود دید ومثال زداگرکسی مغرض نباشه رسوایی اونهارامتوجه میشه
  • IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    روزنامه های زرد اصلاح طلب به هر بهانه ای دنبال انتقام از انقلاب هستند .
  • خلیل IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    20 11
    فرق ما با آمریکا اینه که سلبریتی های آمریکا وطن دوست هستند و سلبریتی های ما دشمن وطن
    • فاطمه IR ۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      0 2
      خیلی خوبه خودتون مطلب میزارید خودیاتون کامنت
  • محمود IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    6 1
    خیلی خوب شد دستگیری واعلام قاتل نامردوبی وجدان
  • حق IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    22 13
    قتل بخاطر چندرغاض ؟ این مبلغ فقط هدیه ای است که در مناسبت ها به باغبون میدادند ملت رو چی فرض کردید
    • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      11 11
      هرطور تمایل داری فکر کن. کسی ملت را مثل تو فرض نکرده. مشغول چریدن باش و به عرعر کردن در فجازی ادامه بده.
    • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      7 8
      این بابا مشکوکه او از کجا میزان و چگونگی پرداختیهای مرحوم مهرجویی را میداند ؟ تا در نرفته بگیرید نطقش بکشید خیلی چیزها از توش در میاد
    • IR ۱۱:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      2 5
      آدری بده بیایم باغبونی
    • IR ۱۱:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      3 8
      آدرس بده بیایم باغبونی
    • . IR ۱۱:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      8 2
      کی میده که من برم اونجا کار کنم ، بخدا چندین بار حقم رو خوردن یه صاحب کار خوب پیدا نمیشه
    • BE ۱۲:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      4 0
      شما بیشرفهای مزدور نگلیس هنوز هم تخطئه می کنید تا شاید اشوبی وشبهه ای وشکی بوحود آورید .اون قاتل ها مثل تو باشند برای تک تومن هم ادم میکشند انشالله نصیب شما هم شود تا باور کنید میشود . بیشتر انتقام بود تا چندر غاز ... انهم کینه انباشنه حیثیتی
    • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      3 1
      باز توهم توطئه شروع شد
    • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      6 1
      ماجرا اینقدر ساده نیست. شاید زندان رفتن زندگیش رو به هم زده و تاوان زیادی داده و این خشونت انباشته ایجاد کرده. عامل کوچیک به نظر میرسه ولی نتیجه سنگین بوده و کینه گرفته
    • IR ۱۵:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      1 0
      اولا «چندرغاض» نه و «شندر غاز» بله دوستان شما در قضيه امینی برای شندر غاز آدمها کشتند
  • مهرداد IR ۱۰:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    یعنی دیگه به هیچ وجه
  • IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 0
    حالا گذشته از این حرفها خداییش ما الان امتیت داریم
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    3 21
    وقتی میلیاردی میگیری و از یه جاروبرقی نمی گذری داداشتم بود ولت میکردد
    • حجت IR ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      0 0
      فقط یه بدبخت غرب لیس اینگونه پا روی حق میگذارد. آخه نادان، مال زیاد داشتن مجوز اینکه بری ازش بدزدی نیست. گناه خانوادت که این مال دزدی رو بردی گذاشتی جلوشون هم گردن توئه
  • DE ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    8 18
    اینهمه پول داشته یه دستگاه آژیر و دزدگیر نگذاشته . میخواسته پول رو با خودش ببره اون دنیا .
    • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      2 3
      بینهایت خسیس بودند خدابیامرزها
  • محسن IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    15 13
    این سلبریتی ها نخود هر اش میشن عده ای بیسواد احمق میان درهر زمینه ای کارشناسی میکنن شماا بریددلقک بازی هاتونو بکنید ..اگه شرف داشتید واسه گرفتن نقش تن فروشی میکردید
    • من IR ۱۲:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      0 0
      خخخ آشی که تو و امثال تو بپزن چی میشه خخخخ
  • غلامرضا IR ۱۱:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    12 17
    یک عده عوضی بی وجدان با کمک رسانه ها شدند سلبریتی و شروع میکنند به پاشیدن تخم نفاق بدبینی . و درگیری و نهایتا ایجاد ناامنی درجامعه . خداازشون نگذره.
  • شاهرخ IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    12 15
    این هنرمندان بیسواد فقط زر میزنن شما جدی نگیر
    • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      2 1
      التماس شعور
  • ایرانی IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    5 3
    التماس تفکر
  • ناشناس IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    6 12
    گنه کرددربلخ آهنگری ب شوشتر زدند گردن مسگری گورپدرآمریکا وسلبریتی ها بما چه آنها چه خاکی بسرشان میریزند
  • هالو IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    9 5
    حاصل این مقایسه چیست؟
    • احمد IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      0 0
      برا تو هیچی!
    • IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      1 0
      اسمت را از هالو به بالغ تغییر بدی می فهمی
    • IR ۱۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      3 2
      تخریب بزرگترین فیلم ساز تاریخ ایران توسط عده ای مغز فندقی
    • IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      0 0
      به جای اینکه گل آلود کنید ماهی بگیرین میشه باتلاق برای شما این حاصلشه
    • حجت IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      0 0
      توضیح برای تو، خواندن یاسین است در گوش
  • امیر IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    شما خودتان را با آمریکا مقایسه میکنی اینجا ایران
  • IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    روزنامه ی حوادث ایران را با کشورهای عربی دورو ور ایران مقایسه کنید تا بفهمید امنیت یعنی چه
  • محمدرضا خیرمندپاریزی IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    ماازان پاک دلانیم که به دل کینه نداریم
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    باور میکنن یه باغبون واسه طلب سی تومنی اینجور قتلی رو مرتکب میشه؟؟؟؟
  • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    اخه تو چی ما امنیت داریم ؟ امنیت اقتصادی که نداریم
  • نفس IR ۱۱:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    بابا اینا همین همینا که با تحریک جوانان چندین شهید بدیم همینا که برای هرموقع متخصص میشن همینا که از کودک کشی حمایت میکنن همینا که تا میگیم امنیت میگن گوشنمونه این جریان همون کلاغ است
  • ایرانی IR ۱۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 0
    اگر انها امنیت ندارند دلیل نمیشود که مسیولین در انجام کارشان کوتاهی کنند
  • DE ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 1
    دهه ۱۹۷۰ میلادی رو با الان مقایسه میکنی؟؟؟؟واقعا که......
  • هومن IR ۱۱:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    تو این مملکت نه باشید کسی تو خیابان غش کنه نه باید قانون اعمال بشه چون ممکنه کسی غش کنه نباید کسی به دست دیگری به قتل برسه بابا خجالت بکشید چرانمیرید همون کشورهای که هلاک هستید براش برید همونجا تا هم رفاه هم امنیت داشته باشید ولله خجالت نمیکشن سلبریتی نباید بمیره نباید مریض بشه بابا بسه دیگه
  • رز IR ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    اینا سلبریتی ها هلاک غرب چرا نمیرن همون عرب همه چی هم دارن امنیت پول امالشون برآورده مبشه احمقا دارن تو مملکت اسلامی صاحب همه چی شدن بی هنرهای بی‌خاصیت بعد هی جفتک میندازن برید
  • صدوقی BE ۱۲:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    2 0
    یک مشت سلبریتی های بیسواد احمق ومفسد ویک مشت اراذل واوباش که دورهمی های شبانه مختلط دارند انها نمی فهمند امنیت چیست .ترس انها رسوایی مجالس خودشان هست که نیروهای امنینی با اینکه اطلاع کامل دارند اما رسوایشان نمی کنند .اینها از ان امنیت خودشان میترسند . مهرجوبی کتک اون امنبت عیش ونوش خودش را خورد درست مثل صهیونیستها در کمال امنیت خیالی شان در جهان که برترین دنیا در امنیت و جاسوسی و قتل وجنایت بودند وهستند .پس زیاد به چرندیات این گروه اقل بیسواد مزدور پاسپورت وبرگ سبز نگاه نکنید .
  • حامد IR ۱۲:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    الان دارین چیو توجیح میکنید ؟؟؟؟؟!!!!!!
  • ناشناس IR ۱۲:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 2
    این آقایون و خانم های سلبریتی با اینکه قاتل دستگیر شده و اعتراف کرده ولی هنوز اصرار دارند تعریف خودشون اینکه کار نظام بوده به مردم تامین بدهند و اینا یک مشت عقده ای عیاش و ولنگار هستند که البته بعضی هاشون همون زندگی غربی که کثافت کاری هستش دوست دارند و چه خوب شد از صحنه هنری کشور حذف شدند
  • حامد IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 0
    میدونی بد.بده حتی اگه با خوشنویس بنویسی شماها درست نیستین درستم نمیشین خدا ازتون نگذره
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 1
    امنیت ملی زیر سوال میره، چون قافیه رو باختیم.
  • حمید رضا IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    به قتل نرسیدن به درک اسفل به جهنم مگرما هرروزشاهد شهادت یک مامورجان برکف فراجا نیستم که هرکدومشان به تنهایی کل سلبرتی های فاسد وکثیف کشور رامی ارزند
  • IR ۱۲:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 1
    کلا سلبریتی های نظیر میلانی و پرستویی و اون یکی دیگه رو بذارین کنار دیگه حرکاتشون نخ نما شده فقط میگردن یه بهانه ای خودی نشون بدن بعدش هم که معلوم میشه قتل مهرجویی کاملا خانوادگی و مالی بوده لال مونی میگیرن به نظر میاد که اگر کلا تحویل شون نگیریم بهتر باشه مردم دیگه عاقل شدن
  • محمود IR ۱۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 1
    درسته که قتل همه جای دنیا است اما مقتولین قبل از قتل کلیپ ضد دولتی نداده بودند وخودشان را مخالف سیستم اعلام نکرده بودند وتهدید به مرگ هم نشده بودند
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 1
    مگر سلبریتی های بی خاصیت از کره دیگه امدند که هر غلطی میکنند وهیچکس از اونا نمیپرسه وخودشونو جدا از بقیه مردم میدانند
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    بله خودتان بگویید امنیت بود با وجود اطلاع رسانی کشته ......
  • RO ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    آیا در ایران هم می شود مثل پولانسکی آزادانه فیلم ساحت و کتاب نوشت؟
  • عزیزایرانی IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 0
    من تقصیر رادرقوه قضائیه میبینم که چراتعلل می‌کنند وباافرادی که به هراسم وعنوان بخصوص سلبریتی های وطن فروش ومزدور که بایک دروغ وشایعه باروان مردم بازی وامنیت ملی رابه مخاطره می اندازند برخورد نمی کند. دادستان به عنوان مدعی العموم باید ورود کند.
  • جواد IR ۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    2 1
    شما آمریکا رو باهیچ کجای دنیا نمیتونی مقایسه کنی چون تنها کشوری که از تمام کشورهای دنیا مهاجرداره وتوبعضی از ایالتهاش خرید وفروش اسلحه آزاده واگه اون آزادی تو ایران بود روزانه‌ صدها جنایت رخ میداد
  • حامد IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 0
    امنیت یعنی هیچ پدری شرمنده ی خانوادش نباشه،هیچ جوونی حسرت به دل نباشه
  • IR ۱۳:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 2
    شما امنیت یه قرن پیش در خارج رو با الان مقایسه میکنید
  • IR ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    2 1
    اینا شکمشون سیره جفتک میندازن ب مسئولین بگین فشار اقتصادی و گرونی بادمون انداخت ولله هر روز پیش زن و بچه شرمنده ایم کاری ک از دستمون بر نمیاد فقط فحش میدیم
  • محمد IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 2
    جهان استکباربه دنبال نابودی تشیع ومرکزآن ایران است عده ای هم دانسته یاندانسته،بامزدویابی مزدبه پیاده نظام استکبارتبدیل شده اند فرقی ندارند میلانی ،پرستویی وهرکس دیگری
  • عبدالله IR ۱۳:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    2 4
    برای کسانی که حدود الهی را رعایت نکنند امنیتی وجود ندارد...
    • US ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      0 0
      حدود الهی رو رعایت نکرد
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    2 1
    نظرات دوستان را که می خوانی اکثراً بد دهن و عفت کلام ندارند فقط هرچه تو دل و ذهن خوبشان است بیرون می ریزند
  • هاشم IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    3 1
    چرا همیشه نکات منفی خودتون رو با آمریکا مقایسه میکنین ؟ چرا نکات مثبت خودتون رو با آمریکا مقایسه نمیکنین ؟
  • IR ۱۳:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    3 1
    روح استاد مهرجوئی و همسرش شاد.
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    2 1
    شما وقتی خودتو با امریکا مقایسه کن که رفاه و امکانات و امنیت مالی و اقتصادی و شغلیت با غرب یکی باشه نمیدونم چرا بدبختیامونو با اونا مقایسه میکنن من الان ارزومه یه ماشین امریکایی یا المانی سوار شم یه وسیله از امازون سفارش بدم ما تو این مملکت حسرت همه چیز به دلمونه
  • IR ۱۳:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    2 2
    خود مسئولان فراجا آمار داده اند که دزدی و جرم تو این چند ساله رشد غیر معقول داشته بالاخره چند میلیون افغانی بدون ثبت هویتی و از طرفی تورم کمرشکن باید هم امنیت به مخاطره بیفته
  • مهدی IR ۱۳:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 1
    خدا لعنت کنه شما را
  • علیرضابیرانوند IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    لطفامغلطه نفرمایید
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    2 3
    تو ایران هر دقیقه یه جنایت میشه ولی اینقدر سانسور شدیده که !!!
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      0 0
      دروغ شاخ دم نداره اگر هم نا امنی هست به خاطر امثال شما هاست چون اول امنیت روانی را از بین می برین بعد هم روانی میشین آدم روانی هم هر کاری ازش برمیاد
  • حامد ایزدی شیروان IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 1
    امنیت در واردات گله‌ای
  • mehdi IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 1
    خداروشکر یه چیزی پیدا کردی بنده خدا................. آورین
  • IR ۱۴:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    لطفا برین یه آمار از سرقت ماشین و گوشی موبایل و وسائل منزل بگیرین
  • IR ۱۴:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    قتل های زنجیره ای رو حساب نکرد
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    تهران کابل شده
  • IR ۱۴:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 2
    ایران و امنیت ؟!!!!
    • IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      0 0
      بله ایران و امنیت دختره نزدیک نصف شب اومده خونه این یعنی امنیت. راستی کدوم کشوری رو میشناسی که قتل توش نباشه؟!!!
    • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      0 0
      بله ایران و امنیت سوال دیگه
  • IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    دوزار برای این به اصطلاح هنرمندان ارزش قائل نیستم چون فقط به فکر منافع خودشون هستند وبس حاضرهستند برای دیده شدن وپول هرکاری بکنن
  • ع IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    سلام این سلبیریتی ها نه غرب پرستند ونه جاهل بلکه عمله خود فروخته بی شعور موساد وسازمان سیا اند که مزدور بی مزد آنهاهستند وگناهش زیر سر افرادی است که بی جهت اینها را باد کردند واز اونها حمایت کردند.
  • ایراندخت US ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    به آقای مهرجویی میگی سلبریتی؟ چه سودی برات داره که جایگاه یک شخصیت مهم سینما رو تا این حد پایین بیاری
  • ایرانی IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    چقدر مسخره هست.هر اتفاق و فسادی که اینجا رخ میده سریع میرن دنبال یه مورد مشابه در امریکا و اروپا میگردن
    • سورنا AT ۱۴:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      0 0
      زیبا بود
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 0
    خود کرده را تدبیر نیست مشرق جان
  • IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    سلام . برادران این اشعار یکی از بهترین اشعار عملی در راه مبارزه با اسراییل برای همگان میباشد و است ...خیبر خیبر یا صهیون جیش محمد قادمون ...یعنی ای اسراییل خیبر خیبر یادت است سپاه محمد ص و ع ایستاده است ....مشرق بی انصافی نکن از دشمنان ما مطلب چاپ کردی از مال ما هم چاپ بکن ...
  • افشین IR ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    این احمقهای سلبریتی برای این این که اقامتشان را لغو نکنند همه کار می‌کنند. علی دایی حرف بزنه اقامت دخترش را به فنا میده .
  • حسين DE ۱۵:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    2 0
    اين وظيفه قوه قضائيه و ارگانهاى امنيتى است كه بايد با شايعه سازان و شايعه پراكنان با قدرت و قاطعيت كامل برخورد كند تا ديگر كسى هوس عسل خورى به سرش راه ندهد .
  • IR ۱۵:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 1
    مردم بسیار ناراضی هستند با اینکه قتل به شکل غربی نیست ولی قتل های پنهان بسیار زیاد صورت میگیرد .
  • روزبه IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    آخه هیچوقت آمریکا بخاطر امنیت نداشته اش منت سر مردمش نمیگذارد
    • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      0 0
      کدوم امنیت تو امریکا؟؟ اینکه بچه ات با کیف ضد گلوله بره مدرسه شد امنیت؟ یا اینکه بالای 1400 زن فقط توسط پلیس آمریکا بدون محاکمه کشته شده باشن که منت نداره
  • یزدان IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 3
    هر کسی ادعای بودن امنیت داره بیاد تا من باسند و مدرک حالیش کنم که امنیتی در کار نیست
    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
      1 0
      مشرق اینهمه سند و مدرک اورده که قتل همه جا هست ولی یک عده بی شعور بازم حرفهای خودشونو تکرار می کنند التماس منطق
    • IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۱
      0 0
      البته که در البانی امنیت نیست مدرک نمی خواد
  • شهروندایرانی IR ۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    اگروزارت کشورهرافغانی رادستگیر واخراج کند وتعدادنون خورزورکی برای ملت راکم کند چنین حوادثی پش نمیاید
  • IR ۱۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    مگر قاتلین قتلهای زنجبره ای دستگیر و محاکمه شدند؟
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    از ورود اتباع خارجی بدون مجوز جلوگیری شود
  • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    خدا رحمتش کند. اخیرا هنرمند به اسم فعالیت مشترک با ملل حاشیه یک کارهایی تهیه فیلم میکنند که معلوم نیست هدف جاسوسی یک یا دو جانبه یا انتقال طلا و دلار است و ممکنه کار عوامل داخل یا خارج و مسایل ان باشد که افراد ساده نفهمند
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    سلبریتی ها درپاییز سال گذشته به خاطرمرگ مهسا چه ها که نکردند ولی برای کودکان غزه حداقل یک همدردی نمی کنند ای وجدانهای به خواب رفته از خواب غفلت بیدار شوید برای محکومیت کودک کش حتما نباید مسلمان بود بلکه باید انسان بود
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    سلبریتی ها درپاییز سال گذشته به خاطرمرگ مهسا چه ها که نکردند ولی برای کودکان غزه حداقل یک همدردی نمی کنند ای وجدانهای به خواب رفته از خواب غفلت بیدار شوید برای محکومیت کودک کش حتما نباید مسلمان بود بلکه باید انسان بود
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    سلبریتی ها درپاییز سال گذشته به خاطرمرگ مهسا چه ها که نکردند ولی برای کودکان غزه حداقل یک همدردی نمی کنند ای وجدانهای به خواب رفته از خواب غفلت بیدار شوید برای محکومیت کودک کش حتما نباید مسلمان بود بلکه باید انسان بود
  • IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    1 0
    سلبریتی ها درپاییز سال گذشته به خاطرمرگ مهسا چه ها که نکردند ولی برای کودکان غزه حداقل یک همدردی نمی کنند ای وجدانهای به خواب رفته از خواب غفلت بیدار شوید برای محکومیت کودک کش حتما نباید مسلمان بود بلکه باید انسان بود
  • مهدی IR ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۷/۲۹
    0 0
    ازقماش خود سلبریتیها بود.مردمی نموند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس