کد خبر 1539705
تاریخ انتشار: ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۵
صادقی: از نقطه ضعف استقلال به گل رسیدیم/ نمی‌دانم چرا به تیم‌ملی دعوت نمی‌شوم

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره پیروزی این تیم برابر استقلال تاجیکستان گفت: در طول هفته استقلال تاجیکستان را آنالیز کرده بودیم.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در سومین دیدارش در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در خانه با دو گل سعید صادقی از سد استقلال تاجیکستان گذشت. صادقی که به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد در نشست خبری اظهار کرد: بازی خیلی خوبی بود. باید بگویم که بازی سختی داشتیم. در طول هفته استقلال تاجیکستان را آنالیز کرده بودیم و توانستیم دقیقاً از نقطه ضعف این تیم به گل برسیم. بازی را بد شروع کردیم اما در نیمه دوم توانستیم بازی را کنترل کنیم و سه امتیاز بازی را بگیریم.

او در پاسخ به اینکه زمانی در تیم گل‌گهر، محبوب قعله‌نویی سرمربی تیم ملی ایران بود اما پس از اینکه قلعه‌نویی به تیم‌ملی رفت به تیم‌ملی دعوت نشده‌ است، گفت: دلیل آن را نمی‌دانم. به نظر سرمربی تیم‌ملی احترام می‌گذارم. شاید در پست من بازیکن بهتری دارد که مرا دعوت نمی‌کند. برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

سعید صادقی در خصوص تاثیر VAR بر روی دو صحنه گفت: گل من سالم بود اما داور آفساید گرفت. VAR باعث شد که گل صحیح من دیده شود. طبیعتاً تکنولوژی باعث می‌شود فوتبال ما پیشرفت کند و خواهش می‌کنیم کمترین چیزی که وارد کشور شود VAR باشد که به فوتبال و فوتبالیست‌های ما کمک کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 0
    یارو دو تا دروازه خالی گل کرده انتظار داره دعوت شه تیم ملی
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 0
    این معرکه گیر جاش تو همون لنگه این تیم جای کسانی است که استاد شلوغ بازی و انداختن های الکی و ... دم قلعه نوعی گرم
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 0
    قندلی نمی ذاره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس