صادقی بهترین بازیکن بازی پرسپولیس و استقلال تاجیکستان شد

از اتفاقات جالب توجه در فصل جاری فوتبالی برای پرسپولیس ۶ مصاف با تیم‌هایی با نام استقلال است.

سرویس ورزش مشرق - پس از صعود تیم استقلال خوزستان به جدول لیگ برتر حرفه‌ای جاری و از آن سو همگروه شدن تیم پرسپولیس در قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا در گروه E با باشگاه استقلال تاجیکستان، مشخص شد که سرخپوشان تهرانی علاوه بر استقلالِ همیشگی تهران، باید ۴ مسابقه رفت و برگشت دیگر را هم با ۲ استقلال دیگر برگزار کنند!

مصاف رفت لیگ قهرمانان آسیا در گروه E مقابل استقلال تاجیکستان اولین دیدار سرخپوشان تهرانی با یکی از این سه استقلال بود که اولین شش‌گانه پرسپولیس مقابل استقلال‌ها را با برد ۰-۲ این تیم رقم زد.

اما این پایان رویارویی پرسپولیسی ها با تیم‌هایی به نام استقلال نخواهد بود! چرا که شاید در قرعه‌کشی مسابقات جام حذفی نیز باز هم پرسپولیس با یکی از دو تیم استقلال خوزستان یا تهران در قرعه مسابقات قرار بگیرد و یک تک بازی به این شش‌گانه اضافه شود تا هفتمین رویارویی فصل فوتبالی جاری برای پرسپولیسی‌ها هم رقم بخورد.

ولی نکته عجیب‌تر این است که احتمال رویارویی یک استقلال دیگر با پرسپولیس نیز وجود داشت؛ اینکه هر دو تیم پرسپولیس و استقلال تاجیکستان از گروه E رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا صعود کنند و این به معنی حذف الدحیل و النصر است که با نتایج شب گذشته عملا این احتمال به صفر رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 0
    فرق تیم های محبوب با بقیه تیم ها در همین چیزها است در تاجیکستان هم استقلال محبوبترین تیم است در خوزستان و در ایران و البته در همه دنیا استقلال را دوست دارند
  • Roja IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 0
    مطلب مهمترازاین نبود؟! واقعاً بیکارینا شما ؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس