دست رد اولمرت بر مجری اینترنشنال برای حمله به ایران

مجری اینترنشنال که در استودیوی این شبکه تروریستی در بیت‌المقدس اشغال شده حضور دارد، در حال گفتگو با ایهود اولمرت، نخست وزیر سابق صهیونیست‌هاست که صحبت را به حمله نظامی اسرائیل به ایران می‌رساند!

به گزارش مشرق، اینترنشنال که تاکنون از دور! به صهیونیست‌ها می‌رساند که خواهان حمله به ایران است، حالا و پس از جنگ اخیر بین اسرائیل و فلسطین، به خاک اشغال شده فلسطین رفته و از همان جا درخواست خود برای حمله اسرائیل به ایران را مطرح می‌کند.

مجری اینترنشنال که در استودیوی این شبکه تروریستی در بیت‌المقدس اشغال شده حضور دارد، در حال گفتگو با ایهود اولمرت، نخست وزیر سابق صهیونیست‌هاست که صحبت را به حمله نظامی اسرائیل به ایران می‌رساند!
فرداد فرحزاد، مجری اینترنشنال از اولمرت می‌پرسد: «ترجیح اسرائیل چیست؟ من می‌دونم که ایران ترجیح میده از نیروهای نیابتی استفاده بکنه، اما اسرائیلی‌ها چی می‌خوان؟ آیا آن‌ها می‌خواهند که به هدف اصلی هم ضربه بزنند؟»
اولمرت در پاسخ، به صراحت دست رد بر سینه اینترنشنال می‌زند و مجری جنگ‌طلب را ناامید می‌کند: «فکر نمی‌کنم اسرائیل در این مقطع علاقه خاصی به رویارویی مستقیم با ایران داشته باشد. وقتی دولت ایران اسرائیل رو تهدید می‌کنه، راه‌هایی وجود داره که ما می‌دونیم چطور این کار رو بدون حمله مستقیم به ایران انجام بدیم.».

اما این پاسخ، اینترنشنال را قانع نمی‌کند و مجری مجدد می‌پرسد: «واضح است که نگرانی‌هایی جدی در مورد برنامه هسته‌ای ایران در اسرائیل وجود دارد. شما در دوران نخست‌وزیری تون به تأسیسات هسته‌ای سوریه حمله حمله کردید. آیا فکر می‌کنید این احتمال در مورد برنامه هسته‌ای ایران هم وجود دارد؟»

و باز اولمرت او را از حمله اسرائیل به ایران ناامید می‌کند: «برنامه هسته‌ای ایران متفاوت است. برای اینکه یک مکان مرکزی که بخش‌های مختلف را حمایت کند، وجود ندارد. تأسیسات آن‌ها در همه جای ایران پخش است. بنابراین اگر شما یکی از تأسیسات‌شان را نابود کنید، آن‌ها می‌توانند آن تأسیسات را نسبتاً سریع بازسازی کنند و به کارشان ادامه بدهند.»

اینترنشنالی‌ها ولع خاصی یافته‌اند که موشک‌های اسرائیل را روی سر مردم ایران ببینند، همان طور که از حملات صهیونیست‌ها به غزه ذوق زده هستند. گرگ‌هایی را می‌مانند که بوی خون به مشام‌شان خورده و مست شده‌اند و حتی متوجه نیستند که در مسیر خودکشی قرار گرفته‌اند. آن‌ها روز به روز بیشتر بر خیانت خود به ملت ایران و سرزمین ایران صحه می‌گذارند. تاسف‌بار آنکه هنوز برخی در ایران، چنین افرادی را ایرانی می‌دانند و حتی به حرفشان گوش می‌دهند!

اردشیر زاهدی، داماد شاه مخلوع ایران و وزیرخارجه حکومت او بود. با این حال در سال‌های آخر عمر به خاطر ایران مواضعی را بیان کرد که خیلی افراد تعبیر به حمایت او از جمهوری اسلامی کردند. اما نکته اصلی تعهد و وفاداری او به ایران بود، بدون دخالت سیاست. اما تازه از راه رسیده‌های اینترنشنال با پول عربی و عبری، مشق خیانت به وطن می‌نویسند و ادعای ایرانی بودن هم دارند.

ایهود اولمرت، اما تجربه جنگ ۳۳ روزه با حزب‌الله لبنان را دارد و مثل اینترنشنالی‌ها نمی‌تواند مست از بوی خون، درباره سیاست حرف بزند و نگاه واقع بینانه به موضوع دارد. بنابراین، به اینترنشنال اطمینان می‌دهد که نمی‌توانند و نمی‌خواهند به ایران حمله کنند.

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 0
    تصور مجری های احمق اینتر نشنتال از جنگ همین قدر احمقانه و فانتزی هست
  • IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 0
    سزای هر خائن بیشرفی _در همه کشورها_ مرگه. همه خائن رو مثل سگ می کشن چه فرحزاد چه پوریا کثافت چه فس بنیادی چه مصی و مریم و سیما لکاته.
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 0
    هنوز کسی در ایران اینترنشنال نگاه می‌کنه!؟فکر نمیکنم کسی انقدر نادان باشه
  • ... IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    5 0
    یکی به این مجری عنتر نشنال بکه ایرانی ها از خداشونه اسرائیل حمله کنه تا فتح خیبرو بصورت زنده فول اچ دی براشون نمایش بدیم
  • IR ۱۱:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 0
    تف به ذات کثیف پول پرست لجنشون خائنهای کثافت
  • IR ۱۳:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 0
    امیدش به اصلاح طلبان که سرمایه آنها در ایران محسوب می شوند ،هست
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    1 0
    عنتر نشنال های کثیف خودشون نشستن میخوان ملت ایران رو بد بخت کنن و وارد جنگ
  • DE ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 0
    خخخخ رژیم آپارتاید اول از پس گروه کوچک حماس بر بیاد بعد به فکر حمله به ایران باشه .باشه ؟ باشه بابائی ...خب حالا جیش مسواک لالا
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۳
    0 0
    مجری خبیث انار نشنال.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس