رسانه‌های صهیونیستی: ارتش اسرائیل از غزه خارج نمی‌شود

رسانه‌های صهیونیستی در گزارش‌هایی ادعا کردند که ارتش رژیم اشغالگر همچنان در نوار غزه حضور دارد و فرماندهان آن، در حال رایزنی برای تعیین اهداف و گام‌های بعدی خود در این حمله زمینی هستند.

به گزارش مشرق، شبکه ۱۳ عبری امروز، شنبه ۲۸ اکتبر به نقل از منابع امنیتی تل‌آویو مدعی شدند که ارتش رژیم صهیونیستی همچنان در داخل نوار غزه است و از آن‌جا عقب نشینی نکرده است.

طبق گزارش شبکه خبری «روسیا الیوم»، پایگاه خبری «وای نت» به نقل از منابعی اذعان کرد که فرماندهان ارتش رژیم اشغالگر رایزنی‌های جدیدی را برای تعیین اهداف و مراحل بعدی حمله زمینی به نوار غزه که از شب گذشته شروع شده، آغاز کرده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی از شب گذشته و در شرایطی که محاصره غزه را تشدید و اینترنت را قطع کرده بود، حملات خود علیه غیرنظامیان و بیمارستان‌ها را افزایش داد.

علب‌رغم اینکه رسانه‌ها این تشدید حملات را آغاز حمله زمینی ارتش رژیم صهیونیستی قلمداد کرده بودند، اما سخنگوی ارتش اشغالگر این ادعا را رد، و آن را صرفاً «توسعه عملیات زمینی» توصیف کرد.

منابع آگاه در گفت وگو با شبکه «المیادین» اعلام کرده بودند که اقدامات شب گذشته ارتش رژیم صهیونیستی در تشدید حملات علیه نوار غزه، پس از نزدیک‌شدن به توافق آتش‌بس و تبادل اسرا با میانجی‌گری قطر صورت گرفت.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    0 1
    ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس