تظاهرات جلوی خانه نتانیاهو/ خانواده‌های اسرای صهیونیست: دیشب سخت ترین شب ما بود

خانواده‌های اسرای صهیونیست درباره کشته‌شدن اسرای صهیونیست در بمباران و حمله زمینی محدود شب گذشته ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه ابراز نگرانی کردند.

به گزارش مشرق، در شرایطی که پلیس رژیم صهیونیستی پیش از این، برگزاری هرگونه تظاهرات جلوی خانه «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر را ممنوع اعلام کرده بود، اما برای جلوگیری از به خشونت کشیده شدن تظاهرات، با برگزاری آن موافقت کرد.

پلیس رژیم صهیونیستی به این شرط با برگزاری تظاهرات جلوی خانه نتانیاهو موافقت کرد که تظاهرکنندگان، اصول تبیین شده توسط وزارت امور داخلی را رعایت کنند.

تظاهرکنندگان اعلام کرده اند که خواهان عذرخواهی نتانیاهو به خاطر شکست از مقاومت فلسطین هستند.

خانواده های اسرای صهیونیست نیز در بیانیه ای خواستار دیدار با اعضای شورای جنگ از جمله نتانیاهو و «یوآف گالانت» وزیر جنگ شدند. این خانواده ها، جمعه شب را که مصادف با شروع حمله زمینی رژیم صهیونیستی به غزه بود را سخت ترین شب زندگیشان دانستند.

براساس این گزارش، خانواده های اسرای صهیونیست اعلام کردند که هیچ کس از اعضای شورای جنگ به خودشان زحمت نداده اند تا با خانواده های اسرا دیدار کنند و توضیح دهند که آیا حمله زمینی، جان اسرا را در معرض خطر قرار می دهد یا خیر.

در شرایطی که پیشتر، اسرای آزادشده صهیونیست از خوش‌رفتاری نیروهای مقاومت فلسطین با اسرا خبر داده بودند، خانواده های اسرای صهیونیست گفتند که نگران کشته شدن آنها در بمباران های هوایی ارتش رژیم صهیونیستی هستند.

«الی آلباگ» پدر یکی از نظامیان صهیونیست که به اسارت مقاومت فلسطین درآمده، از دیگر صهیونیستها خواست تا امروز ساعت هفت عصر به وقت محلی در میدان کاپلان تل آویو تظاهرات کنند.

وی از صهیونیست ها خواست تا با برگزاری تظاهرات در میادین اصلی تل آویو و دیگر شهرهای صهیونیست نشین، اهمیت نجات اسرا را به مقامات کابینه گوشزد کنند.

کابینه راست‌گرای نتانیاهو، توحش را به درجه آخر رسانده و نه تنها بیمارستان ها و کلیساها و مساجد را بمباران می کند، حتی به اسرای خود نیز که در غزه هستند رحم نمی کند.

براساس برخی گزارش‌ها، بیش از ۵۰ نفر از اسرای صهیونیست، در بمباران های رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه کشته شده اند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس