نتانیاهو: نمی‌توانم بگویم ایران در برنامه‌ریزی حمله هفتم اکتبر دست داشته است

نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی شنبه شب در کنفرانس خبری مشترک با یوآو گالانت و بنی گانتس گفت که نمی‌تواند بگوید که ایران در برنامه‌ریزی عملیات طوفان الاقصی دست داشته است.

به گزارش مشرق از خبرگزاری شهاب فلسطین، نتانیاهو افزود: گروهی از نیروهای کماندو شب گذشته وارد شمال نوار غزه شدند.

وی با طرح این ادعا که هدف ما نابودی توانمندی‌های نظامی حماس و آزادی گروگان‌ها است، گفت: با خانواده‌های اسرا دیدار کردم و به آن‌ها گفتم از هیچ تلاشی برای بازگرداندن آن‌ها فروگذاری نمی‌کنیم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با بیان اینکه جنگ در داخل غزه سخت و طولانی خواهد بود، افزود: طی روزهای اخیر حملات هوایی را برای کمک به ورود زمینی نیروهایمان به غزه شدت بخشیدیم.

نتانیاهو ادامه داد: شکست بزرگی را شاهد بودیم و در مورد آن تحقیق خواهد شد و این تحقیقات همه را شامل خواهد شد اما اکنون نه. ممکن است حمله زمینی به بازگرداندن اسرا کمک کند.

وی مدعی شد: از هدف خود یعنی نابودی حماس عقب نمی‌نشینیم و به دنبال انتقال به مرحله بعدی یعنی گسترش عملیات زمینی خواهیم بود.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: گسترش عملیات زمینی تعارضی با تلاش‌هایمان برای آزادی اسرا ندارد.

نتانیاهو همچنین با طرح این ادعا که ایران از حماس حمایت می‌کند، افزود: اما من نمی‌توانم بگویم که ایران در طرح‌ریزی برای این حمله دست داشته است.

وی در پایان گفت: مصلحت برخی در توقف عادی‌سازی روابط ما با کشورهای عربی و بازگرداندن ما به عصر حجر است.

همچنین گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در این کنفراس خبری افزود: نیروهای ما اکنون در زمین، آسمان و دریا در خارج از مرزهای غزه و داخل آن در حال جنگ هستند.

وی با طرح این ادعا که جنگ روز گذشته وارد مرحله جدیدی شد و حماس ضربات سختی دریافت کرد، گفت: تمام تلاش خود را برای بازگرداندن اسرا خواهیم کرد و این امری بسیار پیچیده است که قبلا سابقه نداشته است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اضافه کرد: هرچه ضربات ما سخت‌تر باشد، شانس بازگردان اسرا بیشتر خواهد بود.

گالانت همچنین گفت: ارتش در تمامی جبهه‌ها آماده است و مصلحتی در گسترش دامنه جنگ نمی‌بینیم اما این جنگی طولانی است و یا ما پیروز خواهیم شد یا آن‌ها.

بنی گانتس عضو کابینه جنگ رژیم صهیونیستی نیز در این کنفرانس خبری افزود: تمام تلاش خود را برای بازگرداندن اسرا بکار خواهیم گرفت و این وظیفه اخلاقی ماست و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

وی با بیان اینکه با جنبشی مواجه هستیم که به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف در جامعه (رژیم) اسرائیل است اما موفق نخواهد شد، گفت: حمله زمینی شاید به بازگرداندن اسرای اسرائیلی کمک کند.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 16
  • غیر قابل انتشار: 1
  • احمدی IR ۲۳:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۶
    40 2
    لعنت بر رژیم جعلی کودک کش و نژاد پرست اسراییل
  • یاران حاج قاسم IR ۰۰:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    لعنت خدا بر تو نتانیاهو
  • IR ۰۱:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    2 0
    ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله.... ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله.... ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله.... ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله.... ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله....
  • ناشناس IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    ایران فقط شعار تو خالی و بی عمل هست.البته حق دارند چون بچه های مسئولین همه تو غرب هستند
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۹
    0 0
    سم الله القاصم الجبارین :صهیونیزم جهانی با ساختن یک دفتر کار در فلسطین به نام اسراییل علاوه بر نسل کشی و اواره گی فلسطینیان ،سیاست تفرقه بینداز و حکومت کن را در کل جهان بخصوص خاور میانه اجرا میکند .تمام جنگ های منطقه :ایران و عراق ،سوریه ،لبنان ،لیبی ،یمن و عربستان،روسیه واکراین ،افغانستان ،وتمام جنگ های دنیا با هدایت اطاق فکر لابی صهیونیست مستقر در امریکا و اروپا و دیگر جاهای امن دنیا با هدایت انگلیس ،طراحی و اجرا شده است .بیشک انها بنا بر اعتقادی که خودشان مطرح کرده اند :که اشرف انسان های دنیا هستند و بقیه انسانها چون چهار پایان بوده و باید در خدمت انها باشند کشتن تمام مردم دنیا را مجاز دانسته و بر همین اساس در نسل کشی هایی چون بمباران غزه وحشیانه عمل میکنند. انها بویی از انسانیت نبرده و برای هیچ کس جز خودشان ارزش قائل نیستند .لذا کشور های اسلامی و دیگر کشور های مستقل و ازاده دنیا باید دست بدست هم داده و شریان های سیاسی و نظامی و اقتصادی انها را در منطقه و کل جهان مورد حمله قرار داده و نابود کنند تا شر اختاپوس جهانی و توده سرطانی صهیونیزم از سر مردم دنیا کنده شود ..انشاءالله.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس