کد خبر 1540851
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۸
گزارش‌ها از حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه

بعد از وقوع حمله علیه پایگاه اشغالگران آمریکایی در سوریه، منابع محلی از شلیک ۳ موشک توسط آنها به سمت ریف شرقی دیرالزور خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های محلی بامداد یکشنبه از حمله به یکی دیگر از پایگاه‌های نظامی آمریکا در سوریه خبر دادند.

خبرنگار شبکه «المیادین» در سوریه، از وقوع حمله موشکی به محل استقرار اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی «العمر» واقع در دیرالزور گزارش داد.

دقایقی بعد، خبرگزاری «اسپوتنیک» به نقل از یک منبع محلی گزارش داد که اشغالگران آمریکایی در میدان نفتی «العمر»، ۳ فروند موشک به سمت صحرای المیادین در ریف شرقی دیرالزور شلیک کردند.

گروه‌های مقاومت در منطقه که با حضور نظامی آمریکا مخالفند از چند روز پیش بارها مواضع نیروهای آمریکایی در پایگاه الحریر در شمال عراق و پایگاه عین الاسد در غرب این کشور را هدف حملات پهپادی و راکتی قرار داده‌اند.گروه‌های مقاومت عراقی همچنین از چند روز پیش پایگاه‌های اشغالگران آمریکایی را در سوریه نیز هدف قرار داده‌اند.

پایگاه التنف در شرق سوریه و پایگاه آمریکایی در میدان گازی کونیکو در شمال شرق سوریه از جمله مقرهایی است که طی این روزها از سوی مقاومت عراق هدف حمله پهپادی یا راکتی قرار گرفته است.

«پاتریک رایدر» سخنگوی وزارت دفاع آمریکا اخیراً گفت که در واکنش به این حملات، نزدیک به ۹۰۰ نظامی آمریکا در خارومیانه مستقر شده‌اند و یا در حال اعزام به این منطقه هستند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس