کد خبر 1540894
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷
چه کسانی بر زخم خانواده آرمیتا نمک پاشیدند؟

مطالبه افکارعمومی در این مقطع، برخورد بدون اغماض و قاطعانه نهادهای ذیربط با جریانی است که در داخل کشور، با امنیت روانی افکار عمومی بازی کرد.

به گزارش مشرق، آرمیتا گراوند دختر دانش آموز تهرانی، پس از به نتیجه نرسیدن معالجات گسترده پزشکی و بیست و هشت روز بستری در بخش مراقب‌های ویژه درگذشت. درگذشت این دختر نوجوان، علاوه بر خانواده وی، مردم ایران را نیز عزادار کرد. خبرگزاری فارس ضمن تسلیت این ضایعه به خانواده محترم آرمیتا گراوند، به بررسی ابعاد این قضیه و از جمله سوءاستفاده دو طیف از این واقعه تلخ می پردازد.

یکشنبه ۹ مهر ۱۴۰۲ بود که دختر دانش‌آموزی به قصد عزیمت به مدرسه وارد مترو شهدا می‌شود. وی پس از ورود به داخل واگن با حالت بیهوشی از قطار خارج شد و دوستانش به همراه چند شهروند دیگر وی را از داخل واگن به سکو منتقل می‌کنند.

بر اساس نظر رسمی پزشکان، آرمیتا گراوند پس از افت ناگهانی فشار خون، دچار سقوط، ضربه به مغز و به دنبال آن تشنج مداوم، کاهش اکسیژن رسانی مغزی و ادم مغزی شد.

چه کسانی بر زخم خانواده آرمیتا نمک پاشیدند؟+عکس

براساس تصاویر دوربین‌ها در لحظه ورود به واگن این دختر ۱۶ ساله تعادلش را به دلیل افت فشار از دست داده و زمین می‌خورد و سرش با سکوی مترو برخورد می‌کند. یک نفر از مسافران اقدامات اولیه را آغاز و همزمان از اورژانس درخواست کمک می‌شود. اوراژنس این دختر را به بیمارستان منتقل می‌کند.

برخی از رسانه‌های بیگانه تأکید داشتند که درگیری بین این دختر دانش‌آموز و عوامل اجرایی مترو رخ داده اما مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو این موضوع را رد و تأکید کرد که هیچ درگیری وجود نداشته و فیلم‌ها موجود است. پس از آن انتشار فیلم هایی که حضور لحظه به لحظه این دختر دانش آموز را نشان می داد، بار دیگر ادعای دروغین رسانه های معاند را آشکار کرد.

چه کسانی بر زخم خانواده آرمیتا نمک پاشیدند؟+عکس

چه کسانی بر زخم خانواده آرمیتا نمک پاشیدند؟+عکس

مادر این دختر نوجوان در تشریح این اتفاق گفت: دخترم با دوستانش در مترو قرار داشت و به یکباره دچار افت فشار شده و به زمین می‌خورد، سرش به لبه سکو برخورد می‌کند یکی از دوستانش جلو بوده و دیگری پشت سر؛ بعد از وقوع حادثه دخترم را به بیمارستان منتقل می‌کنند. تصاویر را دیدم، تمام فیلم‌ها را چک کردم چیز خاصی نبوده است دخترم به یکباره دچار افت فشار شد از مردم می‌خواهم که دعا کنند دخترم هر چه زودتر خوب شود.

پدر این دختر نوجوان هم پیش از این گفت: همه فیلم‌ها را بررسی کردم برای ما ثابت شده که این رخداد یک حادثه بوده؛ دخترم بیمار نبود و هیچ دارویی مصرف نمی‌کند از مردم می‌خواهم برای سلامتی دخترم دعا کنند.

در ماجرای آرمیتا گراوند، شاهد تحرکات تأمل برانگیز ۲ طیف بودیم. یکی جریان غربگرا در داخل و دیگری جریان معاند در خارج از کشور. خط خبری این دو طیف حاکی از آن بود که آنان قصد داشتند تا پروژه «مهسا امینی۲» را کلید بزنند، اما به دلایل مختلف، این پروژه مخرب و خسارت بار، به نتیجه نرسید.

به عنوان نمونه به فاصله کوتاهی پس از انتشار این خبر، رسانه‌ها از بازداشت خبرنگار روزنامه شرق در بیمارستان محل بستری این دختر نوجوان خبر دادند. این ماجرا کاملاً شبیه ماجرای مهسا امینی در سال گذشته بود.

پارسال بلافاصله پس از بستری شدن مهسا امینی، «نیلوفر حامدی» خبرنگار روزنامه شرق در بیمارستان حضور می‌یابد. در بخشی از بیانیه مشترک وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه که آبان سال گذشته منتشر شد، آمده بود: «ردّ اطلاعاتی و عملّیاتی تعدادی از عناصر مذکور در اغتشاشات اخیر و پیش از آن نیز مشاهده و حسب مورد اقدام مقتضی به‌عمل آمده است. به‌عنوان مثال انتشار اولین عکس از مرحومه امینی روی تخت بیمارستان توسط «ن.ح» صورت گرفت که از آموزش‌دیدگان همین دوره‌ها در خارج از کشور بود. او با استفاده از پوشش خبرنگاری از اولین افرادی بود که در بیمارستان حضور و استقرار یافته، به تحریک بستگان متوفی و ارسال اخبار جهت‌دار پرداخت.»

چه کسانی بر زخم خانواده آرمیتا نمک پاشیدند؟+عکس

در سال جاری نیز یکی دیگر از خبرنگاران روزنامه شرق در بیمارستان حضور یافته و قبل از هر اقدامی توسط نیروهای امنیتی بازداشت و ساعاتی بعد نیز آزاد می‌شود.

نکته دیگر، دروغی است که رسانه‌های معاند درباره علت بیهوشی این فرد بیان کردند و آن این بود که فرد مذکور پس از تذکر مأمورین حجاب در مترو، دچار استرس شده و بیهوش می‌شود. این در حالی است که خانواده این فرد صراحتاً اعلام می‌کنند که تصاویر و فیلم‌های کامل را ملاحظه کرده و مطمئن شده‌اند که وی به دلیل افت فشار دچار حادثه شده و به هیچ عنوان مسئله تذکر درباره حجاب صورت نگرفته است. این دروغ نیز مشابه دروغ سال گذشته درباره برخورد جسم سخت به سر مهسا امینی بوده است.

در نهایت با هوشمندی نهادهای مسئول و همراهی و صداقت خانواده «آرمیتا گراوند»، پروژه «مهسا امینی ۲» ناکام ماند.

چه کسانی بر زخم خانواده آرمیتا نمک پاشیدند؟+عکس

چه کسانی بر زخم خانواده آرمیتا نمک پاشیدند؟+عکس

رسانه های معاند که هیچ حد و مرزی در دروغ پراکنی ندارند، تقلا کردند تا به هر نحو ممکن احساسات مردم را جریحه دار کرده و با اینکار ظلم بزرگی به خانواده آرمیتا گراوند روا داشتند. به عنوان نمونه، این طیف با انتشار عکسی مدعی شدند که عکس مذکور متعلق به آرمیتا گراوند است. این در حالی است که این رسانه ها پیش از این همین عکس را برای شخص دیگری به نام «آرنیکا قائم مقامی» منتشر کرده بودند.

فضاسازی جریان معاند در خارج از کشور و جریان تندرو اصلاح طلب در داخل کشور تا زمان انتشار خبر فوت آرمیتا گراوند ادامه یافت. این دو طیف در جدیدترین عملیات روانی خود مدعی شدند که فوت این فرد مشکوک بوده و به دلیل رعایت نکردن حجاب این اتفاق تلخ رخ داده است.

چه کسانی بر زخم خانواده آرمیتا نمک پاشیدند؟+عکس

چه کسانی بر زخم خانواده آرمیتا نمک پاشیدند؟+عکس

چه کسانی بر زخم خانواده آرمیتا نمک پاشیدند؟+عکس

این در حالی است که از همان روزهای ابتدایی، نادرست بودن این ادعا اثبات شده بود. اقدامی که از سوی طیف تندرو اصلاح طلب و همصدا با جریان معاند صورت گرفته است، چیزی نیست جز «تشویش اذهان عمومی» و نمک پاشیدن بر داغ خانواده مرحومه آرمیتا گراوند.

لذا مطالبه افکارعمومی در این مقطع، برخورد بدون اغماض و قاطعانه نهادهای ذیربط با جریان مسمومی است که در داخل کشور، نقش تسهیل کننده جریان معاند را ایفا می کند.

افرادی که در داخل کشور با تابلوی فعال رسانه ای و خبرنگار و روزنامه نگار، ادعاهای رسانه های معاند با کلیدواژه «کشته شدن» و «مرگ مشکوک» آرمیتا گراوند را منتشر کرده اند ضمن عذرخواهی از خانواده این مرحومه، باید به دستگاه قضا فراخوانده شده و ادعای خود را اثبات کنند و در صورت عدم اثبات نیز، مسئولیت دروغ پراکنی و اقدام غیراخلاقی خود را بپذیرند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 96
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 23
  • IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    6 1
    پس بخاطر همین بود
  • IR ۱۰:۰۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    17 6
    همان‌ها که سالها پای ثابت رانت بودند؟
  • IR ۱۰:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    18 19
    خداوند ایشان را رحمت کند اما جمهوری اسلامی ایران هیچ مسئولیت در قبال مالیخولیای یک عده متوهم مجازی و عوام ساده لوح دنباله رو اونها ندارد.
  • IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    44 16
    دستشون برا یمردم رو شده. ملت هم فهمیدند و بهشون محل نزاشتند. سایبری های دشمن رو جزو مردم ندونید. این سناریو تکراری بود و محکوم به شکست
  • IR ۱۰:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    32 12
    از بخت بد براندازا مرحوم آرمیتا تنها نبوده و دوتا از دوستاش باهاش بودن. خب خانواده ش هم اول کار میرن از دوستاش میپرسن و میفهمن اصل قضیه چی بوده دیگه. این پروژه از قبل محکوم به شکست بود
  • IR ۱۰:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    46 14
    اینا شوخی می‌کنند یا جدی میگن؟!!‌ :) بیش از ۳ هزار کودک و بیش از ۲ هزار زن و چندهزار مرد رو آمریکا و اسرائیل از قصد ظرف سه هفته کشته. عمدی! الان دختر ایرانی حالش بهم خورده با سر خورده به یه جایی داخل واگن، اینا دارن جمهوری اسلامی رو محکوم می‌کنند؟!!! :)))))))))))))
  • IR ۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    22 11
    خدا ازشون نگذره که انقدر دنبال دروغ پراکنی هستند چه اینتر نشنال چه اون نامردایی که داخل هستند و چشمشون به اونور آبی هاست . آخه بی وجودا کی تو چهار ثانیه ضربه فنی میشه که این بنده خدا رو بخاطر اهداف پلید خودشون اینطور دربارش گفتند ... چرا خانواده شون که داغدار هستند رو اینطور اذیت کردند ...
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    20 28
    چرا فیلم کامل ورودش به مترو رو نمیزارین؟
    • IR ۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
      20 12
      تو آلبانی صبحانه چی میزنی که 24 ساعته در توهمی؟
    • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
      15 9
      متروهای قدیمی سری c که این اتفاق توش افتاده دوربین درون واگن ندارند. اینو خبر نگار روزنامه شرق در یمک گزارش میدانی تایید کرد
  • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    4 3
    اینا شوخی می‌کنند یا جدی میگن؟!!‌
  • IR ۱۰:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    23 3
    همش فامیل بازی هستش یا در نهایت رافت اسلامی نسیب همه اشون میشه
  • یوسف IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    20 8
    وقتی شما از علی کریمی ابتدائا به عنوان اسطوره فوتبال یاد می کنید معلومه که حرف چنین افراد بیشتر برای عوام الناس قابل قول هست. من نمی دانم این آقای به اصطلاح اسطوره و نظایر چنین موچودات چه خاصیتی برای کشور دارند. آری تا جامعه از نظر سطح آگاهی و معرفتی دچار فقر شود، اوضاع بهتر از این نمی شود
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    14 12
    باید خون گریست بر مظلومیت این نظام، از این همه تهمت و ظلم، یکسال پیش دختری در برابر دوربین ها از هوش رفت، کشوری به آتش کشیده شد، از بالا تا پایین کشور را به توپ بستند، عده ای با دشمن همراه شدند، عده ای با پخش شایعات آتش بیار معرکه شدند، عده ای هم ترجیح دادند سکوت کنند و تماشاچی باشند. در دادگاه عدل الهی چه جوابی دارند؟ بعد از قرن ها، جبهه حق قدرت پیدا کرده، برای اولین بار در تاریخ جبهه حق دارای ارتش میلیونی شده، علت همه این صف آرایی ها و دشمنی ها و فتنه ها این است و چیزی غیر از این نیست، نه مهسا امینی و آرمیتا گراوند و نه دلسوزی برای زنان و دختران و نه چیز دیگر.
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    12 8
    به جای این همه صغری کبری فیلم داخل قطار رو پخش میکردین
  • M.M IR ۱۱:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    3 16
    پشت پرده دستهایی است که باید به زودی رسوا شوند...آرمیتا همانند مهسا تکرار شد. فاجعه اسفناک.گروهی هستند که رژیم را میخوان خراب کنند...
  • M.M IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    6 21
    گروهی هستند که دارند مردم را بدبین رژیم و نظام و حکومت می کنند. رسوا کنید دستهای پشت پرده را.
  • IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    15 2
    یمشت فقط پست میزارن
  • M.M IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    4 10
    دولت باید یک فکر اساسی بردارد بچه های مردم دارند مثل گُل پرپر می‌شوند...سرنخ اصلی این جنایت ها را پیداکنید آرمیتا مثل مهسا شد... خیلی ناراحت کننده است...
  • IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    10 2
    بی بی سی انقد خبر دروغ چرند و مغرضانه سرهم کردن توی این یکسال دیگه تقریباً همه این رسانه های معاند رو شناختن
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    8 0
    مهم اینه که چ کسی به خانواده این دختر زخم زد
  • 34403 IR ۱۱:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    4 2
    برخورد بدون اغماض و قاطعانه نهادهای ذیربط با جریان مسمومی است که در داخل کشور، نقش تسهیل کننده جریان معاند را ایفا می کند.خانواده این مرحومه باید بر علیه این جریانات اقدام قانونی کنه که هر کسی نخواد موج سواری کنه از احساسات این خانواده های داغ دیده!!!!
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    2 4
    مگسان خون آشام در فضای رهای دنیای مجازی.هم اینا مقصرند وهم کسانی که دستور رهبر انقلاب برای صیانت ازفضای مجازی رو بی خیال هستند.▪️از حدود ۱۵ سال پیش که آقا شورای عالی فضای مجازی را حکم کردند تا آن روز که با عتاب و خطاب از بی‌عملی وزارت ارتباطات و شورای عالی گلایه کردند تا روزی که حضرت آقا در عکس‌العمل به ترور مجازی حاج قاسم، فضای مجازی را تحت کلید و سیطره استکبار دانستند و باز هم بی‌عملی و سکوت مسئولان ادامه یافت این روزها را مدنظر داشتند.
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    15 6
    همه اش تقصیر قوه قضاییه است تا این شل بازیها و مماشات های ذلیلانه وجود دارد این داستانها ادامه دارد و مردم متدین هم با تکه تکه شدن جوانهایشان چون عجمیان و علی وردی ها باید هزینه اش را بپردازند
  • احمد IR ۱۱:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    4 0
    اینا عقده هایی است که روی دل ایرانی مونده
  • DE ۱۱:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    8 3
    جریان عبری عربی غربی در ماجرای مهسا سر کیسه رو حسابی شل کرد و کلی پول وارد جیب اپوزیسیون اجاره ای شد .
  • هادی IR ۱۱:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    8 2
    این جیره خواران صهیونیست و این منافقان پست فطرت چطور هر اتفاقی رو به یک تراژدی علیه نظام اسلامی تبدیل میکنند و افرادی کم اطلاع یا معاند, بدون تحقیق در آتش این دروغهای مجازی میدمند تا بلکه از این نَمَد کلاهی برای خودشان ببافند. اما داستان اَلَم شنگه ی پارسالشان در پروژه ی مرگ مهسا امینی بر همگان این هشدارراداد که دشمنان ایران باز خیالاتی برای بحران آفرینی در کشور در سر میپرورانند. هوشیاری نیروهای امنیتی و خانواده ی محترم عزادار آرمیتا قابل تقدیر و تشکر است. خونخواهان قُلابی آرمیتا و مهسا همان خونخواران مردم مظلوم و کودکان بی دفاع فلسطین و غزه ی شجاع هستند که خداوند از آنها بوسیله ی محور مقاومت انتقام خواهد گرفت. مجازات ستمگرها شدید است, هم اکنون نوبت نظم جدید است. یاحق
  • IR ۱۱:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    2 1
    دو ماه دیگه
  • IR ۱۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    15 1
    عجب رجاله ایه زیباکلام! این آدم یه مدت هر شب صدا و سیما بود. صدا و سیما بزرگش کرد. مقابلشم همیشه یه آدم دینی قرار میداد. با دین که نمیشه جواب اینا رو داد. این آدما و منطقشون رو باید با همون استدلالی که ازش ارتزاق میکنن زد. با غرب شناسی. اینجوری باید رسواشون کرد مثل علیزاده که شستش و انداختش رو بند.
  • IR ۱۲:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    3 3
    همانگونه که احتمال دروغ در اخبار اونا برای به آشوب کشیدن جامعه وجود داره احتمال دروغ شما برای لاپوشانی وجود داره
  • ناشناس IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    20 6
    ای نامردا شما کورین مگر نمی بینین روزانه صدها نفر ارز کودکا ودختران مسلمان فلسطینی را اربابان شما کثافتها تکه پار میکنند دم نیمزنید حالا این کسانی که در ایران به مرگ طبیعی خودش میمیرند را به نظام ما ریط میدین
  • ناشناس IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    5 4
    این پسر ملعون محمد رضا با پولهای ایران در کنار دشمنان ایران فضولی ویکنه
  • IR ۱۲:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    57 10
    مرگ بر کودک کش .
    • فرزند ایران IR ۱۳:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
      5 6
      امثال رضا پهلوی و علی کریمی به سادگی از مبارزه و آزادی حرف می زنند. چون نه تنها هزینه پرداخت نمی کنند بلکه مزدش را هم می گیرند.
    • پرستار IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
      15 7
      کودک کش منظورت اسرائیلِ دیگه مگه نه؟!
    • داود IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
      17 1
      از قدیم گفته اند کسی که خودش رو به خواب زده نمیشه بیدارش کرد و خری که خره خر میمونه
    • IR ۱۴:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
      13 7
      دقیقترش مرگ بر کودک کش صهیونیست و وطن فروش داخلی
    • جانم فدای ایران IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
      15 4
      وطن فروش ،هر اتفاقی بیفته توی این مملکت تو و امثال تو و روزنامه های زرد زنجیری دنبال کاسبی باشین
    • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
      13 4
      این قضیه مثل قضیه پارسال برای هر انسانی که دارای دو عدد چشم با توانایی دیدن باشد واضح است اما انگار برخی ها دنبال پیراهن عثمان می گردن
    • قاسم IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
      42 8
      مرگ بر بي حجاب و بدحجاب
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
      10 0
      این همه توضیح واسه چیه اگه خودش افتاده مرده خخخخ
    • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
      11 5
      آری مرگ بر کودک کش، مرگ بر اسرائیل کودک کش، مرگ بر همه کسانی که همیشه نقش سرمایه اسرائیل رو در کشور بازی کردند.
    • IR ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
      8 5
      مرگ بر بهاییان صهیونیستی
    • علی IR ۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
      5 4
      کودک کش رژیم صهیونیستی است که هرروز دسته دسته کودک و نوزاد و زن ومرد جوان وپیر را مظلومانه به شهادت می‌رسانند شبکه های معاند و سلبریتیها هم که لال شدن انگار هیچی نشده...ولی وقتی یه نفر اتفاقی تو ایران به دلیل افت فشارخون و مرگ ناگهانی فوت می‌کند این شبکه های معاند و سلبریتیها خودشون رو جررررر میدن ...‌ولی دیگه مردم آگاه شدن دستشون رو شده دیگه بچه ها هم میدونن این بیشرفها دروغگو هستند..مردم ایران پشت ولایت فقیه هستند به کوری چشم سلبریتیها و شبکه های معاند...جانم فدای رهبرر
  • علی IR ۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    4 0
    اصلاح طلبان کسانی اند که اوایل انقلاب بدترین شیوه برخورد با بیحجابی راداشتند تاجایی که رهبر انقلاب جلو آنها ایستاد جالبه همینها الان شدند طرفدار بیحجابی چرا چونکه نونشان در ایجاد فتنه است
  • فاطمه FR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    2 1
    مردان ایرانی اصیل ثابت کردند با زنان ایرانی نمیشود در افتاد.
  • IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    20 7
    طفلکی های فلسطینی که جز خدا هیچ یاوری ندارن
  • علی IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    17 4
    لعنت بر منافقان ضدانقلاب که کورند و شهادت مظلومانه زن وبچه ی مظلوم فلسطینی را نمیبینند
  • یعقوب IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    6 2
    اینقدر دروغ تحویل مردم دادین کسی حرف باور نمیکنه حتی اگر راست باشه به خودتون هم نمیاین
  • IR ۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    4 3
    اره شما راست میگید
  • IR ۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    15 3
    اگه کارشون هزینه داشته باشه دیگه جرأت خلاف نمی کنن
  • سعید IR ۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 0
    یعنی قرار بوده انرا رد نکنند و تایید کنند
  • IR ۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    11 2
    علی کریمی فاسد و ترانه علیدوستی فاسده علیرغم تکذیب خانواده اش هنوز هم اقدام به هرزه گویی می کنند .
  • یزدان CZ ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    5 1
    زخم رو قاتلا زدن به خانوادش
  • دیبا IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    16 1
    نوع رفتار امنیتی و امنیتی کردن فضا اینطور میشه از این اتفاقها روزانه تو این شهر بزرگ صدتا میفته حکومت باید بی اهمیت نشون میداد وقتی چیزی نشده
  • غفار IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    4 1
    من ارهيج كسي دفاع نميكنم اما بدانيد اسير شبكه هاي خارجي نشويد بخدا اينها بدنبال ار بين بردن ايرانمان هستند مكر هين ديرور در امريكايي كه مهد تمدن است صدها نفر را بخاطر حمايت ار مردم بيكناه غره بارداشت نكردند جشم وكوشتان را بار كنيد
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    17 3
    جالبه در تمام صحنه های ضبط شده توی ویدئو دوستاش هم بی حجابن و انگار نه انگار
  • کارمند IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    5 1
    همه ایرانی ها دارن میمیرن
  • یوسف IR ۱۳:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    5 1
    عکس چاهزاده رو هربار که میبینم ناخودآگاه برام سوال میشه: این مردک الان خانومش کجاست؟؟
  • BE ۱۳:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    17 4
    خیلی از بچه ها غزه هر روز درست جلوی چشمشان می میرند و کور هستند نمیبینند .... حالا این داستان یکی رو بالون کردند ...
  • IR ۱۳:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    4 4
    مررررررررررررررگ براسراییل قاتل وکودک کش
  • حبیب بن مظاهر IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    3 3
    مرگ بر وطن فروش خائن و منافق.
  • IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 1
    قوه قضائیه بی خاصیت
  • FR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    3 4
    در امریکا اگر اخبار دروغ و جعلی که باعث به خطر انداختن امنیت ملی شود، جریمه شما یک میلیارد دلار است ! در ایران ؟
  • US ۱۳:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 0
    متاسفم
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    3 3
    دیگر ژست حقوق بشری معاندین ودشمنان ايران بی معنا شده ورنگ باخته افکار عمومی دنیا حقوق بشر غربی را درکشتار مردم غزه دیدن که چگونه درمقابل ماشين کشتار ونسل کشی اسرائيل مهرسکوتی بردهان زده است‌
  • IR ۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    3 1
    وَاللَّهُ يَعْلَمُ مَا تُسِرُّونَ وَمَا تُعْلِنُونَ و خدا آنچه را پنهان می کنید و آنچه را آشکار می سازید، می داند.
  • IR ۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 1
    اینا فقط زر زیادی میزنن هچ نیستن اینا فکر کردن مردم این نظام رو بیرون میکنن بعد بهشون میگن بفرما عجب آدمهای هستن
  • IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    4 2
    سامری الانم هست احمق هایی هم هستن که گوساله پرست بشن حقیقت مثل روز رو نمیبینن و تاکید زیادی دارن که بیشعورن
  • مصطفی IR ۱۴:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    6 0
    کاش دروغگویی حناق می آورد
  • IR ۱۴:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 6
    آرمیتا دیگه کدومه؟
  • سارا IR ۱۴:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 0
    همشون راست گفتن چرا ؟
  • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    6 0
    سر حجاب شد
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    4 3
    مرگ بر رسانه های دروغ و مرگ بر آنها که حریصانه دوست دارند دروغ بشنوند. به قول خدا: سمّاعون للکذب : کسانیکه بسیار به "دروغ" گوش میدهند
  • محمد IR ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 3
    علی کریمی اسطوره دزدی از خواهر مرگ بر آمریکا واسرائیل کودک کش هزاران زنو بچه روزانه کشته میشن برایه این چی دارین بگین ولی اینا راسته زند تو تلوزیون پخش میشه
  • IR ۱۴:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    5 0
    خدا نگذره
  • محمد IR ۱۴:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    3 2
    ماجرا ماجرایه چوپان دروغگو است هرجا یکی بمیره میگن نظام کشته
  • قاسم IR ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    41 7
    مرگ بر بي حجاب و بدحجاب
  • IR ۱۵:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    4 2
    مرگ دست خداست ولی بعضی ها وسیله هستند
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    5 10
    چه کسی این زخم را زد ؟ کسانی که زخم را زدند ول کردی ، به کسانی که نمک می پاشند گیر دادی ؟!
  • فرزاد IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    2 5
    مرگ بر معاندان جمهوری اسلامی ایران چه داخلی چه خارجی .ایران اسلامی همیشه سربلندبوده وخواهد بود.
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    2 0
    یک فکری برای حقوق بازنشستگان لشکری کنید رفتیم تو اعماق چاه
  • IR ۱۵:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    6 22
    آرمیتای عزیز ، نونهال پرپر شده
  • IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    13 3
    ظاهرا تهمت وافترا واغنشاش وترور افکار عمومی درفضای مجازی ایران هیچ جرمی نیست
  • saleh IR ۱۵:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    10 2
    باز خدا رو شکر تو سال ۲۰۲۳ هستیم و این همه آدم زود باور هست وای به حال ۱۴۰۰ سال پیش ، مولامون چه خون دلها از قوم ساده لوحی که شایعات امثال عمروعاص ها رو باور میکردن خورد ...
  • سارینا IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    11 1
    اگ ب طور طبیعی فوت کرده چرا حکومت ببرش بیمارستان چرا حکومت تا اخرین لحظه باشه.. مگه هرکی تو متروخیابون افت فشار پیدا کنه حکومت میاد میبرش که اینو برده!!!
  • ES ۱۵:۲۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    4 11
    اینقدر دروغ تحویل مروم ندین بی وجدانا
  • ناشناس IR ۱۵:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    8 6
    واقعا مرگ بر صهیونیست کودک کش
  • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    9 5
    درست نیست هر اتفاق کوچک و بزرگ من جمله مرگ و میر هر کسی رو به نظام جمهوری ربط میدین .
  • ناشناس IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    10 4
    توی فیلم کاملا مشخصه که به هر دلیلی مثل افت فشار آرمیتا خودش به زمین میخوره. اگر کسی او را هول داده بود حداقل دوستانش یک واکنش نشان می‌دادن و معترض بودن. که در فیلم دوستانش فقط آرمیتا رو از قطار به بیرون میارن و با کسی بحث و جدلی نمی‌کنن.
  • مرصاد IR ۱۵:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    13 3
    خدا لعنت کنه ؛ این عمله های رسانه ای دشمن رو !!
  • IR ۱۵:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    1 22
    اشتباه نکن اونها باهم دشمن هستند همدیگر رو می کشند اما اینجا وطن ماست باید آرامش باشد
  • ایمان IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    9 3
    روزی صد تا دختر و پسر به دلایل مختلف میمیرن تو ایران اینا حساب نیست حالا کافیه رو یکی زوم کنن مثل اون مهسا امینی پیراهن خثمان درست میکنن ازش بدزاده ها پول میگیرن که دروغ بگن
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    12 5
    مرگ بر حقوق بشر آمریکایی
  • IR ۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    11 4
    ازعجایب روزگار چندین هزار زن کودک ومرد فلسطینی در غزه قتل‌ عام شدند نهادهای حقوق بشر ی خفه خون گرفته‌ اند مرگ بر حقوق بشر آمریکایی
  • ۰۱:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۹
    0 0
    آره میدونیم این دختره مشکل زمینه ای داشت و به همین علت غش کرد دیگه توضیح ازین واضح تر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس