به گزارش مشرق، عبدالرحیم انصاری در رشته توئیتی با عنوان جنگ روانی نوشت:

وقتی میگوییم مقاومت فلسطین جنگ روانی را خوب بلد است از چه حرف میزنیم؟

یحیی السنوار مسئول سیاسی حماس در غزه، درست همان روزی که با فشار خانواده های اسیران صهیونیست، نتانیاهو مجبور شد با آنها دیدار کند اعلام کرده این جنبش حاضر است تمام اسیران اسرائیلی را با تمام اسرای فلسطینی که در زندانهای اسرائیل به سر میبرند تبادل کند.

این اظهارات در روزهایی که نتانیاها بابت بی عملی اش در قبال اسیران سخت تحت فشار خانواده های آنها و افکار عمومی است، برای اسرائیل دردسر بزرگی ایجاد کرده.

غصبی نشینان اسرائیلی میگویند همه اسرایشان را بدهید و همه فرزندانمان را زود برگردانید؛ این در حالی است که رژیم صهیونیستی با این درخواست شهروندانش مخالفت میکند زیرا آن را اولا نابرابر و ثانیا بازی در پازل حماس میداند.

تعداد اسرای فلسطینی در بند صهیونیسم بالغ بر ۵۰۰۰ نفر و اسرای اسرائیلی نزد حماس نهایتا ۳۵۰ نفر است.

خانواده های اسرای اسرائیلی اما برای این دغدغه نتانیاهو تره هم خُرد نمیکنند و خواستار آزادی هرچه زودتر فرزندان خود هستند. شب گذشته ظاهرا تحت فشار افکار عمومی، جلسه ای با حضور نخست وزیر رژیم و این خانواده ها برگزار شده که در آن نتانیاهو وعده آزادی اسیران را داده است، اما نگفته آنها را در قبال آزادی تمام اسیران فلسطینی آزاد خواهد کرد و این عملا یعنی هیچ!

چون حماس این موضوع را برگ برنده خود میبیند و آثار به نتیجه رسیدن آن را از هزاران ضربه نظامی بالاتر میداند. بنابراین مطمئن باشید افکار عمومی در فلسطین اشغالی باز هم به جان نتانیاهو خواهند افتاد.

کافی است چند روز یا حتی چند ساعت بگذرد و بی عملی نخست وزیر رژیم موقت را ببینند تا باز خونشان به جوش آمده و فشارها را افزایش دهند. حامیان بازگشت اسرای اسرائیلی عملا به جبهه جدیدی در داخل سرزمین های اشغالی علیه صهیونیست ها بدل شده که گویی مدیریتش در غزه و در دستان حماس است!

چرا میگوییم مقاومت فلسطین جنگ روانی را خوب بلد است؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    17 7
    ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله....
  • IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    2 3
    نصر من الله و فتح قريب

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس