شمار نظامیان کشته شده اسرائیلی به ۳۱۱ نفر رسید

سخنگوی ارتش رژیم موقت اعتراف کرد که از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون ۳۱۱ نظامی اسرائیلی کشته شده‌اند و در حال حاضر ۳۲ نفر از نظامیان نیز در اسارت مقاومت هستند.

به گزارش مشرق، سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، امروز (یکشنبه، ۲۹ اکتبر) اعتراف کرد که شمار نظامیان کشته شده ارتش اشغالگر از آغاز عملیات طوفان‌الاقصی در هفتم اکتبر تاکنون به ۳۱۱ نفر رسیده و ۳۲ نظامی نیز به اسارت گرفته شده‌اند.

عملیات طوفان الاقصی که هفتم اکتبر جاری علیه رژیم صهیونیستی آغاز شد، یکی از مرگبارترین حملات علیه این رژیم به شمار می‌رود. مبارزان حماس در چند نقطه از حصارهای مرزی به داخل اراضی اشغالی نفوذ کردند، به روستاها یورش بردند و موجب هلاکت دست‌کم ۱۴۰۰ نفر و اسارت بیش از ۲۰۰ نفر شدند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، در ادامه در واکنش به انتشار تصاویر هدف قرار گرفتن پایگاه‌های نظامی اشغالگران در نزدیکی مرزهای جنوب لبنان از سوی حزب‌الله، اعلام کرد که ارتش اشغالگر، مواضع حزب‌الله لبنان را در جبهه شمالی بمباران کرده است.

وی ادعا کرد: هر کس که به مرزهای ما نزدیک شود، او را خواهیم کشت.

حزب‌الله لبنان، امروز (یکشنبه، ۲۹ اکتبر)، با انتشار ویدئویی از هدف قرار دادن پایگاه صهیونیستی «العباد» واقع در منطقه مرزی فلسطین اشغالی در روز شنبه (۲۸ اکتبر) خبر داد و اعلام کرد: «رزمندگان ما در ساعت ۱۴:۳۰ بعد از ظهر امروز (شنبه)، پایگاه العباد را با موشک‌ها و سلاح‌های مناسب هدف قرار دادند و بخشی از تجهیزات اساسی فنی آن را نابود کردند».

حزب‌الله روز گذشته همچنین اعلام کرد که پایگاه «ریشا» و نقطه «الجرداح» را با گلوله‌های توپخانه و سلاح‌های مناسب دیگر هدف قرار داده است.

در مقابل، رژیم صهیونیستی نیز شهرک‌های مرکبا، حولا، مجدلزون و رامیه در جنوب لبنان را هدف قرار داد و موجب به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در مرکز نیروهای یونیفل به در الناقوره شد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 1
    ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله....
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۰۷
    0 1
    ..... بسم الله قاصم الجبارین .... انشاءالله همه آزادگان و مسلمانان جهان متحد میشوند و اسراییل و آمریکای قاتل و جنایتکار و سفاک و خونریز را از بین میبرند انشاءالله....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس